7
küfür eden insanlar..
küfür eden insanlar genelde sosyal medyada doğal olarak görülüyor ama bana göre değil bana göre küfür eden insanlar en salak en aptal insandır çünkü küfür eden insanlar kelime haznesi çok küçüktür söyleceği bir kelimeyi onlarca kelime ile anlatacağına bir küfürle hemen kesip atıyor ve kolaya kaçıyor..

bu konu hakkında sizin düşünceleriniz de alabilirmiyim?

ve küfürü alışkanlık haline getirmeyin..
  • 4
    magic 1 yıl önce
    haklı..
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    eyvallah puvo..
  • 1
    mewthree 1 yıl önce
    haklısın aq
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    eyvallah puvo..
    0
    mewthree 1 yıl önce
    puvo normalde fazla küfür etmem mizah olsun diye yazdım istersen editlerim
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    küfür edilmez edilir ama her cümlenin içinde kullanılması cahilliktir aptallıktir..
  • 4
    oschemat 1 yıl önce
    genelde kitap okumayan tiplerdir bunlar
    2
    gaddarus 1 yıl önce
    aynen
    2
    canki 1 yıl önce
    hem okurum hem ederim :d
  • 0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    haklısın da puro biz öyle saygılı konuşunca anlayan adam yok karşıda.
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    tatlı dilden anlamayan adam küfürden mi anlayacak sen ona o sana derken seni de kendine benzeticek
  • -6
    rahmetlidildo 1 yıl önce
    gerçek hayatta küfürlü konuşmam biraz argo takılırım ama sosyal medyada küfür ederim çünkü küfür ettiğim kişiler için kelime haznemi zorlamak istemem ne anlatsam anlayamaz o yüzden bas küfürü geç
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    tatlı dilden anlamayan adam küfürden mi anlayacak sen ona o sana derken seni de kendine benzeticek..
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    kelime haznemi zorlamam ne demek? normalde konuşurken zorlayıp kastırıyomusun?
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    yanlışlıkla bana yazmışsın ona yaz :)
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    sorry :) kalsın görürse şimdi bi daha sil yaz vs uzun iş
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    peki :)
  • 1
    rockefeller 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    +1
    maalesef puivde bu tarz kullanıcıları çok sık görmeye başladık. neyse ki kaliteli puvo canlar sayesinde bu ahmaklar burada fazla kalmadan uçup gidiyorlar.
    en iyisi imam gazali gibi yapalım.
    (pi: imamı gazali şöyle der)
  • 1
    canki 1 yıl önce
    kac aydır burdayım küfür etmedim yakısmaz bize diye
    ama son 1 haftadır öyle herifler geldi ki etmeden duramıyorum
    2
    gaddarus 1 yıl önce
    sen yine etme hatta tartışmaya girme puvo ilgi görmeyince onlarda gider elbet
  • 1
    thaila 1 yıl önce
    küfür âcizliktir.
  • 0
    yepyeni 1 yıl önce
    haklısın ama bazen rahatlatıcı etkisi oluyor. tabi karşı tarafın manevi değerlerini incitmemek kaydıyla. öyle anne kardeşe sövmek hoş şeyler değil.
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    ben zaten edilmemesini kast etmiyorum ama her cümlenin içinde kullananlar tam bir yobaz
  • 1
    puivundik 1 yıl önce
    fakat yeri ve zamanında hem özeldir hem güzeldir. sürekli küfür edelim değil tabi ama küfür etmek zaman zaman stres atmaya yarayabilir. küfür üzerine yazılmış kitaplarda da genelde; belirli aralıklarla edilen küfürler insan sağlığı açısından önem kazanabilir, aksi durumda ise psikolojik bir durumdur denir. çok küfür etmek psikolojik olabilir.
    can yücel'inde dediği bir söz var ''küfür bir çiçektir fakirin ağzında, küfür bir leştir burjuvanın ağzında''
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    söz güzelmiş :)
    1
    puivundik 1 yıl önce
    can baba iyidir :)
  • 1
    filozofunsakali 1 yıl önce
    yazarken daha doğrusu kendimi ifade ederken küfür etmem fakat "ağzın bozuk mu?" derseniz fevkalade bozuk derim. konuşurken küfür sık ederim ama kimsenin şahsına hitaben değil rahat hissettiğim için ederim. çevremde kadınlar dahi rahatsız olmaz. hatta kendimi beni tanıyan bir bayanın küfür etmediğim için tuttuğum zaman küsebiliyor çünkü sanki bana mı ediyorsun? sen böylesin rahat davran diyor. haklılarda. küfür etmek salaklık mıdır? bence yerine göre değişir. bence herkes küfür etmeli.
    0
    sbb3 1 yıl önce
    yanliz yaninda tanimadigin bir kiz varsa mumkun olabildigince kufursuz konus. cok onemli bu
    0
    filozofunsakali 1 yıl önce
    tabi istisnaları tartıp ona göre konuşuyorum :d
    0
    oschemat 1 yıl önce
    puvo şimdi tamam arkadaş ortamında ciddi ciddi konuşacak halin yok tabi küfredeceksin
    ama tanımadığın birisine ilk konuşmada küfür edersen yanlış anlaşılma olabilir
    yerinde küfür iyidir
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    aynen
    0
    filozofunsakali 1 yıl önce
    istisnalar elbet olacak benim bir cafeye girip " kolay gelsin mklarım" dediğimi düşünmeyin o kadar değil :d
