kadın-erkek sorunsalı

    35
    kafeinmanifestosu 20.2.2018 22:33 ~ 22:36
    bu akşam nerden baksan 3 4 tane aşağılayıcı başlık gördüm. sözlükteyiz, nasıl olsa anonimiz diye, karşı cinse istediğinizi sallama hakkınız yok. yok şu kadın böyle olur mu yok şu erkek şöyle mi? kimsenin yüzüne söylemeyeceginiz lafları burda nefret söylemi olarak kullanıyorsunuz çok yanlış. herkes birbirine saygılı davranmayı öğrenmeli. her zaman ciddi, bilgili konular konuşulsun demiyorum ama goygoy yapacaksanız da insanları etiketleyerek yapmayın.tekrar ediyorum tek cins için değil iki tarafında birbirine saygı göstermesi gerekli. nefretiniz varsa eğer, kim kuyruğunuza bastıysa gidin ona söyleyin.

    bu başlığı tek bir kişiye karşı açmadım. birden fazla kişi bugün bu tarz başlıklar açtığı için söyleme ihtiyacı duydum. iyi akşamlar efenim.
  • 0
    benjaminbreeg 20.2.2018 22:37
    bende aynı şeyleri düşünüyordum klavye delikanlılığı oluyor bu biraz dışarda bunları söylemeye korktuğu için karşı cinsine burda sağdan soldan geçiriyor atıp tutuyor bu başlıkları artılıyanları da bi ayrı sorgulamak lazım
    0
    kafeinmanifestosu 20.2.2018 22:44
    hiç sorma ya. migrenim tuttu sinirden. yok bu kadın şöyle olmalı , yok şu tarz kadınsa böyle uzak durun. ben bu tarz konuşmayı dün gece de yaptım. sözlükte kız yok diye başlık açılıyor gelenleri de damgalayalım mantığı çok güzel ya bravo. eleştirecekseniz ilk önce kendinize bakın. teşekkür ediyorun sana da
  • 0
    bizanskurdu 20.2.2018 22:43
    belki de toplumun ne kadar kötü olduğunu anlamamız adına böyle başlıkları görmemiz iyidir
    0
    kafeinmanifestosu 20.2.2018 22:46 ~ 22:46
    toplumun kötülüğünü anlamak için karşı tarafa sürekli suç atmak mı iyilik oluyor? zaten zibilyon kere ayrışmış toplumu daha fazla ayrıştırmıyor mu acaba?
    0
    benjaminbreeg 20.2.2018 22:48
    gördükçe benim bi tepem atıyor cehalet mutluluktur diye boşuna demiyorlar bak bilmesem böyle insanların olduğunu bu başlıkların açıldığını mutlu mutlu sözlükte gezinmeye devam edicektim
  • 0
    voryzakone 21.2.2018 00:02
    katılıyorum arkadaşa buraya üye olalı daha bir kaç gün oluyor pişmanlık yaşamaya başlıyorum.üzmeyin lan beni.
    0
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:05
    ben daha geçen günlerde burayı sevdiğimden bahsettim. megersem insanları etiketleyen kadınları aşağılayan. erkeklere hakaret eden bi güruh varmış burada. evet pişmanım.
    0
    voryzakone 21.2.2018 00:09
    onlara değer verilmezse burada barınmazlar pek ama işte bunu anlayacak kişiler var mı o mesele.
    0
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:10
    yok hayır barınırlar. bu tipler oy almak için herşeyi yapan insanlar. yan hesap açarlar yine barınırlar. malesef puiv de daha fazlalar.
  • 0
    horseman 21.2.2018 00:10
    çok dogru. moderatorler aktif değil hatta hiç yoklar. meydan boş olunca da eline klavyeyi alan ahkam kesiyor
    0
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:19
    neden kaynaklanıyorsa, bunun çözülmesi lazım ya. hepimiz çok bilgili, çok güzel ya da yakışıklı çok çokuz ama birilerini sürekli itham ediyoruz can sıkmaya başladı artik ya.
  • 0
    pelerinligergedan 21.2.2018 00:21
    üniversite öğrencisi falansınız büyük ihtimalle beyler sözlük kurmuşsunuz tebrik ediyorum canımsınız öğrenciler mod yapın yarın uğrıcam
    1
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:31
    üniversite ya da liseyle bi alakası olduğunu sanmıyorum bu sözlerimin.
  • 0
    shewolf 21.2.2018 01:44
    bu başlık bir kaç haftaya unutulmaz umarım:))
    0
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 01:47
    benim açımdan mı unutulmaz?
  • 0
    hellrosamoon 23.2.2018 17:44
    çocuklara dahi el uzatan eller varken bunları o kadar doğal karşılıyorum ki. böyleleri varken insan olmaktan utanıyorum.
    0
    kafeinmanifestosu 23.2.2018 18:19
    üremeye devam edecek bir de. boyle iğrenç düşünceli insanlara ne desek fayda etmiyor ne yazık ki.
    0
    hellrosamoon 23.2.2018 18:26
    ne desek düzelmiyor haklısın da bunu bilen duyan bir devletken susmamız utanç verici. biz kısık sesler olarak bir şeyler yapmaya çalışsakta fazdasız. umarım devam etmez.
    0
    kafeinmanifestosu 23.2.2018 18:29
    faydasız olarak düşünme lütfen. 1 kişi herşeyi değiştirir.
    0
    hellrosamoon 23.2.2018 18:32
    o bir kişiyle tanışmak isterim gerçekten. yıllardır nereler de merak ediyorum. evet sanırım kötü düşünüyorum fakat bir bir şeyler yaptıkça artan olaylar iyi düşünmeme engel oluyor.
    0
    kafeinmanifestosu 23.2.2018 18:33
    artan olaylara devlet bi düzenleme getirmesi gerekli. halk şikayet ediyor üzerine düşeni yapıyolar. hükümetimiz düzgün ve caydırıcı karar vermeli.
    0
    hellrosamoon 23.2.2018 18:34
    ben de bundan bahsediyorum.
  • 0
    plumerion 23.2.2018 18:51 ~ 3.4.2018 23:58
    hala gelmiş "özgürlük" diyenler var, "özgürlük" kelimesinden nasıl nefret ettirilir?

