size de oldu mu hiç?

    19
    kahvelipuding 21.5.2018 22:14
    bir anınızı üçüncü bi gözle izlediğiniz şekilde hatırladınız mı? kendinizi de görerek?
    bu bana uzun zamandır oluyor. anılarımı böyle hatırlıyorum. ilginç.
  • 3
    ciddiyetsiz 21.5.2018 22:16 ~ 22:16
    eveet özellikle çocukluk anılarımın hiç birini fps olarak hatırlayamam😂
    0
    dreamfloyd 21.5.2018 22:18
    fps first person shooter oluyor kanks kimi vurdun geçmişte?
    0
    ciddiyetsiz 21.5.2018 22:58
    hayinler ben vurdum onları ama arkaladılar, yapçak bişey yok.
    0
    dreamfloyd 21.5.2018 23:03
    onlar tps girdiyse demekki
    0
    ciddiyetsiz 21.5.2018 23:05
    bir de grup girmişler ben solo takılıyordum.
    0
    dreamfloyd 21.5.2018 23:09
    la bu nasıl anı bildiğimiz kabus bu
    0
    ciddiyetsiz 21.5.2018 23:12
    şu an psikolojik tedavi alıyorum.
    1
    dreamfloyd 21.5.2018 23:14
    geçmiş olsun puvo bir dahakine söyle biz de squad girelim
    0
    ciddiyetsiz 21.5.2018 23:24
    tamamdır :)
    0
    kahvelipuding 21.5.2018 23:17
    bi ara yalnız olduğumu düşünüyordum teşekkürler tanrımm! bir de sebebini bilsek iyiydi
    0
    ciddiyetsiz 21.5.2018 23:24
    ben de öyle düşünmüştüm 😂
  • 0
    micheldebourbon 21.5.2018 22:16
    git carl gustav jung oku çözüm o. (pi: @kahvelipuding)
    0
    kahvelipuding 21.5.2018 23:10
    durumun psikolojik olduğunu sanmıyorum
  • 0
    horseman 21.5.2018 22:37
    puvo yoksa sen
    0
    kahvelipuding 21.5.2018 23:10
    yoksa ben, ölecek miyim hemşir bey
    0
    horseman 21.5.2018 23:38
    olasılıksıztaki caine misin dicektim de o geleceği de görüyordu ama sen geleceği göremiyor musun galiba :d
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 00:43
    bazen gördüğüm oluyor ama aramızda kalmalı
    0
    horseman 22.5.2018 00:53
    (şş duymasinlar pesine dusebilirler)
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 00:55
    peşimde olanların gözünden mi izliyorum acaba diye düşünnmeye başladım ..
    0
    horseman 22.5.2018 00:57
    elektron olabilir misin sen puvo :d elektronlar da izlenince böyle değişik bi hal alıyor hem tanecik hem de dalgacık şeklinde hareket ediyor
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 01:00
    nasııı yanii
    0
    horseman 22.5.2018 01:04
    mesela normal düz yolda yürüyorsun tek başına kahvelipuding olarak devam ediyorsun. ama kendini dışarıdan görünce veya bi başkasi görünce muzlupuding oluyorsun :d çok açıklamayaci olmuştur herhalde :d
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 01:05
    hahahsh:d ya ben kendimi dışardan görüyorum diyorum sen bana muz diyon puding diyon :d dert te paylaşamaz olduk:d
    0
    horseman 22.5.2018 01:21
    yonetmen ve başrol oyuncu sensin. başrol oyuncu kafasına göre oynuyor yonetmen de mudahele etmek yerine izliyor bu mudur puvo :d
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 01:21
    bütün yaratıcılığını konuşturdun sen bir harikasın :d evet:3
    0
    horseman 22.5.2018 01:23
    tutar bu film gmdfndjbd dert etme sufle ver mgkffm
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 01:25
    pudinnng o! :/
    0
    horseman 22.5.2018 01:27
    yönetmenler oyunculara bisi veriyor ya komut gibi tiraj mıydı neydi unuttum:d onu demeye çalıştım sıçtık galiba:d
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 01:31
    ahahahaddj sufle doğruu :d ben onu yenen sufle sandım puvo iyi güldüm gece gece:d
    0
    horseman 22.5.2018 01:35
    haxhsjxjsjdjdb afiyet olsun puvo:dd
  • 0
    hsynnzclk 21.5.2018 23:01
    dokunmamak zorunda olduğunuz.
