13

kitabıma isim arıyorum

öğretmenlerim ve arkadaşlarım şiirlerimi severek okuyorlar ve bana bunları kitap haline dönüştürüp çıkartma mı söylüyorlar bana isim önerir misiniz yani kitabıma :) yanıtlarınızı bekliyorum puvocanlar ama biraz farklı isimler arıyorum
  • 1
    msaid08 4 ay önce
    güneşi gülüşüne sığdıran şiirler skskdkalflzövlslzla
    0
    enfantspoete17 4 ay önce ~ 4 ay önce
    :d dostumm cidden komik ama isim ariyorum bi dur :d
  • 1
    gaddarus 4 ay önce
    şiirk
    1
    hedap 4 ay önce
    kahkaha attım resmen :)) bu isim tutar yazın bunu gasteye
    0
    enfantspoete17 4 ay önce
    ben bu yorumu neden görmemişim ya
    0
    hedap 4 ay önce
    o benim işim. görülmeyeni görmek, fark edilmeyeni fark etmek.
    1
    gaddarus 4 ay önce
    aynen çok iyi tutar bence :d
    1
    hedap 4 ay önce
    ama ba.... neyse demeyeceğim :d
    2
    gaddarus 4 ay önce
    hem de başını :d
    1
    enfantspoete17 3 ay önce
    artilasam mı eksilesem mi karar veremedim :d nesem +
  • 1
    anarchist 4 ay önce
    "21. yüzyıldan" belki gelecek kuşaklara aktaracak kadar iyi eserlerin vardır
  • 2
    zenginmutfagi 4 ay önce ~ 4 ay önce
    şiirlerinin içeriklerini, kimlere hitap ettiğini, işlediğin konuları bilmeden bizim isim bulmamız biraz saçma değil mi sence de? kaldı ki sen şiirler yazabilecek yetenekte olan birisin ve bu şiirlerin çevren tarafından da beğenildiğini iddia ediyorsan kendi kitabına buradaki herkesten daha iyi bir isim bulabilirsin. şiir kitabına isim arayan kişinin, şiirlerinin yaratıcılığı ve özgünlüğü muallaktır bence.
    0
    enfantspoete17 4 ay önce
    haklısın puvom belirtmeliydim özür dilerim
    genelde romantik şiirler yaziyorum.
    romantik kitap/ şiir okumayı seven herkese hitap ediyorum.
  • 0
    popiska 4 ay önce
    olum okumadan konuyu anlamadan nasıl kitap ismi bulalım sana biz
    0
    enfantspoete17 4 ay önce
    haklısın puvom belirtmeliydim özür dilerim
    genelde romantik şiirler yaziyorum.
    romantik kitap/ şiir okumayı seven herkese hitap ediyorum.
    0
    popiska 4 ay önce
    örnek bi şiirini at bakiyim bana
  • 0
    tesla52 4 ay önce
    tam bi isim değilde esinlenebileceğin şeyler yazabilirim. ilham perisiyle ilgili olabilir-huzur olabilir- kalem olabilir. sihirli kalem gibi.
  • 1
    zlkf13 4 ay önce
    seyma subasi na sor en yeni yazar acunun teklifi adli kitabin yazari
  • 0
    goktork06 4 ay önce
    şiirlerini hakkında biraz bilgi verseydin, ne tarzda yazıyorsun ?
    0
    enfantspoete17 4 ay önce
    aşk ve doğa genel olarak aşk
  • 0
    enfantspoete17 4 ay önce
    ben "kendini dinleme saati " olarak düşündüm ismi.
  • 0
    ghostrider 4 ay önce
    bir örnek şiirini bırakır mısın? bilmeden yorum yapmayalım.
    -3
    enfantspoete17 4 ay önce
    dostum daha önce yayınlamadığım için çalınma olayı var çalabilirler onun için burada paylaşmak istemiyorum hani sadece sen değil başkaları da görüyor
  • 2
    ikininbiri 4 ay önce
    ruhumdan esintiler.
    0
    enfantspoete17 4 ay önce
    bu da güzelmiş :)+
  • 1
    kenevir 4 ay önce
    karalamar... gayet iyi aslında. ruhtan kalem? yada en sevdiğin şiirini yaz okuyalım onu ona göre bir şey söyleyelim
  • -1
    siyaasiyabend 4 ay önce
    ''cengiz inşşaat, ben de senin amuğa goyim''
    0
    enfantspoete17 4 ay önce
    ne diyosun?
    0
    ___koray_____ 4 ay önce
    pek şiir kitabına uygun olmasa da güzel bir mesaj :)
  • 1
    kibargazeteci 4 ay önce
    bence isimsiz çıkar farklı olsun
  • 0
    speace 4 ay önce
    pamuk yada zeytin
  • 1
    helianthus 3 ay önce
    en sevdiğin şiirinden bir tamlama seç bence
    en güzel isim odur
  • 0
    dokuzharf 3 ay önce
    çok ergence bişey olmasın da :2(bu ne bende bilmiyorum)
    bence eski zamanlarda kullanılan kelimelerden oluşan bi ad bul şiir-i (bulamadım) gibi
dün dün
  • öneri

    her türlü önerilerinizi [öneri kategorisi ismi] öneri ismi şeklinde yazın

    10 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    bizimbilgehan

  • bu bölüm #sor bölümünün alt bölümüdür.
  • -öneri dışında paylaşım yasak