insan ne zaman kendini yalnız hisseder

  • 0
    666o999 4.10.2018 19:33
    onu tanıyan son insan da öldüğünde.
  • 1
    fuckultyoflav 4.10.2018 20:21
    dün gece goygoyun ortasında ben kaçınca yalnız hissettim demi hacı , bu başlık sırf onun için
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:30
    kesinlikle beni yanlız bıraktın puvo
    0
    fuckultyoflav 4.10.2018 23:33
    yatay geçiş yaptık alttan 3 ders dayadılar hacı çalışmaya baya vakit gidiyor dün bu yüzden seni yalnız bıraktım beni affedebilecek misin
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:36
    düşünmem gerek bunu
  • 0
    horseman 4.10.2018 20:54
    insan insan derler idi
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:31
    derler bunlar valla
    0
    horseman 4.10.2018 23:41
    şarkı bu güzeldir
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:42
    dinleyeceğim o zaman
    0
    horseman 4.10.2018 23:43
    insan insan
  • 0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:34
    öldü mü peki son insan
    0
    horseman 4.10.2018 23:41
    ölmez mi
  • 0
    leopoldiye 4.10.2018 23:46
    en sevdiği ondan gidince.
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:51
    bende yalnız hissettim kendimi bugün sevdiğim biri gitti
    0
    leopoldiye 4.10.2018 23:53
    insan sevdiği biri tarafından sevilmeyince kendini önemsiz de hissediyor
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:55
    bu öyle birşey değil aslında kardeşim gibi biri sadece uzaklara gitti
    0
    leopoldiye 4.10.2018 23:56
    he o istisna tabi
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 00:18
    sevmeyen birini senin sevmen hoş olmaz bu zaten takıntı olmuş olur
    0
    leopoldiye 5.10.2018 00:20
    sevmek için sevilmek lazım genelde sevenlerde sevmeyene dönüyor
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:56
    zor bir durum ama takmamak lazım çok
    0
    leopoldiye 4.10.2018 23:59
    evet
  • 0
    mavi_var 4.10.2018 23:48
    anlatamayınca
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:51
    anlaşılmak zordur
    0
    mavi_var 4.10.2018 23:54
    doğru . ama keşke sen de anlasaydın beni . anlaşilmamaktan değil . anlatacak kimse bulamamaktan dert yanıyorum .
    0
    fuckultyoflav 4.10.2018 23:59
    o kadar insan var değil mi hiç mi kimse anlatacaklarını dinleyecek kadar değerli değil , anlaşılamamaktan korkmadığını söylüyorsun öyleyse sürekli anlat , elbet istediğin dinleyiciyi bulacaksın
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 00:04
    herkese kendini açma sende ya hemen belki senin düşmanın içten içe sana kin besliyo
    0
    fuckultyoflav 5.10.2018 00:05
    mavi benim düşmanım zaten bana komik olmadığımı söyleyip beni kırmayı falan denedi , allahtan yüzsüz herifin tekiyim
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 00:07
    bugünde yıkıklığımdan bir şey kaybetmedik
    0
    mavi_var 5.10.2018 00:09
    sen apayrı bir boyuta geçtin susuyorum .
    0
    mavi_var 5.10.2018 00:09
    ya abi neden anlamiyorsunuz . deli oldum . senin bahsettiğin konu elbet onemli . ama benim sorunum o değil ki . ya bi baştan omusana cidden komik . bu yorumlara bi bak :-d
    1
    fuckultyoflav 5.10.2018 00:10
    mavi çok uzun yazmışsın okuyamıcam ama bana hakaret ediyorsan zeus belanı vermesin
    0
    mavi_var 5.10.2018 00:12
    zeus beni sever . zeus hakaret edenleri sevmez . tanrı zeusu korusun . sana hakaret etmedim . ya okusana neye üsendin ki
    0
    fuckultyoflav 5.10.2018 00:21
    mavi boş yapma , hadi anlat bana bak ben dinlicem söz , hem hiç tanımadığın birine içini dökmek , anlatacaklarını uzay boşluğuna atmaktan farksızdır
    0
    _devoglu_ 4.10.2018 23:59
    dalgınlığıma ver kusura bakma puvo
    0
    mavi_var 5.10.2018 00:13
    ama küçük çaplı bir cinnet gecirdim . ve ilk defa biraz duygusal yorum yaptım. pişman oldum . bir dahakine dalgaya vuracam . olmuyor benden duygusal
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 00:17
    duygusal olmak güzel ama sende baya duygusal girdin
  • 1
    ahmetkkkk 4.10.2018 23:57
    george orwell okuduğu zaman
    1
    lightofgod 5.10.2018 00:00
    doğru :(
    1
    fuckultyoflav 5.10.2018 00:01
    neden yahu mesela ben hayvan çiftliğini okurken ordaki çoğu hayvanın yanındaki bir hayvan gibi hissediyordum kendimi
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 00:06
    deme böyle şeyler kendine onlar hayvan olsun bırak
    0
    ahmetkkkk 5.10.2018 00:07
    dört ayak üstünde yürüyen ya da kanatları olan herkesi dost bileceksin diyosun
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 00:10
    ben olaya farklı baktım
    0
    ahmetkkkk 5.10.2018 00:15
    farkli bakislara her zaman ihtiyac vardir :)
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 01:19
    ikimizde olaylara farklı baktık
  • 1
    kadirkasli 5.10.2018 00:13
    ailesiz kalınca içine biriktirdiğin dertleri anlatacak kimsen olmayınca
  • 0
    passeggero 5.10.2018 00:22
    babası senden bir şey olmaz, annesi senden iğreniyorum dediğinde...
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 00:26
    aile bu hayattaki en önemli şey allah kimseyi böyle sınamasın