    0
    kahvelipuding 21.5.2018 23:16
    anlayamadım
  • 0
    nepenthe34 21.5.2018 23:05
    acaba üzerine uzun süre düşündüğün bir şey hakkında uzaktan bakıp kendini mi sorgulamaya başladın @kahvelipuding
    0
    kahvelipuding 21.5.2018 23:12
    güzel bakış açısı. belki de. hep bi sorgu içindeyim zaten
    0
    nepenthe34 21.5.2018 23:17
    kendini bir köşeye çek ve ona, hayatın kendi düzeninde hep olması gerekenin olduğunu anlat. iş pek bizlik değil evren enerji falan filan :)
    0
    kahvelipuding 21.5.2018 23:29
    çok konuştum ama fevri biraz hemen fikir değiştiriyor :) teşekkürler :)
    0
    nepenthe34 21.5.2018 23:34
    ne demek😊
  • 0
    newron 21.5.2018 23:35
    bana olmadı ama olsa güzel olurdu ilginç bi deneyim :/
  • 0
    orhan35 21.5.2018 23:53
    fazzzla yakmışın moruk salınmayı bırakma
  • 0
    yalnizmiyimneyim 21.5.2018 23:59
    bazı şeylerin hayalini mi kurdum yoksa rüyamda mı gördüm yoksa gerçekten mi oldu diye düşünmekten delirecek gibi olmak size de oldu mu hiç?
    0
    kirpapatyasi 22.5.2018 00:02
    oluyo oluyo bazen mutluyum sanki guzel birsey olmus gibi ne oldu da mutluyum diyorum sonra hayal ettigim bi olayi hatirliyorum.resmen hayal ettigim olayi yasamis gibi mutlu oluyorum daha sonra da hayal oldugunu anlayip uzuluyorum🌼
    0
    mavi_var 22.5.2018 18:10
    ben de ya . bu sebeple hayâl etmiyorum . hatta çocukken sihirli güçlerim olduğunu hayal ermiştim ve onlarla bir sey yapacaktım tam hatırlamıyorum. ertesi gün içim bi buruktu ve düşününce bunun sebebinin o hayal olduğunu hatırladım . ılk o an farkettim . ama olmayacağını bilmek deli ediyor . sinir krizi geciririm ben . o yüzden kurmuyorum bir şey .
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 00:42
    oluyor hatta onun bi ismi de vardı ama hatırlayamıyorum biraz tehlikeli bişey ama aman dikkat
    0
    mavi_var 22.5.2018 18:07
    evwt . ama sonunda hayal olduğunu farkediyorum .
  • 0
    melaniem300 21.5.2018 23:59
    evet oldu
  • 0
    turgut83 22.5.2018 01:29
    hissi kablel vuku
    1
    kahvelipuding 22.5.2018 01:32
    evet galiba var ondan
  • 0
    leylademir 22.5.2018 15:50
    ben ne yaptım öyle ya şaka gibi deyip neyse ya yine olsa yanımda yine yaparım
  • 0
    ecemmelis 22.5.2018 16:56
    surekli oluyor yahu
  • 0
    saidman007 22.5.2018 17:50
    bende genellikle kafam güzel olunc oluyo
  • 0
    delibirdeli 22.5.2018 20:04
    banada sürekli olan şey
  • 0
    melike_kaya 22.5.2018 20:36
    aynen hep oluyor bana
  • 0
    unnamed 22.5.2018 20:40
    bir dakika ya herkes öyle değil mi??
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 22:32
    galiba bi azınlıkta mevcut :)
    0
    unnamed 23.5.2018 01:39
    kendimide dışardan izliyorum ve siyah beyaz.
    0
    kahvelipuding 23.5.2018 01:42
    renklendirmek senin elinde
  • 0
    banabubade 22.5.2018 20:46
    baya uzun zamandır yaşadığım bi durum bu
  • 0
    siyam 22.5.2018 21:38
    oluyor merak etme keşke ölsek herşey son bulsa. anılar,mutluluk,acılar....
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 22:32
    hemen de ölüme bağladın puvo dur daha yaşıcak daha çok acımız var :/
    0
    siyam 22.5.2018 22:36
    şuan bu moddayim puvo biraz sonra geçer.
  • 0
    bubenimyazgim 22.5.2018 22:34
    ben hep bunlari hatırlıyorum asla unutmuyorum
    0
    kahvelipuding 22.5.2018 22:35
    unutmak o kadar kolay olmuyor ne yazkkı
  • 0
    din_gil 22.5.2018 23:29
    bazen diyorumki vay anasını bu böylemi olmuştu sanki o ben değilim gibi
    bazen de uzaklara dalıp ya geçmiş diye bir şey yoksa ya insanlar uyduruyorsa zaman kavramını uydurdukları gibi diyorum
  • 0
    kryme 23.5.2018 01:42
    yok olmuyo bana