12
telefonunuzun markası ve memnun musunuz?
benim s3 bozuldu sony casper ısus falan bunları düşünüyom sizden istediğim telefonunuzun modeli ve memnunmusunuz puvolar

şartlar
dokunmatik
ön kamera olması
ıphone olmaması

hadi puvolarım
  • 3
    ofsaytsizburak 11 ay önce
    lg g5 kullanıyorum pil performansı dışında çok memnunum
    hepsiburadada çok uygun telefonlar var
    fiyat aralığı söyle telefon önereyim
    2
    mewthree 11 ay önce
    en fazla 1500 knk en az 700
    3
    ofsaytsizburak 11 ay önce
    g4 alabilirsin pahalıya kaçar ama çok sağlam
    g3 eski ama yine iyi bir telefon
    xperia z3
    asus zenfone 2

    bunları öneririm , içlerinden ise bonkör davranırsan g4
    2
    mewthree 11 ay önce
    zenfone listemdeydi zaten g3 dışında hepsini listeye yazdım saol knk
  • 2
    yepyeni 11 ay önce
    markası ne olursa olsun bir süre sonra mallıyorlar
  • 3
    rockefeller 11 ay önce
    lg g4 kullanıyorum. gerçekten verdiğim paranın hakkını verdi.
    3
    mewthree 11 ay önce
    yazıyom listeye knk saol
  • 2
    afaki 11 ay önce
    sony xperia z3 kullanıyorum şarj durumundan gayet memnunum kamerası da güzel performansı fena değil benim işimi çok çok görüyor tavsiye ederim
    2
    mewthree 11 ay önce
    ben zaten z serisi düşünüyom telefon kasıyomu ve kamera nasıl cevaplarsan sevinirim
    2
    afaki 11 ay önce
    kamera güzel gerek video çekimi gerek fotoğraf işimi çok rahat görüyor klasik android kalmaları olur elbet ama ahım şahım kasmıyor saniyelik olaylar işte. alırsan paran çöpe gitmez kesinlikle. sağlamlığı da iyidir düşerse falan kırılmaz ekranı çizilmez
    2
    mewthree 11 ay önce
    sorması ayıp özelden yazarsan ne kadara aldın knk
  • 1
    canki 11 ay önce
    discovery elite
    günde 10 saat video izlediğim 4 saat en.baba oyunları oynadığım 2.5 yıldır servis yüzü görmeyen hala amiral.gemisi kıvamında efsanevi telefonum
    2
    footish 11 ay önce
    noktaları düzgün koysan? :d
    2
    canki 11 ay önce
    boşluk yerine noktaya başlıyorum da :d
    2
    footish 11 ay önce
    :d
  • 2
    kullanici 11 ay önce
    casper vıa v8 şarj ömrü hariç tüm özellikleri güzel. ama piyasada yok muadillerine bakmak lazım 2200lük değil de pil ömrü daha yüksek olanlarına.
  • 2
    taun 11 ay önce
    meizu pro 6
    lenovo s1
    general mobile gm 5 plus
    ali express ten getirtebilirsen meizu pro 5

    meızu tercihimdir.
  • 2
    fobi 11 ay önce
    iphone 5s memnunum çok taşaklı marka açıkçsı adam yapıyor yani bugün gidin steve jobun mezarını açın bakın kemik ve daşşaktan oluşşuyo o derece iyi telefon yapıyo adam
    3
    footish 11 ay önce
    steve jobs'un heykelini yapsak taşaklarına beton yetmez o derece.
    3
    fobi 11 ay önce
    aynen öyle
  • 2
    mhdsn 11 ay önce
    htc one m9 şarjı biraz sıkıntı olabiliyor ama 1 gün götürür seni tavsiye ederim.
    2
    bedibar 11 ay önce
    aşırı ısınan modellerden bi tanesi.üzerine yumurta kır pişir o derece.
