puvolar bir hata yaptım ama kanı durduramıyorum nasıl durdurabilirim?
  • 0
    anilcan 10 ay önce
    bu nasıl hata
  • 1
    plumerion 10 ay önce
    dostum sen iyi misin?
  • 1
    mel_cube 10 ay önce
    izlere bakılırsa bundan öncede yapmışsın . dostum sen akıllanmıyor musun ? hastaneye git bı pansuman falan yapsınlar
  • 7
    darzuj 10 ay önce
    bu hata peki ya daha öncekiler ? eski
    izler? burdan bakınca hata yapan biri gibi değil zavallı biri gibi duruyorsun.
    -2
    onlycat 10 ay önce
    burdan bakınca sende iğrenç biri gibi görünüyorsun. kimse durduk yere kendini kesmez. ‘seni üzen nedir?’ ‘neyin var?’ demek yerine insanları sadece yargılıyorsunuz. yardıma ihtiyacı var belki ? biraz empati yahu.
    1
    darzuj 10 ay önce
    üzüldüğü bir konuya kendini keserek tepki veren bir insan zavallıdır. muhtemelen böyle cahilce bir eylemi gerçekleştiren kişi daha yeni yetme bir ergen, bir an önce yaptığı şeyin bir acizlik olduğunun farkına varması ve prim yapmak, dikkat çekmek için kendine ya da başkasına zarar vermemesi gerektiğini anlamalı.
    hiçbir problem hiçbir sorun zarar verilerek çözülmez. bir daha tekrarlanmaması gereken bir davranış
    .
    hayatın mükemmel olmadığını hepimiz biliyoruz, tecrübe ettik. hayal kırıklıklarımız, gönül yaralarımız, dost kazıklarımız, içimize attığımız yaralarımız oldu. kendimizi keserek mi tepki verdik ? ya da ömrümüzün sonuna kadar taşıyacağımız ve varlığından sadece bizim haberdar olduğumuz yaralar mı açtık bedenimizde.

    kendine bunu yapan kişi, yapmaya meyili olan kişi: bu bir acizlik göstergesi. yapma evladım, yapma kardeşim çünkü değmez..
    0
    onlycat 10 ay önce
    insana sen acizsin diyerek bunu yapmasına engel olamazsın. bu dikkat çekme çabası değil yardım çığlığıdır. bu problemi aşağılayarak değil ancak konuşarak çözebiliriz.
  • -8
    anarchist 10 ay önce
    senin kanın niye pembe lan karı mısın
  • 2
    berkay583 10 ay önce
    nasıl bi nefretle kendine zarar vermişsin ayrıca o iz gitmicek kalır bende 4 yıldan beri gitmiyor küçük ama pişman olacaksım bunu yaptigina kendine zarar verme
  • 6
    hedap 10 ay önce
    sen oradan bir kokoreç yap kardeşim
  • 0
    nunu97 10 ay önce
    zarar vereceğin şeyi kendinde bulma diğer şeylerde de bulma beyninde bunu hallet kendini yatıştırmayı dene bak bunu kendine yapınca acın dindi mi? umarım hatandan dönersin
  • 0
    nemkaldi 10 ay önce
    şunun gibi ruh hastaları ile aynı ülke de yaşamak hem utanç verici hem ürkütücü... kendini kesen psikopat cani yaratık... kim bilir başkasına ne yapmaz. devlet şunları toplatsa da yahut kafalarına damga vursa da temkinli davransak.
    0
    madara 10 ay önce
    sen salak mısın?
  • 1
    sjense 10 ay önce
    kan kaybindan gitmedin insallah. yapma etme. yapilir mi bu? nasilsin iyi misin?
  • 0
    nuvit 10 ay önce
    cehalet çizgileri kardeşim geçmez onlar kolay kolay
  • 0
    rapunzel 10 ay önce
    psikoloğa git
  • 0
    systemfailed 10 ay önce
    önce 112 oradan piskolojik destek almak için iyi bir piskologa dostum yapmayın böyle şeyler kendinize
  • 1
    soylergecer 10 ay önce
    gösteriş yapmayı seven birinin, yeterince ilgi göremeyince bunu gelip sözlükte paylaşması durumu.
    'bah pampa ne gadar cesurum, kendimi nasıl da kesebiliyüm görüyünnü'.
    tamam tamam öylesin hadi.
    bunun gibilere acıyorum ya. böyle şovlar yüzünden bunları kimse işe almıyor. sonra akıl başlarına geldiğinde, işsizim diye ağlamalar.
  • 0
    mataramasuko 10 ay önce
    dikine kesmemişsin ölmezsin ergenlik dönemini sağlıklı tamamlayamayanlar derneğine hoşgeldin.çiçek gibi ergenlik geçirmişim sizi görünce anlıyorum.bok mu var lan?
  • 0
    kafasizcocuk 10 ay önce
    zeytin yağı sür üzerine peçete ile bastır kendinize zarar vermeyin be kardeşim yazık ediyorsunuz gençliğinize sonra pişman olacaksınız ama ne fayda ...
  • 0
    siyaasiyabend 10 ay önce
    neden ? niçin ? gerçekten seni bunu yapmaya iten şey ne ? sorunun çözümü için elimden geleni yaparım, yazık değil mi gencecik insansın ?
  • 0
    suprisenigga 10 ay önce
    bu hatayı yaptıysan durdurmanın anlamı yok.
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1886 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..