    -puiv'de biraz gezinerek.
    0
    kafeinmanifestosu 23.2.2018 18:53 ~ 18:53
    bunu kimseyi küçümsemek adına söylemiyorum veya birine yöneltmiyorum ama yaş ortalaması düşük olduğu için böyle düşünüyor olabilirler. inşallah böyledir ve inşallah biz yanılmıyoruzdur.
    0
    plumerion 23.2.2018 18:56
    yanılıyoruz. yaş ortalamasıyla alakası olmadığını birçok yerde gördüm. yüzde 50 şans ile kız veya erkek olarak doğduklarından, (bir de karşı cins ile aralarında bir takım olaylar yaşandıysa) hemen saldıran canlılar bunlar.

    elde olan en son çare retoriktir.
    0
    kafeinmanifestosu 23.2.2018 18:59
    belki de haklısın bilemiyorum. ama durum böyleyse daha ciddi. bu bir sorun teşkil ediyor sonuçta. neyse isteyen istediğini konuşsun. saygısız bulduğum ya da yanlış bulduğum her şeye tepki göstermeye devam edicem ben 😊
    1
    plumerion 23.2.2018 19:14
    "kullanıcı engeleme" keşke bu seçenek olsa...

    ne sen onun yazdıklarını veya içeriklerini görebiliyorsun ne de o senin.

    çünkü bir yerden sonra artık katlanılamayacak derecede olmaya başlıyorlar.
  • 0
    reaver 26.2.2018 17:01
    kadına hak ettiği değer verilmeli, erkeğe hak ettiği saygı duyulmalı. iki cinsinde birbirine karşı sorumlulukları var. fakat son zamanlarda ülkemizde bir feminizm akımıdır almış başını gidiyor ve ben bu şahıslara kin ve nefret kusuyorum. iki cins te birbirine üstün değil fakat türk olmak üstün olmak için kafidir.
    0
    kafeinmanifestosu 26.2.2018 17:09
    feminizm değil. senin nefret ettiğin "feminazi" kadınları eşit görmeyen bir güruha karşı eşitlik savunuluyorsa, kadının hakları aranıyorsa bu feminizmdir ve kimseye zararı yok. ama diğer düşünce yani feminazi erkek düşmanlığıdır ve doğru değildir. ama bir yönde seninle aynı şeyi düşünmüyorum. hemen hemen eleştirdiğin şeyi yapıyorsun. türk ırkının diğer ırklara bi üstünlüğü yoktur ve olamaz. türk kültürü zengindir. türkler zamanında askeri, edebi, idari alanlarda çok iyi işler yapmıştır. ama ırkın üstünlüğü yoktur. kur-an da allah der:"arapların arap olmayanlara, acemlerin acem olmayanlara üstünlüğü yoktur" bu ayeti türkler için de düşünebiliriz.

