5
turkiyede rap kültürü
Günümüzde abilerimizin ,ablalarımızın rap hakkındaki bilgileri nedense şöyledir. Bakınız; serseri müziği.Yeni nesil rap dinliyor hatta söylüyor ama kitle az ve çok küçük.Rap denilen müzik türü daha yeni yeni yarışmalara çıkmaya başladı ama nedense müzik kanallarında hiç yok.Rap müziğin küfürlü olmasına olumsuz bakan insanları anlamıyorum.Zaten günlük hayatımızda defalarca küfür ediyoruz ve ediyorsunuz.Ama bir şarkıda küfür duyunca bu neden tuhafiniza gidiyor ? Rap kültürü türkiyede yok denecek kadar az ve bence bu iyi bir durum değil.Türkiyede rap dinlenmeli ve müzik kanallarında olmalıdır.Argo,küfür vb.şeyler hayatımızda olduğu kadar rap şarkılarında da vardır.Bunda büyütülecek birşey yok.
  • 2
    harder28 1 yıl önce
    Türkiyede rap futbolla aynı düzeyde cezadan başka kimse rapci tanımıyor
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    tamamen sana katılıyorum
  • 1
    mirat 1 yıl önce
    Artık ergenlerin elinde.
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    gibi gibi
  • 1
    kalemsizyazar 1 yıl önce
    Koyu türkçe rap dinleyicsiyim cezadan başla farazi v kayra ya kadar her türlüsünü dinlerim
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    adına sevindim dostum
  • 0
    sadistkedi 1 yıl önce
    Rap denilince herkesde etkj birakmisdir ceza mamini mamini mikrofon show olarak ta kanadimi kirdilar ucamadim anne olarak ta veya bir bahcemiz var diyim gerjsi sizden olsun :))
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    işini o kadar iyi yaban rapciler var ki sana sayamam dostum ama bunlar bilinmiyor ve tanınmıyorlar :)
  • 1
    noauthorityforoldmen 1 yıl önce
    gangsta rap tarzının popüler olmasından dolayı bu kadar az kesime hitap ediyor. bir eleştiriden ziyade hakaret içerikli olması rapin gelişmesii önündeki engel. birde yaratıcılık yok. lise çağlarında çok dinler partilere katılırdım ama arrtık soğudum. arada bir açar saiyan dinlerim o kadar.
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    değişiklik iyidir tabi biraz
  • 2
    alisekiz 1 yıl önce
    Önüne gelen kendini rap dinleyici sanıyor oysa sadece rap dinlemekle rap dinleyicisi yada bol giyinmek falan olmuyor. Önce hip-hop kültürünü hayatının merkezine alıcaksın,yaşayacaksın. "Rap harekettir ve de politiktir."
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    evet hiphop kültürünün aşılanması lazım ayrıca hiphop sadece rap demek değil dans ve grafiti de var içinde dostum
    0
    alisekiz 1 yıl önce
    Aynen doğru söylüyorsun ama işte hip-hop kültürünü bilmeden rap dinleyenlerin sayısı çok fazla. Bide bence hip-hop kültürü herkese aşılanmasın herkese aşılanmak istendiği için durum böyle.
  • 0
    chrome 1 yıl önce
    Rap in gelişmemesiNin en büyük nedeni bence fan boyluk tur ben sagocuyum ama ceza da dinlerim hidrada ama fan boyluk yapılınca ve sadece popüler olmak için disslesilince rap geri gidiyor
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    evet fanboyculuk kötü ama büyüklerimizin de bu müziğe ısınmaları lazım dostum
  • 0
    dasaksiz_penguen 1 yıl önce
    Rap rap rap rap
  • 1
    unnamed 1 yıl önce
    Türkçe Rapin önündeki en büyük engel arabesk rap dedikleri sikimsonik çalışmalar. Rap dinliyorum demeye utanıyor insan.
    -3
    furkankcn 1 yıl önce
    arabest rap engel falan değil dostum
  • -5
    jaguar406 1 yıl önce
    Rap müzik türü mü amk asdafdadads
    0
    sahipsizdol 1 yıl önce
    git ve rafet el roman dinle
    -2
    jaguar406 1 yıl önce
    Rafetin karısını sikeyim
  • 1
    cashprice 1 yıl önce
    Rap müzik karsisinda herkes çok on yargili bence ...
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    malesef
  • 0
    balgamicsos 1 yıl önce
    90 ve sonrası nesille beraber zirveye yükseliyor
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    katılıyorum
  • 1
    arastirmaciyazar 1 yıl önce
    Abi rap tek başına dinlenir bana göre öyle çok kişi olunca tadı kalmıyor biz böyle iyiyiz suan dinlediğim müzik : sansar salvo-sigara yanınca
  • 1
    adorphit 1 yıl önce
    Sevmediğim ve yükselmesini desteklemediğim türdür. Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz.
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    tabi ki
  • 0
    thedarkworld 1 yıl önce
    Dinleyici kitlesi az olduğu için iyi işler yapılamıyor yapanlarda var ama işte
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    evet var
  • 1
    urghc 1 yıl önce
    Veledler ilgi duyduğu için ve rapçilerin %90'ının bu işi sadece laf sokmak sanması Rap'i süründürüyor ülkede. Dinleyici kitlesi kaliteli olsa çok iş başarır. Not: Metalciyim
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Evet rapi yanlış tanıyan çok var
  • 0
    vasiliagayev 1 yıl önce
    Son 5 yılda çok kaliteli işler çıkmaya başladi yeralti muziginden yerüstü piyasina girmeye başladilar.Ama eski underground tadi vermiyor.Karaçalının bir sözünü buraya bırakmak istiyorum:
    durup düşün bilip konuş uzak durup - pas de
    vurup shotı adam gibi rapi yaz bee
    demek para herşey tamam öyle ise fuck rap!
    mainstream hey gidi mainstream
    lağım fareleri bugün hepsi mainstream
    ağır abileri çağır giyin gstring
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    harikasın
    0
    vasiliagayev 1 yıl önce
    Estafurullah aga
  • 0
    alaturkadayapamam 1 yıl önce
    protest rap dinleyen benden hepinize selam olsun, araba sürerken indigo, nomad, farazi kayra, mode xl açan bi herifim hani. kaliteli parcalar oldugu kadar kalitesiz parcalar da ne yazik ki piyasada var. aslinda hiphop kültüründen cok uzaktayiz, çok ses var bu müzikte yani işini yapanlarin sayısı kısıtlı. populer kulture alet etmek de yanlis geliyor biz az ve öz iyiyiz dinlemeyin sakın:)
    alaturkadayapamam tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
    1
    furkankcn 1 yıl önce
    ahahaha :D dinlemeyin sakın he :D e adamlar aç kalıcak olum ya :D
    0
    alaturkadayapamam 1 yıl önce
    Şimdi anıl piyanci daha cok kişiye ulasmak icin eski degerlerini yitirdi puvo bunu kimse reddedemez, insanlar bir gun indigo gibi dusunmeye baslayinca zaten dinleyecektir. Sanat sanat icin midir diye sorup sana pasliyorum
    1
    furkankcn 1 yıl önce
    sanatcı kendini nasıl iyi hissederse sanatını halka öyle sunur yada halkın sevebileceği gibi bir sanat yapmaya çalışır bizde buna toplum baskısı deriz.
    0
    alaturkadayapamam 1 yıl önce
    Sanat başta toplum için sonra sanat icin olmali ufak bir kitleyle yoluna devam etmelidir:)
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Neden ufak bir kitle alsın ki yanına ?
    0
    alaturkadayapamam 1 yıl önce
    Toplumu ileriye taşıyanlar azinliklar oldugundan dolayi, cogunluk dogru karari veremiyor bu sistemde
  • 0
    sisolamente 1 yıl önce
    cartel ile beraber salak saçma dans eden abiler, ablalar, hiç dinlememiş gibi rap'i kötülüyor. Ayriyetten Türkiyede rap kültürünün max 20 li yaşlarda takılmasının sebebi, sözlerin kaliteli olmaması, sırf kafiye yapmak için absürd ve bayağı cümlelerin kullanılması ve 12 yaşındaki çocukların her yere "normlayf" gibi çocukça şeyler yazmasıdır. Büyükler dinlerken utanıyor amk ben bunların dinlediği şeyi mi dinlicem diye. Bir de arabesk rap var ki sorma gitsin. Saçını allah katına doğru diken çomarlar brutal vokalde zirve yapıyor vs vs.

