kayseri'de ulu orta bahçede sevişen çift +18

  • 0
    caytiryakisi 12.5.2018 13:46
    tam manası ile bir cima gerçekleşmiyor galiba, sürtünme kuvvetinde bariz bir artış ölçtü seksomograf aletim.
    0
    hifa 12.5.2018 15:52
    cidden dinin geldiği son nokta alaycı tavırlarla yaklaşma çünkü tövbe etmez ise göreceği azapta kimse acıyıp bakmadan geçer bence hayal hanem izle
  • 1
    mkll 12.5.2018 13:51
    alın size dindar gençlik. kapalıları getirdiğiniz nokta bu. siyasal islam çöplüğü türkiye, keyfini sürün.
    0
    hifa 12.5.2018 15:51
    onlar kapalı değil yanlız onlar kapalı değil
    eskiden mağdur baş örtülüler vardı şimdi mağdur baş örtüleri
    sözler köşkü izle .....
  • 3
    yepyeni 12.5.2018 14:08
    hamdolsun dindar gençlik çalışıyor
    -1
    hifa 12.5.2018 15:49
    yanlız o dindarlık değil tesetürlüde sayılmaz testür zinadan korunmak için gelmiştir direk zina etsin diye değil
    0
    bugrahan20 13.5.2018 09:43
    ama bunu onlara anlatamazsin .çünkü anlamazlar
    0
    hifa 13.5.2018 11:24
    ama bence bunları din altında yargılamamak lazım
    0
    bugrahan20 13.5.2018 11:27
    tabiki de öyle .. yargilarsak yanlış yine yanlışla düzelmz
    0
    hifa 13.5.2018 11:27
    aynen
    0
    hifa 12.5.2018 15:49
    hayal hanem izle kardeşim
    0
    tesla52 13.5.2018 01:30
    - bi konuda danışabilirmiyim.
    +tabiki.
    -arabalar uçarken camdan fıstık düşer mi?
    +hayal hanem izle hayal hanem.
    0
    hifa 13.5.2018 05:20
    bence sevinmelisin bir ateş var atlıyosun yanında belki eşin dosttun bunlara seni alıştırıp ortamlarda pislik yapmanı olaylara bu yönden bakmanı sağlayan bir yandada seni tanımayan birisi ve seni cennete zorlada olsa sürüklemek isteyen nediym allah hidayet etsin kardeşim yorumumla seni rahatsız etiysem şunu söyleyeyim bir gün rabbim sorduğunda ben ona söylemiştim ya rab onu benim üstümde hakkı yoktur hakkı görüp yapmamıştır diycem eğer ki yapmamışsan neyse allah a emanet ol kardeşim allah a🤔bence denemeye değerdi
    0
    tesla52 13.5.2018 06:30
    yo ben niye rahatsız olim sadece uygun uygunsuz, önemli önemsiz önüne gelene hayalhanem izle demen çok komiğime gitti yani 6 milyar müslüman olmayan adam hayal hanem izlememişte boşu boşuna cehennemde yanacak gibi hissettim, bu yine iyi film yapılmadan öncekilerin durumu daha kötü, tüh bee hayal hanem izleyemeden öldük görüyonmü, cennete gidecektik boşuna cehenneme gidiyoz iyimi, filan komiğime gitti yani, yani allah kuran peygamber göndermemişte hayal hanem izleyin demiş sanki.
    0
    hifa 13.5.2018 11:27
    kuran okuyosan sorun yok kardeş
    0
    hifa 13.5.2018 11:33 ~ 11:33
    he bide evet fıstık uçan bir arabada düşer☺
  • 3
    ademak 12.5.2018 14:39
    0
    hifa 12.5.2018 15:48
    gerçekten mi hayal hanem izle yada sözler köşkü izle kardeş
  • 1
    kenanmavis 12.5.2018 14:40
    böylede olmaz ki 😒
  • 0
    666o999 12.5.2018 14:55
    sürtünmeden alev alacaklar...
  • 1
    onlyyou01 12.5.2018 15:40
    çift mi
  • 0
    nuvit 12.5.2018 15:46
    sürtünerek sevişmek mi kaldı diye düşündüren videodur
  • 0
    sivridil 12.5.2018 16:03
    çıplak olsalardı kadın orgazm olmuştu. boşuna surtunuyorlar. yok öyle bir fizik kuralı yazikkk kandırıyorlar kendilerini 😁😁😁. keşke alev alsaydık ta zevk alsaydık diyecekler.
  • 1
    vctry 12.5.2018 16:53
    başı açık birinden utanma,arlanma vs beklemekten ümidinizi kestiğiniz için mi başı kapalı olanları bu denli acımasızca eleştiriyorsunuz

    utanma,arlanma duyguları zihniyeti ne olursa olsun her insanın üzerinde bir mecburiyettir

    utanma duygusunun erdemini sadece başötürlü bireyler üzerinden analiz etmemeniz gerektiğini öğrenmelisiniz

    video da yapılan şey ne kadar ayıpsa bunu videoya çekip millete yaymak ondan daha ayıptır

    maalesef bizi sadece insanların görmesinden korkuyoruz bir halt işlerken
    lakin görülmeyen bir yerden birinin bizi her an gördüğünü unuturak yaşıyoruz

    bu hepimizin için geçerli maalesef

    1
    newlife 12.5.2018 17:53
    videoda yaşanan olay video basliginda net olarak yazilmis ve +18 diye de belirtilmiş. madem ayip siz niye izleyip bu ayiba ortak oldunuz? muhalif olup duyar kasmak icin kendinizle çelismeyin.
    0
    batakhamdi 13.5.2018 01:17
    kaliteli düşünce, mantıklı bakış açısı 👍
  • 0
    saksak 13.5.2018 01:24
    çüş
  • 0
    dreamfloyd 13.5.2018 01:38
    bacakları ters duruyor lan cindir o cin
  • 0
    sinankarapinar17 13.5.2018 01:40
    ya türklerin sorunuda bu orda bir halt yenmiş bizim bir arkadaşımız bunu kayıt altına almış tamam oldu bitti. uzatmaya gerek yok abi alan memnun veren memnun ayrıca videoyu çeken suçlu değil umumi bir bölgede sex yapanlar suçlu videoyu çektiği için arkadaşa kızanlar eminim kendileri görse bizzat onlarda çekerdi.
  • 0
    slmsgtc 13.5.2018 01:46
    sürtme kuvvetinden ateş yakmaya çalışıyorlar 😊 bi lağğn desen kaçacaklar ne diye çekiyorsun ki.
  • 0
    jusuper 13.5.2018 12:42
    hayırlı işler