19

zara erkek parfümü kullananlar

zara erkek parfümleri hakkında yorumlar alabilir miyim? kullanan var mı? tavsiyeniz ne olur? ben şunu beğendim, erkek arkadaşım bunu kullanıyordu, abimin, dayımın, babamın, dedemin vardı... yorumlayın puvocanlar. acilen kokuya ihtiyacım var bi el verin.

edit. uyaran arkadaşa selam ederek, koku bakmadan alınmaz evet. nota diye bir şey var. sen o kokuyu aldığın zaman nedense üst notaya bakıp alıyorsun. gerisinden haberin bile yok puvo. öneri almaya devam edeceğim.
  • 0
    enon 8 ay önce
    kalıcı olmadıklarını duymuştum bir arkadaşımdan, pek bir kaliteli değil sanki parfümleri.
    0
    1024byte 8 ay önce
    aksini iddia eden de çok aslında. edt olanlar belki dediğiniz gibi ama edp olanlar çok beğeniliyor. mesela gourmand leather olan. isim verebilecek olan olursa hakkında bilgi toplamam kolay olur.
    1
    aydakigunes 8 ay önce
    edp parfümleri edt'nin kokusuna göre daha kalıcıdır
    0
    1024byte 8 ay önce
    zaten yoğunluk meselesi onu demeye çalıştım aslında. fakat bana bunun kokusu müthiş! kesinlikle denemen gerekiyor denilecek isimler lazım. ki zaten zara bilindik markaların çakmaları bunu herkes gibi ben de biliyorum. ama eğer kaliteyi yakalayacaksam neden isme para vereyim ki? değil mi?
    0
    aydakigunes 8 ay önce
    zara değil de avondan önerebilirim öxşfş
    0
    1024byte 8 ay önce
    konu sapmasın dm den gel
  • 1
    hamzabey 8 ay önce
    zara gold. yıllarca kullandım kesinlikle öneririm. ten uyumunu yakaladımı garanti veriyorum teninde 2 giysilerinde 3 gun kalır hatta 4 falan
    0
    1024byte 8 ay önce
    zara gold diyen 2. kişisin hocam. bakalım başka ne önerilecek. teşekkür ederim.
  • 1
    halimcan 8 ay önce
    zara goldu 2 senedir kullanıyorum. daha önce böyle beğenip sürekli kullandığım parfüm olmamıştı
    0
    1024byte 8 ay önce
    3. kişi.
  • 0
    hsynkpln 8 ay önce
    zara
    0
    1024byte 8 ay önce
    evet zarayı tercih edenler genelde zara kullanıyor(!) teşekkür ederim.
  • 0
    benkisacasd 8 ay önce
    hocam zara hakkında fikrim yok ama seçenek olması açısından biraz tuzlu parfümler olsalar da sevdigim tavsiye edebilecegim çok güzel kokular var. d&p gibi yerlerde doldurmalarinida deneyebilirsin 1-)armani-mania 2-)armani-black code 3-)givenchy-ultramarine
    0
    1024byte 8 ay önce
    yok hocam bunlar da değil.
  • 0
    lacopaa 8 ay önce
    zara parfümü hakkında herhangi bir bilgim yok. tavsiye olarak yaklaşık 6-7 yıldır kullandığım parfümü önerebilirim hugo boss boss uzun zamandır kullanıyorum çok memnunum.
    1
    1024byte 8 ay önce
    rusya’dan aldığım vardı hugo boss the scent e benzeyen denedim ama boss u sevmedim, tenimde tuhaf duruyor yani o aldığım gibi değil zmalyova gibi bir şey yazıyordu şişesinde. orta nota baharat deri tarzı bir şeydi. bulamadım gitti arkadaş! en çok övünenleri seçiyorum belki bulması kolay olur diye de yok... bakalım. teşekkür ederim yorumun için
    0
    lacopaa 8 ay önce
    biraz ağır hugo boss ama üstünde durduğu zaman güzel koku yayıyor sıkınca baya ağır katılıyorum. benim alışkanlık galiba çok güzel geliyor kokusu bana 😂
    0
    1024byte 8 ay önce
    doğrudur
  • 0
    _hatun_yazar_ 8 ay önce
    erkek parfümleri değilde bayan parfümü mükemmel 👌 kokuyor almak isteyenlere duyurulur
    0
    laciverts 8 ay önce
    erkek arkadaşın burdaysa eminim mesajı almıştır.
    0
    _hatun_yazar_ 8 ay önce
    hayır burada değil vefat etti
    1
    laciverts 8 ay önce
    allah rahmet eylesin, üzüldüm.
  • 1
    cerenoffline 8 ay önce
    koku olarak çok güzel evet ama kalıcı değil. bir de kokuda ten farkını göz önünde bulundurmak gerekiyor. kokunun tende duruşu kişiden kişiye değişiyor.
  • 0
    usttegmen_gangsta 8 ay önce
    valla ben diesel fuel for life kullanıyorum oldukca memnunum
  • 0
    tufanaydın 8 ay önce
    gold ve silvir kullaniyorum cevremdekiler cok begeniyor
  • 0
    systemfailed 8 ay önce
    aşırı pahalılar değmez
  • 0
    ttufan 8 ay önce
    yorumsuz..
1 saat önce 10 saat önce 19 saat önce 21 saat önce dün dün dün dün