    Sonuç olarak Türkçe rap' te sadece birkaç kalite kokan parça vardır. İlerisi 15 yaş altına hitap ediyor.
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    normlayf kelimesinden sonrasına çok güldüm dostum :D:D haklısın ama...
  • 0
    reckless 1 yıl önce
    burdan fuat erginin amk.
    sagoya saygılar.
    norma saygılar.
    cezaya saygılar.
    sansara saygılar
    yazım sırasından bi öncelik çıkarmayın skrm.
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    fanboyluk yapa yapa nereye kadar dostum ? işini iyi ve temiz yapan her mc'ye hep destek,tam destek !!
    0
    reckless 1 yıl önce
    fanboyluk nedir bilmem arap:) içimden geçenleri yazdım
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    pekala dostum :D t.ederim yorumun için.
  • 1
    makya1907 1 yıl önce
    Türkiyede rap çölde bulunmuş su gibi
    1
    furkankcn 1 yıl önce
    denilebilir
    0
    raplikas 1 yıl önce
    ne demiş şehinşah 'rap bi çöl bende matara bol'
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Adamsın
  • 0
    harleyquinn 1 yıl önce
    ülkemizdeki rap tartışmaya açık bir konu. neresinden tutsan lastik gibi uzar. zamanla türlerine ayırılmıştır. neden bilmem ama bana canfeza ilaç gibi gelir.
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Canfezanin rap yaptığına inanmıyorum dostum.
    0
    harleyquinn 1 yıl önce
    Yaptığına tam anlamıyla rap denemez. Şiirin melodi bulmuş hali.
  • 1
    erdalbakkal 1 yıl önce
    Şuan kitle küçük diyosun ama son 2015 ve 2016 yıllarında Hiç bi kötü parça çıkmadı Rap level atladı resmen Allâme Anıl Piyancı Joker klipleri milyonlarda zaman geçtikce TV de yerini bulacaktır A.P.O günah benim parçası geçen gün tvde gördüm daha
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Özellikle de anıl çok çalışıyor.
  • 0
    35likadam 1 yıl önce
    oldum olası sevemedim aq yakışmıyor lan bize
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Neymiş yakışmayan şey ?
  • 0
    katil 1 yıl önce
    dinleyen kitlenin 20 yaşına gelince bırakması ve dinlemeye devam edenlerinde buyuk cogunlugunun rap yapmaya çırpınması, herkesin kendini "ben çok emek verdim" havasına sokması bu kültürü geliştiremeye sürükler
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Tam anlatamamışsın ama anladım demek istediğini ve doğru diyorsun dostum.
  • 0
    pungfukanda 1 yıl önce
    türkiyede rap haklı bir savaştır. yaşanan onca kötü olay varken, bunları halka yansıtmayıp, ünlülerin popolarını magazinlerde veren medyaya küfürdür, haksızlığa karşı durmaktır, dayanışmadır. şu sıralar da çoğu kişinin rap hakkında en azından bir görüşü bir fikri var. bu da bir gelişmedir.
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Harikasin
  • 0
    vadesizhesap 1 yıl önce
    günümüzde 2,687,09 a bir rapci gelişir
    0
    furkankcn 1 yıl önce
    Szgsbdhshfhdjcjdjfjj
  • 0
    lordsofthepatates 1 yıl önce
    Tamam Rapten nefret ediyorum ama bi açıklama yapayım olum rap müzik türüne girme sebebini hala anlamıyorum ben adam hızlıca konuşuyor millet bunu dinleyip coşuyor amk ya tamam zevkler ve renkler farklıdır ama zevkiniz rap ise zevkinizi sikeyim amk Not 1: Gelsin - ler Sjdd
    Not 2: Metalciyim