    1
    mhdsn 11 ay önce
    herhangi bir sorun yaşamadım ısınma ile ilgili fazla oyun oynamıyorum diye herhalde :d
  • 2
    footish 11 ay önce ~ 11 ay önce
    turkcell t50 bokum gibi telefon ölümüne kasıyor, kamerası üç günde odaklanıyor, gereksiz bi ton uygulama var, şarjı hemen bitiyor. git en iyisi iphone 5s al. sağlam telefon.
  • 2
    ensabdmm 11 ay önce
    casper v5
  • 2
    muratturan158 11 ay önce
    asus zenfone 2 32 gb 1300tl fiyatına göre on numara telefon
    3
    mewthree 11 ay önce
    arkadaşımdada var biliyom knk
  • 2
    batuhank986 11 ay önce
    bende android one var memnunum garantisi super dis cam saglamdi ic cam kirikti garantiye girdi
  • 2
    krito 11 ay önce
    htc desire 820 almanı tavsiye ederim.
  • 1
    zentarosama 11 ay önce
    lg g2. memnunum ama imkanım olsa bakmadan lg g4 alırdım şiddetle öneririm.
  • 2
    hukuk582 11 ay önce
    lumia 1520 internete bilgisayar gibi gezinmek istiyorsan sorunsuz hız mükemmel
    eksiği mağaza o da benlik sorun değil
    2
    mewthree 11 ay önce
    o benlik sorun yazılım foto montaj .....
  • 2
    hasanbatak 11 ay önce
    general mobile
    ve gayet memnunum
  • 2
    delieinstain 11 ay önce
    telefonum sony xperia m5 ve son derece memnunum
    0
    mewthree 11 ay önce
    bende onu almayı düşünüyom knk sana ufak bi sorum var sonyde foto çekmek için illa deklanşöremi basmak gerekiyo yoksa ekranda sanal bir buton var mı
    2
    delieinstain 11 ay önce
    buton var kardeşim
  • 2
    zblackdeath 11 ay önce
    samsung galaxy grand neo kullanıyorum ilk başlarda güzel gibiydi şimdi bok gibi alma sakın 600 tl şuan fiyatı zaten alma hiç önermem
  • 0
    gabriel3 11 ay önce
    note 3 memnunum
  • 3
    ysf6834 11 ay önce
    lg g5 fenaa,memnunum öneririz
  • 2
    redkuk 11 ay önce
    lenovo s-90 idare edebilecek düzeyde fazla birşey beklemiyorum zaten. 😊
  • 2
    tahirk 11 ay önce
    samsung kullanıyorum suan bundan öncede kullandım hepsinden de memnundum hala da memnunum model farketmez her bütçeye uygun samsung telefonlar bulmak mümkün
  • 2
    serdarozgnc03 11 ay önce
    note 5 ve evet
  • 1
    ibarisagaoglu 11 ay önce
    lg g4 kullanıyorum ve.buna vereceğim para ile top olsaydım almaz olaydım..
    2
    rockefeller 11 ay önce
    bende kullanıyorum. çok memnunum. ne tür sıkıntı yaşıyorsun?
    2
    ibarisagaoglu 11 ay önce
    bazen temizliyoum telefonu batarya falan çıkartıyorum bu sefer telefonu açınca sürekli android güncelleme sorunu var çözülecek birsey değil anakartı yaktı telefonun bende servise gönderecem artık garantisi var
    2
    sbb3 11 ay önce
    seninki anormal bir durum ben boyle bi sey yasamadim. butun g4 ler icin gecerli degil bu
    2
    ofsaytsizburak 11 ay önce
    senin sorunun her telefonda da olabilir kötü şans sana denk gelmiş normalde çok sağlam tel
    2 yıl garanti var ver servise
  • 2
    mahluk 11 ay önce
    iphoneden iyisi mi var be :)
  • 2
    despotables 11 ay önce
    sony xperia z1 aldım 2 sene oldu çok sağlam bir telefon z5 almayı düşünüyorum bana iyi dayanıyor anca da bu götürür beni zaten memnunum
  • 2
    galahad 11 ay önce
    samsung galaxy a5 kullanıyorum ve gayet memnunum eğer telefon almak istiyorsan ve ileriye dönük düşünüyorsan alabilirsin.
