2. dünya savaşı'ndaki alman tankları
  • 0
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    telefondan imgur a nasil girebilirim. yasakli oldugu icin pc de sorun olmuyor ama telde giremiyorum
    0
    garavel 11 ay önce
    alternatif. vpn ile olabilir. benim kullandığım reddit uygulaması resimleri sıkıntısız açıyor umarım puiv uygulaması da öyle olur da imgur sıkıntı olmaz
    garavel tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    p1000 kullnilmismi haci yoksa sadwce fikirmi . bende büyüklük onem sirasi gibi düşünmüştüm ölçekmiş
    1
    garavel 11 ay önce
    proje olarak kaldı diye biliyorum.
    1
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    muhtemelen ssbc ye karsi yola ciksa kaybetmezlerdi muhtemelen
    0
    garavel 11 ay önce
    bu konunun uzmanı değilim ama her tarafa yetişmeleri mümkün olamazdı herhalde sonuçta ciddi insan gücü ve hammadde gerek. mesela bismarck tek başına yetmedi ve sonunda kendileri batırdılar ve o boyutta başka savaş gemisi de üretmediler bildiğim kadarıyla
    garavel tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    zaten bunlar savasmayip sadece uretim yapsa dunyaya level atlatacakmis adamlar . ama hitler işte ne yaparsin
    0
    garavel 11 ay önce
    birkaç yıl önce okumuştum, erich maria remarque'nin ölesiye yaşamak kitabında nazi partisi öncesi almanya anlatılıyor ve ülkenin ekonomik durumu berbat seviyede. sonuçta ülkeyi o halden çıkaran da naziler oldu bir yerde
    garavel tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    tabi ki alman sanayisinin temelleri hitler zamaninda atildi tibbi gelismelerden bahsetmeye gerek yok . olağanüstü halin etkisi olabilir. bizde boyle bi sicrama yasarmiyiz
    0
    garavel 11 ay önce
    inşaat sektörü, köprüler ve duble yollar ile çok güzel sıçrarız hem de
    1
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    zaten bizim ulkemizin sorunu bu her gelismis ulkede bi devrim olmuş fransada ihtilal avrupada reform ronesans japonyada ikinci dunya savasi sonrasinda büyük atilimlar yasamislar. fakat bizde kanuniden sonra surwkli çöküş ataturk zamaninda biraz ibre oynamis yukselis olmuş fakat ardindan cumhuriyet ruhu hemen kaybolmuş ibre yeniden asagiya. bu ulkeye bi olagan ustu hal sart . küllerinden yeniden dogma olayi varya bize ve butun islam ulkelerine sart. resmen musluman ve somurge ulkelerine reform ronesans hala gelmemiş resmen 5 yy geriden gidiyoruz bakalim daha ne kadar geri kalacagiz. ulkemiz insani duygu olarak üstün fakat sistem olarak cok geri insanlar bu ikisini ayirip yukselisi umarlar dilerimki . artik eldekiyle yetinmesin kimse . şu şükretme olayindan gercekten nefret ediyorum . ulan agzimiz kokacak acliktan aman sus bak ustunde yatacak yerin var derler. zor bu zihniyetle
    0
    garavel 11 ay önce
    aynen katılıyorum zihniyetlerin değişmesi gerek
    0
    kullanici 11 ay önce
    kullanılmadı kardeşim. yapıldı ama taşınması için demiryolları gerekiyordu, bir de dönemiyordu pratik değildi yani. hakkında belgeseller mevcut izleyebilirsiniz.
  • 1
    kullanici 11 ay önce
    2.dünya savaşının en güçlü ve etkili tanklarıdır. zaten biliyorsunuz almanya teknolojik olarak en ileri olan devletti.
  • 0
    hukuk582 11 ay önce
    ilk baştaki 1,2 savaşta kullanılmadı diğerlerinin adi okunmuyor :)
    0
    garavel 11 ay önce
    resmi yeni sekmede açmak gerekiyor. resim büyük aslında
  • 0
    daynight 11 ay önce
    hitler zeki bir adamdı uçaklar tanklar silahlar falan dehşetmiş adam bmw vosvosu üretti ya , ha yaptığı deneyler insanları yakması gaz odaları falan bunlarda kötü yanları .


  • tarih

    tarihle ilgili her türlü paylaşım

    55 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ofsaytsizburak

    keyiftuccari
    hellomyfriend
    bilal
    sargottuccari
    theuncany
    • tarih moderatörleri olarak "bilgi ve yorumlama" yı hedefliyoruz. argo ve dalga amaçlı yapılan yorumlar ve başlıklar silinir.


    • kaynak belirtmeyi unutmayın. aksi takdirde bilgi hırsızlığına girmiş olursunuz.


    • bölüm dışı içerik yapmak yasaktır.

    • alıntı yaptığınız yazının altına ''alıntıdır'' yazınız.

    ilgili bölümler;


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...