11

istanbul’da motosiklet kullanmak

var mıdır bu mereti yıllardır kaza yapmadan, ölmeden, sakat kalmadan kullanan alfalar. tecrübelerinizi paylaşıverin gençler nasiplensin
  • 6
    trakyalikuala 17 gün önce
    arkadaşımın honda'sına sırf beğendikleri için yandan çarpıp yoldan çıkardılar. böyle bir ortam yani
    2
    magic 17 gün önce
    vay oçlar
  • 2
    alicoyum 17 gün önce
    ben artık hepsinden nefret ediyorum. yarısından fazlası terörist gibi sürüyor, senin aynayı kırmış, arabana sürtmüş falan umurunda değil. hele hele bir de kuryeler, adamlar bildiğin kendi canlarının kıymetini bilmiyor.
  • 2
    lightofgod 16 gün önce
    hiç kaza yapmadım ama ankaradayım
  • 3
    alkoritmaa 16 gün önce
    çok zevkli ve bol atraksiyonlu bir iştir. elbette bu kadar magandanın kol gezdiği trafikte kazalar kaçınılmazdır. gülün dikeni dediğimiz kısımda bu zaten. iyi ekipman, iyi bir motosiklet ve sağlıklı bir ruh haliyle sürdüğün sürece kaza riskini ve olması durumundaki hasarını minimuma indirmiş olursun.
    0
    magic 16 gün önce
    puvom iyi ekipmandan kastın ne? mesela benim gözümü korkutan şeylerden biri de o. anlıyorum motosiklet hayat tarzı ama pantolonlarım ayakkabılarımı da mı keyfime göre giyemeyeceğim? hepsini pahalı ama şekilsiz koruyucu ekipmanlardan kullanmak gözümü korkutuyor.
    2
    alkoritmaa 16 gün önce
    eskidendi o puvo artık bir motorcu olarak uzaylı gibi takılmana gerek yok😂 (beni çevirip bu ne elbisesi diye sorarlardı). günlük giyime uygun pantolon, mont ve ayakkabıları en sonunda geliştirdiler.
    ekipmanların kaliteli olsun demeyi açarsak; bi kere kullanacağın motor cinsine ve cc’sine göre oluşabilecek maks kazalara karşı önceden aldığın önlem diyebiliriz. örneğin 250cc bir motosiklet kullanıyorsan 400liralık kask, 80liralık eldiven, 80liralık dizlik, 500liralık mont ve gerekirse de 300-400liralık bir pantolon iş görür. cc yükseldikçe, hız artar ve hız artarsa da ekipmanın daha da kalitelisi makbul olur. özellikle kask ve mont seçimin iyi olmalı (lütfen ucuzuna kaçma). indirimleri takip et ve bütçen yettiği takdirde “ce” onaylı ekipman kullanmaya özen göster.
    benim çalınan eldivenlerim (frank thomas markaydı) ve 7 sene önce 280euroya almıştım. tabi ben bunu yaparken bir defaya mahsus birşeymiş gibi düşünerek hata etmiştim. ahhh ne siktiler zamanında.. piajjonun orijinal kaskı diye aldığım bir kask vardı (amk çocuğu bu sana tam oldu diyedir satmıştı) mahvoldum. vizörünü bile bulamadım piyasada. yani güzel kardeşim bu işi yapmaya önce gerçekten bi karar ver. alacağın motorun marka/modelini bana yaz. ben sana işini görecek ekipmanların markalarını yollayayım. yok benim gibi ben, ekipman satıcılarına gücenecem dersen çok sikilirsin. işin özü karar vermekte!
    beni dinlersen de zaten önceki motor başlıklarında konuştuğumuz üzere hırçın bir sürücü olmadığını anlatmıştın. bence motor sürmelisin. motorculuğu, apaçilere bırakmamalıyız. motorculuk en çok kendini, kullandığı makineyi ve doğal şartları gözeterek süren bilinçli insanların işi olmalı. gel, sende bize katıl. inan, biz hiç olmadığımız kadar özgür ve mutluyuz.
    0
    magic 16 gün önce
    bak ben de bi sefer alırım diye düşünüyordum dediğin iyi oldu. yine de benim fikrime göre motorum 10-12 binse ben 2klık kask 1.5luk da ceket alırım diye düşünüyorum. eldiveni de çinden falam getirtirim ufak bi başlangıç takımı dizmiş olurum gibi. ceketi nasıl almalıyım ona karar veremedim, deri iyidir diyorlar ama pahalı. motorun daha çok yaz ve bahar aylarında kullanıldığı düşünülürse mevsimlikler daha iyi olur diye düşündüm. tabi bu sene geçti ehliyeti alamadım belki istanbulda alırım. tarz olarak ilk motorum muhtemelen chopper olacak ama ben naked seviyorum daha çok. ondan önce de seneye yaz tatilinde kullanmak için b ehliyetle kullanılan 50cc kuba motorlardan alayım diyorum. satabilir miyim sence öyle bir şey yapsam. motoru evimdeyken alsam okulumun olduğu şehre götüremem arası 1000 km falan.
  • 3
    alkoritmaa 16 gün önce
    yazmayı unutmuşum en önemlisi motorunu çaldırmayacaksın! senin olana kendin sahip çıkacaksın. bu ülkenin kolluk güçleri var, onlar benim malımı sahiplenip bulurlar diye de düşünmeyeceksin. 7 yılı geçti xmax’im çalınalı. hâlâ bir haber yok👊🏻
    0
    magic 16 gün önce
    nerede çalınmıştı? benim şu an kullanacağım mekanlar, yani yurdum ve okulum güvenli. ama bi kafeye oturduğum zaman da çalınabilir sonuçta.
    1
    alkoritmaa 16 gün önce ~ 16 gün önce
    elbette her yerde çalınabilir. hırsızların bir semti, mahallesi olmaz! en azından iyi bit disk kilidi, yakın parketmelerde işini görür. fazlası için fazlası gerekli! rahmetli aea’ın videolarına tamamıyla bir gözatmanı tavsiye ederim.