  • 2
    yunuscckyrt 11 ay önce
    samsung galaxy a5 süper bi şey tasarımı manyak
  • 2
    charleshector 11 ay önce
    iphone.androidin saçma sapan sorunları yok kafan rahat
  • 3
    takkesizimam 11 ay önce
    nokia 3310 kullanıyorum, şehirler arası tır şoförüyüm. yollar bin türlü bela var, bir şey olduğunda takoz olarak kullanıyorum. çok memnunum.
  • 2
    ismailclsr 11 ay önce
    galaxy ace param yok varsa zengin veya eski telefonu olan hayır sever acenin üstü her telefon kabulumdur kargo parası benden
  • 2
    futboldelisi 11 ay önce
    iphone çok memnunum
  • 2
    lamer07 11 ay önce
    general mobile kullanıyorum ucuz ama sonradan her parcası bozuluyor
  • 3
    illegalgocmen 11 ay önce
    gm 4g çok da memnunum
  • 2
    umutucum 11 ay önce
    samsung ve gayet memnunum
  • 2
    ahmetekinci 11 ay önce
    galaxy s6 memnunum
  • 2
    bohac 11 ay önce
    asus zenfone 5 kullanıyorum. ben memnunum. değiştirecek olsam sanırım general mobile gm 5 plus alırdım.
  • 2
    boss5561 11 ay önce
    htc desire 820 cok memnumum
  • 2
    serbestdusunur 11 ay önce
    general mobile discovery 2 kullanıyorum bu kadar berbat bir telefon yok aşırı ısınıyor hafızasının çok fazla yerini kendisi kullanıyor şarjı çabuk bitiyor belirli süre sonra telefonun kafa oluyor 1 milyon bazen basmıyo bazen kapanıyor sana tavsiyem aman diyim bulaşma
  • 2
    gerso 11 ay önce
    iphon4 s ben memnunum :d
  • 2
    emrdrn 11 ay önce
    telefonumun markasından memnunum da işletim sisteminden pekte memnun olduğum söylenemez
    nokia windows phone
  • 2
    numberone 11 ay önce
    iphone6 memnunum ve küçük olması hoş 6 plus önermem
  • 2
    duda50 11 ay önce
    samsung bote 2 antika oldu artik
  • 2
    bmb 11 ay önce
    t50 fiyatına göre gayet iyi ve 4.5g yi destekliyor.
  • 3
    farkbizizkanka 11 ay önce
    a7 2016 samsung tvasiye edrrim ( muko porn*lar için ozel amoled ekran) .s.s.s.s.
    3
    mewthree 11 ay önce
    yazdım kenara knk
    2
    farkbizizkanka 11 ay önce
    eyw.
  • 2
    enestargay 11 ay önce
    iphone 5s gayet memnunum
  • 2
    secko 11 ay önce
    iphone 5 64 gb var 4 senedir sorunsuz kullanıyorum. bu sene sonu gibi belki maaşa göre bi tane 6s alabilirim ama adamların telefonu batarya değişimi olduğu sürece çok iyi.

    2. el olarak satabilirmiyim satamazmıyım diye düşünmeyin gerekirse çöpe atın zzaten kullandığınız 5 sene boyunca parasının hakkını veriyor alet mk...
    çok param olsa dahi her yıl almaz yine 4-5 yılda bir alırdım...
  • 2
    antoine 11 ay önce
    ben s3 neo kullanıyorum kesinlikle memnun değilim :)
  • 2
    cinr07 11 ay önce
    htc one m8
  • 2
    furkan3232 11 ay önce
    iphone 6 kullanıyorum şuana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım aldığıma da çok memnunum.