    0
    passeggero 5.10.2018 01:00
    aslında bunun tanrı ile alakalı bir durumu yok. insanlar aklını kullanmak yerine duygularının ve şeytanın kölesi oluyorlar kendileri bilir...
  • 0
    _devoglu_ 5.10.2018 01:18
    ama anne ve babadan bahsediyoruz onlar bizim zor günümüzde yanımızda istediğimiz insanlar değil mi
    0
    passeggero 5.10.2018 13:06 ~ 13:07
    öyle de fakat bu akıl dediğimiz şey sadece bende yok herkes de var. onlar kullanmak istemezse bu onların suçu. tanrı'nın değil.
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 13:39
    bu da ebeveynlerin yanlışı evet
  • 0
    corvus1 5.10.2018 09:48
    yalnız olduĝu zaman
    1
    _devoglu_ 5.10.2018 10:46
    yalnız olduğumuzda yanlız hissederiz haklısın😀
  • 0
    bibliofil 5.10.2018 14:47
    her zaman
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 15:08
    niye böyle düşünüyosun
    0
    bibliofil 23.10.2018 14:41
    olması gereken bu dünyaya bile gelirken tek geliyosun
    0
    _devoglu_ 23.10.2018 17:24
    tamamen bir yanlızılık hissi mümkün değil ama
  • 0
    isotbagimlisijeday 5.10.2018 16:11
    sanırım yalnız öleceğini öğrendiği an.
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 17:38
    kimsenin istemediği bir son
  • 0
    iamzehra28 5.10.2018 16:33
    kankası yanında olmadığı her an (yani her zaman ...)
    1
    _devoglu_ 5.10.2018 23:48
    evet ya kankam gitti yanlızım
  • 0
    helianthus 5.10.2018 22:18
    her zaman bence. yalnızlık diğer insanlarla ilgili bir konsept değil. çok güzel bir ailem çok güzel arkadaşlarım, cebimde param, sahilde bir yazlığım var ama kendimi çok sıklıkla yalnız hissederim. içsel bir durum.
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 22:35
    içsel bir durum ama her zaman yalnız hissediyorsan bir problem var demektir
    0
    helianthus 5.10.2018 22:36
    ne gibi bir problem mesela. ben bunu anlamış olmayı isterdim.
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 23:56
    hep yanlız hissetmek bence ne yapsan zevk alamayacağın içten içe kendini bitirdiğin bir durum. kalabalıklar içinde yanlızlık klişesine girmiycem ama bu durum zor yani bu şekilde nasıl yaşıyorsun sen
    0
    helianthus 6.10.2018 00:05
    şöyle düşün çocukluğunu birlikte geçirdiğin insanlarlasın ve konuşmanın bir yerinde ruhunun bedeninden yavaşça uzaklaştığını hissediyorsun. o insanları anlamıyorsun ve yavaş yavaş yabancılaşıyorsun. başka arkadaşlarına koşuyorsun onlar seni daha fazla anlıyor ama bir yere kadar yardımcı oluyorlar. ailene üzülmesinler diye bir şey söyleyemiyorsun. çünkü söylersen büyük ihtimalle ya aşırı neşeli ya da sosyal gözüken kişiliğinden dolayı seni anlayamayacaklar ya da abarttığını düşünecekler. sende çaresiz kendine dönüyorsun. kendini avutacak şeylerle ilgileniyorsun artık o her neyse. okuyorsun yazıyorsun çiziyorsun. sonra biri geliyor seni anladığını iddia ediyor, mutlu oluyorsun kalbin hızla çarpıyor. seni olduğun gibi kabulleniyor kendince çözümler üretiyor ama sonunda dayanamayıp çekip gidiyor. ben böyle yaşıyorum. biraz üzücü bir yaşam
  • 0
    bossadam 5.10.2018 23:01
    boşluğa düştüğü her gece diyeyim kısaca
    0
    _devoglu_ 5.10.2018 23:48
    her gece yanlızız o zaman
    0
    bossadam 5.10.2018 23:54
    gibi gibi
  • 0
    jupiterwalk 5.10.2018 23:31
    olumlu veya olumsuz bir şey yaşandığında , içindeki hüznü veya neşeyi seninle paylaşacak , kendi kendine bir şeyler düşünüp karar almak istediğinde, oturup adamakıllı seni dinleyip yön veren, destek veren biri olmadığında
    1
    _devoglu_ 5.10.2018 23:46
    böyle zamanlarda kendine mukayyet olup aklı selim kararlar vermen gerekiyor madem kimse yoksa o an yanında bu durumu iyice kötüleştirmek sana zarar verir
    0
    jupiterwalk 5.10.2018 23:59
    yani aslında var ama seni tam olarak anlamiyorlar , tanımıyorlar o yüzden bence, neyse ben kendi kendimë yeterim zaten
    1
    _devoglu_ 6.10.2018 00:10
    hiç kimse seni tamamen tanıyamaz sen izin verdiğin kadar
  • 0
    _devoglu_ 6.10.2018 01:09 ~ 01:13
    hayat sevdiklerimizi hep alır yerine başka insanlar koyar. iyi veya kötü bilemeyiz bunu. seni anlamak isteyen kişiler karşına çıkacak ama sen kendini nasıl açarsan seni öyle tanırlar. beni de tanıyanlara sorsan umursamaz vurdum duymaz laf anlamaz derler çünkü kendimi öyle tanıttım onlara hep eğlenen biriyim onlara göre ben. sen bu insanlara derdini anlatırsan ciddiye alınmıycaksın abartıyor olacaksın senin dediğin gibi.senin ruhunun duvarları var sen çok az kişi için kırmışsın bu duvarları ve o kişiler senin bu hareketini farkedemiş. sen yıkıldığınla kaldığında bunu senin o boş kalabalık olan çevren anlamaz bu şekilde bir yanlızlık buhramına kapılmış gidiyorsun kendi çareni kendinde bulup kendi yağınla kavrulmak istiyor ama yorulmuş , biri gelsin artık yeter der gibi haykırıyorsun.direncin düşmüş kendini oyalamaya çalışıyorsun dinlenmek istiyor çünkü ruhun. bu durum seni hırçınlaştırmış daha kalın duvarlar örmüşsün.
  • 0
    ersals 23.10.2018 15:00
    kendisini yalnız hissetmenin, onun için içsel bir gereklilik olduğunu unutup, dış referanslara mahkum bir hayat yaşamaya başladığında. (modern olarak tanımlanan kurgu)