  • müzik

    Her türden dilediğiniz müziği keyfinizce paylaşabilirsiniz.

    70 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    tombalaci

    dehr
    analizan
    darkier
    • ekleyeceğiniz müzikleri şarkıcı ismi - şarkı ismi şeklinde koyunuz.
    • başlığa ek olarak tarih, kişisel ifadeler, anlamsız noktalamalar eklemeyiniz.
    • mümkünse koyacağınız müziklerin linkini youtube'dan alınız.
    • müzik hakkında bilgi vermek, sözlerini paylaşmak vs. istiyorsanız altına yorum olarak yazınız. buna ek olarak, başlığa parantez içine bir cümlelik içerik hakkındaki düşüncelerinizi ekleyebilirsiniz.
    • insanları rencide edici, hakaret içeren ve alakasız içerikler kaldırılacaktır.
    • sadece müzik koymak zorunda değilsiniz. müzikle ilgili bir anket, soru vs. gibi başlıklar açabilirsiniz.
    • komedi içerikli müzikler paylaşmayınız. bunlar için farklı bölümler zaten mevcut.
    • yabancı müzik paylaşırken sözlüğün harfleri otomatik olarak küçük harfe çevirmesinden dolayı i-ı uyumuna dikkat ediniz.
    • kurallara uymayan içerikler kaldırılır.

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...