    bu arada motorculuğun tam manasını anlaman için; şu an bulunduğum bölgenin en güzel koyunda, güzel kadınların arasında yazıyorum bunları :))
    motorcu, motorcuya her şartta yardımcı olabilmeli
    0
    magic 16 gün önce
    aea’nın videolarını hatmettim iki sene önce falan. ölünce cidden tanıdığım biri ölmüş gibi üzüldüm dedim ki bu adam öldüyse herkes motor üstünde ölebilir. şimdiye kadar herkese motor hakkında ders verdi, ölümüyle son dersini verdi gitti dedim kendi kendime. ondan sonra biraz soğudum iki senedir falan bırakmıştım bu fikirleri. geçen aylarda motorla avrupa turu vs şeyler gördüm youtubeda, bi iki tane izleyeyim dedim, o orman yolları o açık hava, iki videoda yine zehri kaptım. koy gezileri vs. muhteşem de, güzel kadınlar biraz karakter meselesi puvo ya djdj motora gerek yok yapan motorsuz da yapar ben o iyi ilişkilere sahip olanlardan değilim çok
    3
    alkoritmaa 16 gün önce
    elbette kadınlar, motorsuz da yapılır puvo ama bir kadını artçı olarak arkana almak ve öyle sürmek. o istemsiz sarılmalar, okşamalar.. bunlar paha biçilemez. bak motorluk kısımları yazmıyorum bile:)
    0
    magic 15 gün önce
    reis naptın sen öyle ya (pi: @bizanskurdu)
    1
    bizanskurdu 15 gün önce
    kalkar gibi oldu
  • 3
    bizanskurdu 16 gün önce
    ya bak yine nası ufaktan yürüyor, motor falan, dikkatli ve sorumluluk sahibi erkek ayakları falan, gençler nasiplensin derken ki o vakur duruş falan, şekkilsin ya
    0
    magic 16 gün önce ~ 16 gün önce
    kaç dklık emek boşa gitti bütün sırrı bozdun
  • 1
    banu123 13 gün önce
    motosiklet kullanmak başlı başına şov bence :d
    0
    magic 12 gün önce
    güzel bi şov ama
    0
    banu123 12 gün önce
    canını çok az seviyorsun galiba :d
  • motor

    Motorcuların kendi aralarında fikir alışverişi yaptığı bölüm.

    0 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    madara

  • bu bölüm # bölümünün alt bölümüdür.
  • küfür elbet olur fakat kavgaya dönmesin yeter.