    1
    basketcinigga 11 ay önce
    iphone 6s amk etti 4'tür yazılımı tekrar kuruyorum kanka. apple destek aynı şeyleri söylüyo sürekli. diyolar telefonda sıkıntı yok ama nerden çıkıyo bu problemler
  • 2
    mert44bulut 11 ay önce
    telefonum s3 eh iste idare eder kanka eger telefon alacaksan ı phone se al cunku donanimi cok guzel
  • 2
    che 11 ay önce
    samsung galaxy j7 müthiş bir telefon baba şarjıyla performnasıyla çok mükemmel bir telefon buro tavsiye ederim
    2
    mewthree 11 ay önce
    sen che değilmisin aq samsung ne vay kapitalist che
    2
    che 11 ay önce
    ne alaka mk konuyla ne ilgisi var :d :d :d
    2
    mewthree 11 ay önce
    adından utan mk
  • 2
    khrmn04 11 ay önce
    evet
  • 2
    daffyfuckk 11 ay önce
    htc one m8 sağlam bir kasa olmasının yani sıra hızlı ve güçlü bir işlemciye sahip telefonlarda kullanılan snapdragon işlemci oyunlarda rahatlık sağlıyor.
  • 2
    zihniminsancisi 11 ay önce
    samsung galaxy s3, s3 mini, s4, xperia z3, htc one m8, desire 820 kullandım, her telefon çıktığı döneme göre kalitelidir mesela s3 ilk çıktığı zamanlarda muhteşemdi şu an bedava verseler kullanmam fakat s4 kullanılır. bence casper asus vb. markalar düşünme samsung modeller daha yaygın olduğu için kılıfıydı ekran koruyucusuydu bataryasıydı falan filanını daha çabuk elde edersin. yazdığım telefonlardan en çok s4 ve m8'i severek kullandım bütçene göre davran bence işini görecek bir telefona fazladan para vermek lüzumsuzdur.
  • 1
    backup 11 ay önce
    samsung galaxy a8 alacağım sizinde görüşünüzü almak isterim sizce nasıl bir telefon ?
    2
    mewthree 11 ay önce
    onun benim bildiğim alternatifi sony xperia xa hem samsung telefon alma bence benimki yokluktandı zamanla donuyo sıcaklıyo şarj sorunu cabası bu samsungların genel özelliği bendede tıpa tıp oldu eğer illa alcam diyosan kasma durumunda dummy file generatoru tavsiye ederim
    2
    zihniminsancisi 11 ay önce
    tavsiye ediyorum samsung'un yeni arayüzü eskisi kadar kasmıyor kamerası hızı bence gayet başarılı parmak izi okuyucu var ve samsung'un şu ana kadarki en ince galaxy modeli.
  • 2
    kolten 11 ay önce
    lg g2 bilgisayardan guncelleme attim daha sonrasinda fabrika ayarlarina cevirdim ve tum sorunlar gitti muthis bir performans sagliyor ve pil yuzdeside iyi gidiyor
  • 2
    evdekiadam 11 ay önce
    gm discovery ,google olay storye yer olduğu halde uygulama yuklemiyor tek sıkıntısı o
  • 2
    ozybabo 11 ay önce
    gm 4 g memnunum
  • 2
    infernos 11 ay önce
    samsung gt s 5610k
  • 3
    bircocukabisi 11 ay önce
    nokia 515, memnunum, dokunmatik değil, ön kamerası yok, iphone değil..
  • 2
    grudge 11 ay önce
    samsung note2 idare ediyoruz iste
  • 2
    doganb 11 ay önce
    note 2 n7100 gayet memnunum fakat çok eskidi
  • 2
    enesalvo 11 ay önce
    telefonumun markası lg modeli g3 snapdragon işlemciden dolayı ısınma ve donma sorunu var memnun değilim
  • 2
    sinanlk 11 ay önce
    galaksi s6 kullanıyorum ve çok memnunum. bi daha olsa bi daha alırım. her şeyiyle mükemmel.
