7

tek çocuk olmak

doğru dürüst arkadaşın yoksa sürekli yalnızsın bir kere, çok aciz bir durum. hele bir de tek çocuk şımarık olur, annesi babası çok düşkündür falan muhabbetine girer konuştuğun herkes. yok öyle bir şey arkadaşım. hiç bir faydasını görmedim tek çocuk olmanın.(küçük kardeş problemlerinin olmaması dışında)

benim dışımda tek çocuk olan var mı aramızda ? yalnız hissetmeyeyim kendimi xd
  • 0
    champ 7 ay önce
    konu dışı olacak ama neden kardes yapmamislar sana?
    2
    pandababy 7 ay önce
    benden önce 3 kere denemişler anne karnında ölmüş hepsi puvo. 3.den sonra bi 1 yıl ara vermişler ondan sonra bi umut tekrar deneyelim demişler ben fırtlamışım.

    benden sonra da denemişler ama yine anne karnında ölümle sonuçlanmış.
    1
    champ 7 ay önce
    anladım puvo. kader ya muhakkak güzel yanları da vardır tek olmanın :) tabi onu anlaman için kardeşin olması gerekir, biliyorsun bazen aynı anneden iki düşman doğar.
    1
    pandababy 7 ay önce
    en azından kardeş kavgaları olmuyor evde diyelim :d
  • 0
    dejin 7 ay önce
    ben de hep üzülürüm böyle tek çocuk olanlara. yazık lan size. kardeş çok önemli abi neyse sen dersini al bol çocuk yap. bence iki çocuk bile az.
    0
    pandababy 7 ay önce
    yok puvo ben yalnız bırakmam çocuklarımı :d
  • 4
    bizanskurdu 7 ay önce
    bende çok var kanka 9 tanesini sana versem bile yine hala senden çok kardeşim oluyor kadsbgşkasbg
    0
    pandababy 7 ay önce
    yaısdrasokdfdjbgkal nick-entry ya
    0
    bizanskurdu 7 ay önce
    yok ya ben free takılıyorum zaten hep beraber gezsek polis çevirir :d
    1
    pandababy 7 ay önce
    3 kişiden sonrası örgüt sayılıyor puvo dikkat edin :d
    0
    et2olamayangenc 7 ay önce
    amina kodumun kurdu asiret gibi geziyonuz dimi xd
  • 0
    caytiryakisi 7 ay önce
    bir (pi: british problems) ile daha karşı karşıyayız
    0
    pandababy 7 ay önce
    valla ya etrafımdaki herkes adamdaki derde bak diyor :d ama benim gibi asosyalin tekiysen ve konuşacak birin yoksa zorluk çekiyor insan :d
    1
    caytiryakisi 7 ay önce
    0
    pandababy 7 ay önce
    yok reis, kızın etrafında erkek gördükçe açılmayı erteliyorum. erteleye erteleye platonik kaldım yine.
  • 0
    meqt 7 ay önce
    yalnız olmayı aciz bir durum olarak gören acizdir xd
    0
    pandababy 7 ay önce
    her türlü acizim
  • 1
    vera 7 ay önce
    çok kardeşi olup yalnız kalanlar da var, yalnızlığın tek çocuk olmakla pek de bi alakası yok bence.
  • 1
    namelessuser 7 ay önce
    yalnızlık sıkar da iki çocuk olduğunda da ilgi paylaşımıyla alakalı kıskançlıklar oluyo. herseyin kendine göre bi güzel bide kötü tarafı oluyo anlıycan :d
  • 0
    nesquik 7 ay önce
    ablam var sadece var olduğu gerçeği mevcut
  • 0
    fevzi 7 ay önce
    kimsesiz olmaktan iyidir, en azından ana baba var ne güzel.
    0
    pandababy 7 ay önce
    o da meçhul puvo xd

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1830 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..