15

aslına makyaja aşık olan beyler

farkediyorum da bizim türk erkekleri kızlara değil de sanki makyaklara aşık oluyor. yani şimdi 2 tane kız tipi koyuyorum önünüze 1si kapalı hiç makyajı yok, diğeri kendini fullemiş. saçlar boyanmış griye. bir ton boya. sonra bizimkilerde salak gibi benzetsin ruslara.

o kapalı makyajsız kızı da açsan aynı şekilde rus gibi görünür. ve o bir ton makyajlı kizin makyajını silip saçları da yok etsek oluyor suriyeli.

demek istediğim güzel kız, makyaja göre aslında çok fazla. ama doğal güzel kızlar çok çok az var. hortumla yıkamadan almayın :d
  • 1
    658 1 yıl önce
    haklımı ne de şimdi öyle boyalı makyajlı diyincede bilmedim
  • 1
    hedap 1 yıl önce
    elimizde cif sıkoçbıraytla geziyoruz sen ne anlatıyorsun
    1
    shewolf 1 yıl önce
    :d düşünsene şey diyomuşsun aşkım gel yüzüne cif surucem temizlensn sjsnsj
    0
    hedap 1 yıl önce
    işte şimdi gerçek yüzünü görücez nihahha
    0
    shewolf 1 yıl önce
    :d çok iyi ya sjsjs
    0
    hedap 1 yıl önce
    tepkimiz tam olarak şöyle;
    yıkadığı perdelerde ki siyahlıklar çıkmayan kadınların
    aaaaa, aaaaaaa, aiaaaaaaa bıktım
    0
    shewolf 1 yıl önce
    :( of daha iki gün önce aklıma geldi moralim bozuldu. şimdi yine bozuldu sjjs
    0
    hedap 1 yıl önce
    iyi oldu. kullan artık şu calgonu be kadın
  • 1
    bybeho 1 yıl önce
    yıkamaya suya gerek yok puvo :)kadının yüzüne bakınca makyajı, boyasıyla beraber aslında ne olduğunu bilen arkadaşlar da vardır. hatta ve hatta yazdığı mesajdaki yazıma, yüz yüze konuşurken takındığı usluba kadar ve daha fazlasına bakan arkadaşlar bile vardır.
    0
    shewolf 1 yıl önce
    kaldı mı böylelerri ya? ben genelde yalakacı cilveli kızların daha çok sevildiğini biliyorum
    0
    bybeho 1 yıl önce
    kalmıştır bir yerlerde. onlar da çok çok az. niye bu kadar sığ düşünüp idealist olunmaz gayeli olunmaz anlamıyorum. paranın yalakasından başkasını görmedim. para biter veya bitmez dert gelir, güzellik gider, cilve biter hastalık gelir. hayat bu belli olmaz.
    1
    shewolf 1 yıl önce
    allah istediğimizle karşılaştırsn amin
    0
    bybeho 1 yıl önce
    amin. hayırlısı ne ise o olsun..
    0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    bana kalırsa kız dediğin biraz ağır başlı olucak ya... tamam sever önemser eyv da kıxlar var aşķıım arenadayım gelsene bir de kız var özleyince arayan sıkıştırmayan

    neydi o kizda agırbaş erkekte ince bel... yo
    0
    shewolf 1 yıl önce
    :) yok canım
  • 0
    ademak 1 yıl önce
    makyaj yapan kızı evime alacağıma makyaj yapan erkeği evime alırım
    0
    shewolf 1 yıl önce
    :d buna çok güldüm ya jdjsj
  • 0
    frostie 1 yıl önce
    bu neyin yakınması merak ettim x)
    0
    shewolf 1 yıl önce
    erkeklere sitem ediyorum sjsjsj boş boş ağlamasınlar ya evlenince ne çıktı diye
  • -2
    hellomyfriend 1 yıl önce
    bizim türk kızları küçük yaşlardan itibaren nedense patır patur boya... gerçekten makyajsıx güzel bulmak zor zaten. hadi bulduk kime göre neye göre falan. bir de bana kalırsa saçı boyalı falan gösterir ki bir tarz bi özgüven sahibi ben onu severim
    0
    shewolf 1 yıl önce
    kişiye göre değişir ama sonradan ağlamak yok sjsk
  • 1
    unnamed 1 yıl önce
    sana bir sır vereyim mi? makyaj falan hikaye. fizik fizik.
    1
    shewolf 1 yıl önce
    allah sana fizikli bir hatun versin o zaman :d
    1
    unnamed 1 yıl önce
    hayırlısı olsun
  • 0
    omfg 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    açınca aynı şekilde rus gibi görünecek kızlar pm atsın xd
    1
    shewolf 1 yıl önce
    kapalidan örnek verdim çünkü saç kadını güzelleştirir.
    0
    omfg 1 yıl önce
    rus gibi olan kızlar pm atsın*
    0
    shewolf 1 yıl önce
    .d
  • 1
    wertyus 1 yıl önce
    yağ ve kireç sökücüde iş görür mü wolf ?????
  • 0
    banu123 11 ay önce
    o kadar haklısın ki...
  • 0
    psikologcunuz 11 ay önce
    üzüldüğüm tiplerdir. yurtta olanlar bilir, bazılarının makyajlı/makyajsız karşılaştırması yapılsa tanıyamazsınız yahu..
  • 0
    systemfailed 11 ay önce
    aşık olda gerısı mühim degıl :))