  • 2
    sbb3 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    beyler kufur etmeyin hatta cevap bile vermeyin sadece eksileyin gecin. kimleri kastettigim belli hic umursamayin bu gereksizleri
  • 0
    frostie 1 yıl önce
    ne yani simdi arkadasimla "naber lan yarram" diye selamlasmayayım mı ben?
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    hayır
  • 0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    aga kolaya kaçmak değil hakediyorlar laf anlamayan oç (pi: @seda) gibi köpekler herzaman olacak dünya üzerinde bunlar öldüğü zaman küfüre gerek yok derseniz tamam katılırım ama böyle oçlara lazum
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    evet ona cevap vermeye bile tenezzül etmeyin ilgi görmeyince gidecektir
  • 1
    kullanici 1 yıl önce
    küfür cahil, eğitimsiz ve kişiliksiz ergenlerin işidir. küfür etmeden de her türlü duygu ve düşünce paylaşılabilir. iki lafı bir araya getiremeyen kişiler bunu çok yapar hayatları boyunca da yalnızlığa mahkumdurlar.
  • 0
    oncugenclik 1 yıl önce
    kitap okuyorum ve evet küfür ediyorum . daha hayal ürünü şeyler söylüyorum . insan kendini her alanda geliştirmeli de mi puvo .
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    evet ama o alana değil de başka bir şeylere ağırlık versen sana daha çok faydası olur
    0
    oncugenclik 1 yıl önce
    bak ben öyle puvo şehir de yaşamıyorum . ilcedeyim bir nevi köy yani burlarda kibar kufredeni tasliyacaklar neyin gelişmesi bee puvo bak kafami bozdun .
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    sen kafanın içindeki dünyada yaşa
    0
    oncugenclik 1 yıl önce
    bu lafın ustune susar giderim , kafami dinlemeye
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    dinle bakalım nasıl bir dünya da yaşamak istiyormuş..yani insanları (elalemin) laflarına bakarak yaşıyorsan özgür değilsin
    0
    oncugenclik 1 yıl önce
    hangimiz kendimiz olarak yaşıyoruz . elbet kendimize bir kalıp buluyoruz . eğer bir kalıp bulamazsak anarşist olmazmıyız.
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    sürekli bir kalıbın içinde durursan da gelişemezsin o kalıbı değiştirirsen ancak gelişirsin
    0
    oncugenclik 1 yıl önce
    o yüzden kalıpları yikalim pmpa . ama silahla değil kalemle , hayalle de mi lan .
    0
    oncugenclik 1 yıl önce
    bu araları anlamsız buhranlardayim .
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    bende :)
  • 0
    namidiger 1 yıl önce
    siktir deli :d küfrü tamamen kötü diye nitelendiremem. bazen gerçekten gerekli hissediyorum. canım yandığında falan... ama sosyal medyada olsun, gerçek hayatta olsun yaptığım tartışmalarda küfür etmem. iş kavgaya gidecekse ben de ederim o ayrı. bir de mizah için de bazen belli oranda küfür ideal oluyor. her şeyin bir sınırı var sonuçta
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    her şeyin bir ölçüsü ve zamanı var
    1
    namidiger 1 yıl önce
    kesinlikle her şeyin bir ölçüsü var
  • 0
    argobaz 1 yıl önce
    küfür etmeyen de kültürlü mü oluyor yani?
    senin ben yaptığın tespite s.kayım. bir konu hakkında genelleme yapacaksan ters fikirdekiyle de genelleme yap. ya da hiç yapma
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    ok
    0
    argobaz 1 yıl önce
    çok kültürlüsün :)
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    thanks, darısı başına
    0
    argobaz 1 yıl önce
    ya güzel kardeşim tespitinin sonuna bu konu hakkında ki düşüncelerinizi alabilir miyim yazmışsın bede aöyledim. senin daha senin gibi düşünmeyen birine tahammülün yok
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    küfüre karşı açılan bir başlıkta küfür ile cevap verirsen demek ki konuyu ciddiye almamışsın demektir ve bende seni ciddiye almam
  • 0
    notyet 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    sen kendini ne sanıyorsun ki küfür edenlere hakaret etmişsin. bende küfür ediyorum ve hukuk fakültesindeyim kaldı ki sınıf arkadaşlarımdan da küfür edenler var, kendini bilmeyen birisin yerini bil ! konu açmak için açma bence küfür etmedende incitilirsin yazık olur
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    tabi herkesin farklı bir anlayış açısı var..saygı duyarım
  • 1
    ayaklirap 1 yıl önce
    %90 haklısın amma öyle küfürler var ki cuk oturuyor be kardeşim .
    dediğin gibi alışkanlık haline getirmediğin sürece yerinde olan küfürler edilebilir .
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    asıl demek istediğimi özetlemişsin..ben edilmez demiyorum yerine göre edersin ama her cümlenin içinde kullanırsan aciz görünürsün..
    1
    ayaklirap 1 yıl önce
    ama sana %99 katılıyorum artık :)
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    eyvallah :)


  • karışık

    Karışık

    39 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...