  • 2
    tolgahandogan_ 11 ay önce
    s4 mini memnun değilim kafayı yedi iyice 5s almayı planlıyorum yardım edin pls
  • 2
    kadirtsnn 11 ay önce
    iphone 5s kullanıyorum 2 yıldır gayet memnunum ve tavsiye ederim
  • 2
    omerkusaya 11 ay önce
    galaxy ace 5830i - tabikide memnun değilim :d
  • 2
    pcghost 11 ay önce
    microsoft lumia 640 xl memnunum
  • 2
    magic 11 ay önce
    telefonum xperia miro 3 senedir kullanıyorum dokunmatiği öldü artık mecburen yanımda iphone taşıyorum
  • 2
    bedibar 11 ay önce
    asus zenfone 2 kullanıyorum. pil performansı güncellemeden sonra azda olsa iyileştirildi. telefon performans olarak iyi ancak can sıkan noktası halen marshmallow 6.0 güncellemesi dağıtılmadı.
  • 2
    gereksizzi 11 ay önce
    samsung s5 iyi güzel de insan doğal olarak herşeyden sıkıldığı gibi sıkıldım telefondan başka bir telefon bakıyorum ama tavsiye ederim güzel telefon.
  • 2
    memurdanferrari 11 ay önce
    samsung galaxy grand neo kullanıyorum başlarda iyiydi ama kamerasıyla fazla işim olmaya başlayınca yetmiyor ve android yeni sürümü almaması ve 4.5g uyumlu olmaması iş için kullanacaksan yaramıyor
  • 1
    gamteli 11 ay önce ~ 11 ay önce
    z2 kullanıyorum oldukça memnunum
    sana kısaca şöyle söyliyim
    fiyatı uygun hızlı
    arka kamera profesyonel kameralara bile video konusunda kafa tutar çekerken ki ses kaydı'da aynı şekilde.
    ön kamerada da 1080'e kadar hd videolar çekebilirsin rahat.
    fotoğrafa gelince 20.7 lik bir kamerası var son güncelleme ile netleme'de çok güzel oldu.
    ön kamera 2.2mp fotoğraf konusunda z serisinde orta seviyelerde güncelleme ile iyileştirildi.

    ön kameram güzel olsun iyi olsun ama telefonumda elime yakışır olsun diyorsan sana m5 tavsiye ediyorum (kuzenim iphone alıcakdı vazgeçti m5 aldı)
    ön kamerası 12mp arka kamera 21mp kamera.

    sony'de sevdiğim bir şey var kamera menüsünde marketi var kameraya ek özellikler ekyebiliryorsun oradan çok güzel efekter ve uygulamar var bunun dışında söylediğim 2 telefonda donanım ve pil ömrü ve kullanışlıkda asla hayal kırıklığına uğratmaz boşuna para verdim demezsin. not: z serisi ve m serisi suya dayanıklılık sertifikası içerir :)
    sonymobile.com/...peria-m5/specification
  • 1
    lethie 11 ay önce
    samsung galaxy a3 üm var fiyatı ideal kullanımıda rahat ve gayet güzel kardeşim benimki 2015 model şimdi 2016ları çıkmış onlarda 1100-1200 tl arası bişeymiş sanırım onlar daha güzel tavsiye ederim a serisinden a3 ve a5 i
  • 1
    pinkpussy 11 ay önce
    şu anda kullanmıyor olsam da yardımcı olmak amacıyla yazayım. telefon modeli : samsung ace 3
    1- ilk aldığında normal bir telefon gibi uçuyor resmen, ancak sonradan (2 hafta sonra) çok yavaşlamaya başlıyor.
    2- dizayn olarak güzel gözükse de bir süre sonra eline pturmamaya başlıyor.
    3- internet erişimi gerçekten sıkıntılı yani mobil veriyi açıyorsun, 15 saniye sonra açılıyor, google yavaş çalışıyor.
    kısacası samsung'un ortaya alın binler tarzında attığı bir telefon
    1
    mewthree 11 ay önce
    kesinlikle
  • 1
    puiv2000 11 ay önce
    son maddeden elendik yarışmaya katılamıyorum, katılanlara başarılar.
