24

öğretmen oluyorum

sizleri bilemem, ama ben, rahmetli babam gibi öğretmen oluyorum. yani inşallah olacağım tabi.

en sevdiğim branş olan,

her insanın muhakkak bir yorumu olduğu ve çoğunun;

"onlar atanmıyooooooorrr yaaaaağğğ"

diyerek insanları korkuttuğu ve bana zerre etkisi olmadığı,

tarih öğretmenliği adayı oluyorum.

kendimle gurur duyuyorum, çünkü ben her zaman bu ülkeye bilinçli, tarihini bilen, dünya tarihini ve tarihin ta kendisini iyi bilen, donanımlı insanlar yetiştirmeye çalışacağım.

ve bir şey söyleyeyim mi?

bu konuda çok açım.

sevgili prof. dr. ilber ortaylı'nın yolundan gitmek ve bu uğurda bir şeyler başarabilmiş olmak, büyük bir şeref olacak.

hem ne demiş üstad;

"tarihi yazmak, tarihi yapmak kadar önemlidir. yazan yapana bağlı kalmazsa değişmeyen gerçek. insanlığı şaşırtacak bir nitelik alır."

mustafa kemal atatürk (1931)

alırım bir hayırlı olsun.

  • 1
    ciddiyetsiz 1 ay önce
    hayırlı olsun öğretmenim :)
    1
    sjense 1 ay önce
    utandırmayız inşallah kimseyi, tek temennim budur. ve çok teşekkür ederim. şu cümle bile mutlu ediyor insanı.
    1
    ciddiyetsiz 1 ay önce
    ülkenin geleceği size emanet, inşallah mutlu ve çok güzel bir meslek hayatınız olur. rica ederim :)
  • 1
    jupiterwalk 1 ay önce
    tebriklerr , bundan sonrasi daha keyifli olur umarım 🌸
    1
    sjense 1 ay önce
    çok teşekkür ederim. umarım herkes böyle istediği şeyi yapma fırsatı bulur.
  • 1
    mrsego 1 ay önce
    hayırlı olsun hocam :)
    1
    sjense 1 ay önce
    teşekkür ederim puvom :)
  • 1
    gaddarus 1 ay önce
    tarih de atama yok yav :))
  • 0
    gokkusaklikus 1 ay önce ~ 1 ay önce
    benim tarihçi, parti tutuyordu.
    her derse başlamadan önce meral şöyle iyi böyle iyi anlatıyordu.
    görüşü belki bana yakın olsa da bunun bir ders olduğu için nasil siyaset ve ordu ayrılıyosa, nasıl siyaset ve din ayrılması gerekirse aynı şekilde tarih ve siyaset de ayrılmalı.
    tutup da sana şunu dae şöyle şöyle yap diyecek degilim, tecrübem ve ya fazla bir yaşım yok ama bu konu da çok çektim.
    sen bu şekilde yaparsın demiyorum ama ben iki senedir hiç insan gibi tarih dersi isleyemedik.
    bence tarihin ne derece de önemli olduğunu ve bunu anlatmanın bağlılığıyla, anlatış tarzı da aşırı derece de paralel.
    tam bir hafta da altı tane tarih öğretmenim değişti.
    biri siyaset yapıyor öteki diyo ben anlatırım isteyen not alır. sonraki gelmiş üç satırlık cümleler kuruyor, yok ben deftere yazdırdığımın aynı cümlelerini sınavda isterim diyo. herkes mal. yazım hatasından puan kırdı ya, tarih mi türkçe sınavı mi?
    çok doluyum valla bu konu da da, kusura bakmayın.

    edit: yorumumu tekrar okudum da farkındaysan türkçe derslerim de çok kötüymüş :dd
    0
    sjense 1 ay önce
    ben oyle olmak istemiyorum :)
  • 1
    aynendiyerekyasamak 1 ay önce
    allah muradını versin ne diyelim :)
    0
    sjense 1 ay önce
    amin cumlemize :)
  • 1
    kamyoncu 1 ay önce
    inan çok sevindim. sen çok düzgün bir insansın, eminim cebinden 10 tane öğretmen çıkarırsın.
    0
    sjense 1 ay önce
    cok tesekkur ederim :)) onur duydum
  • 0
    ghostrider 1 ay önce
    hocaaammmm.
    0
    sjense 1 ay önce
    kulaga cok hos geliyor be puvom :))
  • -4
    adolfbey 1 ay önce
    alamanyaya gel seni ss yapam ha ? ss lazım ss herkezi asker yaptım mq eve hırsız giriyo maaş bağlayam sana bi 30 000 bin yüro flan ha ?

    düşün bi şu numarayı ara

    1939 009 1945
  • 1
    ben_sizofren_degiliz 1 ay önce
    çok başarılı olursunuz umarım, yolunuz açık olsun. ülkenin bu bilinçle yola çıkan öğretmenlere çok ihtiyacı var.
    1
    sjense 1 ay önce
    cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin eksik olmayin :)
  • 1
    zenginmutfagi 1 ay önce
    hayırlı olsun hocam( öğretmenim).
    gelecekte yeni bir ilber hoca görmek dileğiyle.
    1
    sjense 1 ay önce
    bunu duymak gurur verici tesekkur ederim umarim boyle olur :)
  • 1
    harleyyguinn 1 ay önce
    ne mutlu sana :)
    0
    sjense 1 ay önce
    asıl ne mutlu, muratlara, buraklara, ayşelere, eliflere..
  • 0
    cwinq 1 ay önce
    hayırlı olsun hocam.
  • 0
    oncugenclik 1 ay önce
    dayım eski çağ doçent doktoru , başarılar dilerim aynı onun yolundan gidersin . belki seninde ismini uludağ üni'de filan duyarız .
  • 0
    parodi 1 ay önce
    umarım dersinde uyuyan öğrencilerin olmaz. sıkılmayan, usanmayan, meraklı, bilgiye aç öğrencilerin olması dileğiyle. sana şimdi öğretmedim derler mi okulunda bilmiyorum ama çoğunluk sanırım. hoca yada hocam diyecek alış bunlara. tabi unutmadan tarihini bilen bireyler yetiştirmen dileğiyle. hayırlı olsun ve başarılar.
  • 0
    rapunzel 1 ay önce
    umarım bu coşkunu hiç kaybetmezsin

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1847 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..