• 1
    ismail5412 15.1.2017 18:02 ~ 18:03
    yok anasının amı ben çaybaşında yaşıyorum lan burası bizim köy! daha yeni duyuyorum oha
    0
    oxygen 15.1.2017 18:03
    dünyadan haberin yok ismail
    0
    ismail5412 15.1.2017 18:06
    merak ettim bi bakayım dedim meğer bizim köymüş :) valla çok garip oldum şimdi. zaten hiç sevmezdim o yurdu ve hocalarını umarım topluca yurt kapanır.
    0
    oxygen 15.1.2017 18:18
    kim bunlar cemaat mi yine?
    0
    ismail5412 15.1.2017 18:27
    cemaati hakkında fikrim yok. sabahları namaz dışında bir kaç saat dua falan ediyorlarmış, galiba cemaati var ama ben bilmiyorum. bizim buralardaki çocukların söylediğine göre öyle olaylar orası için klasik bir şey. sadece bilinmiyor. ama bundan sonra olmaz galiba zaten.
    0
    oxygen 15.1.2017 18:29
    anladım kardeşim. bundan sonra olmaz diyemeyiz. 'daha dikkatli' davranırlar. duyan olmaz
  • 1
    yondaimehokagesama 17.1.2017 20:14
    müftüyü düzeceksin asıl müftüyü