  • 1
    mrorhan 11 ay önce
    sony m5 şarj sorunu , birde biraz ısınma sorunu başka bir sorun yok
    1
    mewthree 11 ay önce
    bende alcaktım kamera kilit ekranı sorunları çoktu
    1
    mewthree 11 ay önce
    tüm şikayetlerini fark ettiklerini yazsana onu alcam herhalde
    1
    mrorhan 11 ay önce
    suanda bende şarj sorunu bırde ısınma sorunu dısında hiçbir sorun yok
  • 1
    egzotikbrosur 11 ay önce
    sat diskavri al diyenlerin abv elite aldım amiral gemisiydi sözde kayık çıktı almayin
  • 1
    comeon 11 ay önce
    samsung galaxy note 4 ; samsung olan ön yargılarımından arındıran . beni spora, fotoğrafçılık ve resim çizmeye yönelten muhteşem telefon . tavsiye ederim.
  • 1
    mehmetk 11 ay önce
    asus
  • 1
    cihann 11 ay önce
    iphone 5s serisi ve hızlı şarj seçeneği
  • 6
    qlaciuss 11 ay önce
    huawei g7 kullanıyorum.
    her şeyinden memnunum. telefonun kendi yönetici özelliği ile herşeyi yapabiliyorsun. istediğin program acik kalıyor istediğin kapalı kaliyor. kamerası ön 5 arka 13. 2 gb ram var. çift anten var. cekmedigi yer yok
    1
    bubir6 11 ay önce
    aynen +1
  • 1
    ensarbatuhan 11 ay önce
    allah asus'un belasını versin. zenfone 6 pişmanlıktır
  • 1
    madam_aylak 11 ay önce
    nokia e71.taş gibi telefon.tut duvara fırlat,kütük gibi. 6sene oldu değişemiyorum. piyasadaki telefonların pil performansı,dayanıklılığı filan tırt olduğu için telefonumla bakışmaya devam ediyorum. eski kafalıyım evet. 1günü çıkartmayan telefon mu olur bea?
  • 1
    abdullahbas61 11 ay önce
    gm 5 plus derim tek gecerim
  • 0
    atlqs 11 ay önce
    samsung galaxy s5 ve cok memnu'nun 2 yıldır bende 3 . yıla girecem sayısız yere ve suya düştü kala çok sağlam cam kısımları çok dayanıklı
  • 2
    ykpyldrm 11 ay önce
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻iphone 6 plus
  • 2
    hypershadow 11 ay önce
    one m8
    rezalet :çd
    tavsiyem iphone se
  • 1
    baronokcu 11 ay önce
    g4 kullanıyorum deri kapak almayın soyuluyo ayrıca şarjı çok az gidiyo yazılımsal eksiklerden dolayı tel kafayı yiyo ara sıra
  • 2
    selamverenateist 11 ay önce
    iphone 5s ve gayet iyi
  • 2
    frost 11 ay önce
    ıphone 5 almıştım ilk çıktığı zaman açıkcası hala çok memnunum bir tek şarj sıkıntısı yaşıyorum herşeyiyle dört dörtlük bir telefon
  • 2
    shado 11 ay önce
    note4 şarj dışında kullanabilecek tek telefon serisidir kanımca. note serisinden vaz caymam artık.
  • 2
    bertug_ersoz 11 ay önce
    samsung galaxy note 4 kullanıyorum ve memnunum. note 5 alırmısın deseler almam. çünkü note 4 bence daha artısı olan bir model.
  • 1
    selgll 11 ay önce
    general mobile 4g (android one)
    699 tl
    13 arka 5 mb ön kamera
    2 gb ram
    12 gb hafıza
    64 gb dahili hafıza
    mükemmel memnunum
  • 2
    sihirlimantar 11 ay önce
    s7 edge evet..gönül rahatlığıyla öneririm
    fiyat : 3200 tl


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    256 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...