18

değiştirme şansım olsa ______________ 'yı değiştirirdim.

9.sınıfa geri dönüp ders notlarımı değiştirirdim(daha çok çalışirdım),belki o zaman her şey daha güzel olurdu.
  • 0
    deliduman 1 yıl önce
    kendimi'yı değiştirirdim.
  • 1
    horseman 1 yıl önce
    bir sonraki sperme yol verirdim
    0
    darzuj 1 yıl önce
    çok güzel
  • 0
    mein_diana 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    tipimi

    tipimi şeytan baksa melek olur aq
    şöyle mavi gözlerim olsa mükemmel olurdu
  • 1
    1talhagnd 1 yıl önce
    maddi durumumu değiştirirdim
  • 0
    yazininnmavisi 1 yıl önce
    maddi durumum
  • 0
    drbulent 1 yıl önce
    akciğer ve karaciğerlerimi değiştirirdim
  • 0
    techman 1 yıl önce
    hayatımı
  • 0
    plasebo57 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    puivdeki 50 yorum barajını aşağıya çekerdim herhalde anasını satayım daha içerik açamadık yaa
  • 0
    hypnossgoddes_ 1 yıl önce
    dünyayı değiştirirdim soysuz insanlardan arındırmaya çalışırdım
  • 0
    murathandgr 1 yıl önce
    saçlarımı ne kadarda küçük bişey dimi
  • 1
    vuslatbr 1 yıl önce
    ülkemi gerizekalı insanlardan kurtarırdım.
  • 0
    garipbirsey 1 yıl önce
    o son veda' yı
  • eksik cümleler

    Eksik cümleleri tamamlamaya hazır mısın?

    209 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    ylmzcqn

  • bu bölüm #sosyal bölümünün alt bölümüdür.
  • kurallar

    formata uymayan başlıklar silinecektir.

    alt çizgi yani doldurulacak yeri olmayan başlıklar silinecektir.