7

türk kızlarının güzellik skalası

aslında erkeklerin yakışıklılık skalası ile aynı.

ya içimizde öyle çirkin insanlar var ki anlatamam ama bir dönüp bakıyorsun dünya güzeli kızlarda var.

bir asır sonra çirkinler üstün gelecek diye de korkmuyor değilim.

mesela slav ülkelerinde böyle bir şey yok. yani bir hakkı bulut bir yıldız tilbe varken diğer tarafta bir hülya avşar falan çıkmıyor. hepsi hülya avşar veya en kötü nil karaibrahimgil gibi bir tipleri var.

bizim aynı topraktan hakkı bulut ve kıvanç tatlıtuğ çıkabiliyor.
  • 6
    nemkaldi 4 ay önce
    yıldız tilbe' yi yorumunda barındırmadan önce bir git ellerini ağzını filan yıka. bir insan yapabildiği kadar güzeldir. insanları seçemedikleri dış görünüşlerine göre yargılamamak gerektiğini sana ailen öğretmemiş. her nasıl bir aileden geliyorsan artık... benim gözümde en çirkin insan sensin. tipini bilmediğim halde sensin. çünkü insanların güzellikleri dışlarında değildir. yapabildikleri kadar güzeldirler.
    -1
    oric 4 ay önce
    ya kardeşim ben yıldız tilbeye kötü bir insan mı dedim? çirkin işte allah allah

    ben de çirkinim. ne var yani ayıp mı çirkin olmak?

    yıldız tilbe sesiyle bir yerlere gelmiş bir sanatçı, hiç de güzel olmak zorunda değil zaten. yolda görsem imza isterim kendisinden.
    0
    emirtfan 4 ay önce
    güzellik göreceli birşey. ayrıca linç olacan haberin yok.sen bunu nasıl diyorsun aklım almıyor.bence dışı da içi de güzel kadının.
    1
    banabubade 4 ay önce
    tmmda adam ici kötü dememiş ki?
  • 1
    mataramasuko 4 ay önce
    slav ülkelerinde de çirkin kız var.gitmediğiniz için bilmiyorsunuz.
    0
    enon 4 ay önce
    hacı ben gittim göremedim ya. tamam çok güzel olmayanlar var ama gerçekten çok çirkin bir kız göremedim. her türlü gideri var diyeceğim kızlardı yani en kötüleri.
  • 0
    aynendiyerekyasamak 4 ay önce
    yazık

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1868 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..