    bireyin kendi iç sesine, manevi atmosferine de ihtiyacı var, başka insanlarla olan etkileşime de. ortak bir denge söz konusu.

    dış referans temelli yaşam tarzı, bireyi nitelik anlamında fakirleştirerek, öz saygısını dışa bağımlı hale getirir.
    onaylanma, beğenilme arzularına kurban etmiş olur kendini.

    0
    _devoglu_ 23.10.2018 17:27
    çok güzel açıkladın bu durumu
    0
    ersals 23.10.2018 17:32
    kendimizi tanıma konusunda gösterdiğimiz çaba mı, başkalarının dünyasını anlama çabası mı daha çok kendi özelimizde....

    teşekkürler.
    0
    _devoglu_ 23.10.2018 17:34
    bence başkalarının dünyasına alınma çabası
  • 0
    baran_aslan 23.10.2018 16:58
    annesi öldüğü zaman
  • 0
    saatkac 23.10.2018 17:07
    her an !!!
    0
    _devoglu_ 23.10.2018 17:25
    nasıl
    0
    saatkac 28.10.2018 22:19
    ben her an hissediyorum ondan
  • 0
    efesumer 23.10.2018 22:50
    onca kalabalığın içinde , o kadar muhabbetin ortasında kimseye içten bir tebessüm dahi edemediğinde.
    0
    _devoglu_ 24.10.2018 16:48
    o zaman çoğu zaman demek bu
  • 0
    redwolftr 24.10.2018 21:52
    hiç kimsenin,seni siklemediği ni anladığında
  • 0
    berkay583 29.10.2018 03:24
    mutluluğunu kimseye paylaşamadığın zamanlar
    0
    _devoglu_ 29.10.2018 14:08
    bu çok koyar insana