17

puivle aşırı yakınlık kurmak

o kadar iyi gelmiş ki bana uygulama samimi söylüyorum bugün yeni terk edilmiş olmaktan dolayı içim sıkıldı dedim açayım bi (pi: @incekalem049) un başlıklarına bakayım muhabbet olsun veya (pi: @mrsego) ya bulamadım goygoy olsun dedim harbiden ne güzel platform la bu :))
  • 1
    nusret 1 yıl önce
    öyle ya puiv bir başka. seviyoruz ailecek.
    1
    becere_medic 1 yıl önce
    harbiden güzel bu samimiyet
  • 1
    besiktasli 1 yıl önce
    ben ne kadar dengesizsem puiv'le yakınlığım da o kadar dengesiz. mesela bazen telefonu elime kısa süreli aldığımda sadece puivciğim bildirim atmış bi bakayım diyorum diğerlerine bakmıyorum. bazen de offff yine mi bildirim atmış şu puiv diyorum. şu sıralar çok bildirim atıyo uygulamayı silmeyi düşünüyorum. o zaman da girmek hiç aklıma gelmiyo. arada bakmak lazım.
    1
    becere_medic 1 yıl önce
    bazen harbiden kendine çekiyor bazen soğutuyor filan alakasız bildirimler yolluyor. bir optimizasyon lazım
  • 2
    mrsego 1 yıl önce
    oo puvocum nerdesin ya gel iki goygoyun belini kıralım😂
    2
    becere_medic 1 yıl önce
    işte aradığım kan da geldi ya :))
    1
    mrsego 1 yıl önce
    sen çağınmışsın gelmemek ayıp olur şimdi 😂
    1
    becere_medic 1 yıl önce
    nasılsın puvom nasıl gidiyor hayat :)
    1
    mrsego 1 yıl önce
    aynı ne olsun bi günü daha bitirdik senin
    1
    becere_medic 1 yıl önce
    aynı ya bütün çevrem aynı hafta doğmuş 1 haftada doğum gününe harcadığım paranın haddi hesabı yok konu açıcam "şekerli su ile beslenerek kaç gün yaşayabilirim" diye :))
    1
    mrsego 1 yıl önce
    ahahaha aynı durum bende de var puvom kaç gün geçer diye hesap yapıyorum 😂
    0
    becere_medic 1 yıl önce
    benim 5 günüm var sonra çıkartıyorum böbreği satılığa düşünen yazsın konunun altına başka türlü olmayacak anneler günü de geliyor zaten
    0
    mrsego 1 yıl önce
    bi de o var ya... böbrekte kara verince haber ver ben de düşünmeye başladım şu dakikadan sonra
    0
    becere_medic 1 yıl önce
    uzun bir süre insan görmek istemiyorum her gördüğüm insan bir 50-60 liraya patlamaya başladı :))
  • 1
    happyendtomorrow 1 yıl önce
    puiv o kadar güzel projeki inşallah kendi değerlerini koruyarak devam eder gelişmeye. buradaki en sevdiğim şey samimi ortam sanki herkes ailemizden biri gibi. adamsınız puvolar seviyorum sizi.
    1
    becere_medic 1 yıl önce
    deme öyle şeyler ağlatacaksın...
    0
    happyendtomorrow 1 yıl önce
    🤗🤗
  • 0
    puvvera 1 yıl önce
    şu ara fazla hoş
    fazla
    bayağı fazla
  • 0
  • 0
    redkitdekiduldul 1 yıl önce
    güzel insanlar var gerçekten samimiyet de çok gerçekçi ve içten
  • 0
    ademak 1 yıl önce
    puiv ya ne kadar şapşik
11 saat önce 16 saat önce
  • puiv içi

    puiv içerisindeki konular

    117 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    ismail5412
    www

  • bu bölüm #puiv bölümünün alt bölümüdür.
    • puiv üyelerine hakaret ve küfür yasaktır.
    • +18 paylaşımlar yasaktır.
    • puiv'deki başlıklar, bölümler ve üyeler dışındaki konular yasaktır.