    edit: hayır türk düşmanı ya da millet düşmanı değilim. her türk gencinin olması gerektiği gibi vatanımı, milletimi seviyorum. ama üstünlüğü savunmam.
    1
    reaver 26.2.2018 17:33
    evet tam olarak bu cevabı bekliyordum :d öncelikle kuranda geçiyor dediğin ayet değil hadistir: "ne arabın aceme ne acemin araba ne beyazın kızla ne de kızılın beyaza üstünlüğü yoktur. üstünlük ancak takva iledir." hadisin tamamı bu şekilde. olaya takva yönünden de bakacak olursak islam dinine en çok hizmet eden, kuranı en fazla kişiye yayan ve islamı had safhada yaşayan ve yaşatan millet olarak da diğer milletlerden takva olarak üstün olmuyor muyuz? ayrıca kuran da "kiminizi kiminize üstün kıldık." "yahudiler en pis millettir." gibi ayetler de mevcut. ben sana nakledilen bir iki hadis daha söyleyeyim "peygamber (s.a.v) dedi ki: allah buyurdu ki: benim bir ordum vardır adları türk'tür, onları doğuya yerleştirdim. bir kavme kızdığım zaman onları ordumla cezalandırırım." bizzat allah tarafından isimlendirilmek ve allahın bir lütfu olarak dünyanın en güzel coğrafyasına yerleştirilmek ve allahın ordusu olmak üstün olmak için sebepler değil midir? yine bir hadiste "türk dilini öğreniniz, onların uzun yıllar sürecek saltanatları vardır" der. bu hadisten yola çıkarsak türk dilini öğrenmek vaciptir. fatih sultan mehmed hanın peygamber tarafından övülmesi gibi daha bir çok örnek. ben bir türk milliyetçisi olarak türkçüyüm ve bir müslüman olarak da hamd olsun dinimi iyi öğrendim. ırkçılığı belli seviyelerde yaparım. ki tarih bilen kişi milliyetçi olur, ister istemez. bizim ırkçılığımız hayasız bir renk ayrımı değil, bize yapılan ihanetlerin intikam ateşidir. daha çok şey anlatırım da yorumda olmaz.
    0
    kafeinmanifestosu 26.2.2018 17:43
    yanlış biliyor olmam da bi sıkıntı görmüyorum. sayende öğrenmiş olduk teşekkürler herşeyden önce. yorumunun sonlarında hiddetlenecek bi durum olduğunu sanmıyorum. ben sadece düşündüğün şeye katılmadım. hepsi bu. istediğin gibi yazabilirdin, ben kötü bi yanit vermem. evet ben tarihimi de dinimi de iyi öğrenmedim ya da siz öyle varsayın. böyle diyeceğini bildiğim için editte öyle yazdım ama neyse haklisiniz. herkes kendine göre haklı zaten bu dünya da. yine de düşüncelerinize katılmıyorum. üstünlüğün takva olduğunu söyleyen bi din alttan alta türkler üstündür demeye çalışmaz. hadisler ve ayetler bireylere göre yorumlanabilir tabi ki.
    0
    reaver 26.2.2018 17:50
    kesinlikle hiddetlenmedim ve kesinlikle bilmediğinizi iddia etmedim. burda bir yanlış anlaşılma var. sadece geldiği gibi yazdım. yazarken de tek amacım kafamdan geçenleri yazmaktı farklı bir durum söz konusu değil. fakat sizin yazdıklarımdan hiddet ve küçük görme veya cahillik ima etme gibi şeyler anlamanız beni derinden üzdü. ben yine de özür diliyorum istemeden de olsa böyle bir şeye sebep olduğum için. özür dilemekten erinmedim erinmem de. aksine yüce bir davranış olduğu kanısındayım. tabii ki de herkesin kendine göre bir doğrusu var ve herkesin kendi doğrusu herşeyden daha doğrudur. asil kanın olduğuna inanıyorum. çünkü gerçekten tecrübeyle tespit edilmiş şeyler bunlar. fakat bu konuları anlatmak buranın mevzusu olmaz. farklı bir konu başlığına girer. neyse özrümü dileyip usulca tekrar mağarama dönüyorum. umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır. saygılarımla.
    0
    kafeinmanifestosu 26.2.2018 17:53
    yani içerikten mütevellit ben de öyle sanmış olabilirim. üzmek istemezdim, ben özür dilerim. yanlış anlamışım. nezaketiniz ve konuşma tarzınız için teşekkür ederim😊😊 magara demeyelim estağfurullah. bu tarz konular konuşabileceğimiz başlıklar açıcam. tekrardan kusura bakmayın efenim 😊😊
    0
    reaver 26.2.2018 18:17
    o tarz başlıklar görmek beni çok mutlu eder. inceliğiniz için ben teşekkür ederim. var olun!
    1
    reaver 26.2.2018 17:52
    ne de olsa "barbar türkler" :d ne anlarız medeniyetten değil mi? :d
    0
    kafeinmanifestosu 26.2.2018 17:55 ~ 17:56
    türkler zamanının en adaletli devletlerini kurdular. barbar olsalardı, kadınlarına geniş haklar vermezlerdi heralde. onu diyenler halt etmiş 😂😂
    1
    reaver 26.2.2018 18:18
    kimler neler demiyor ki. mevzu bahis türk olunca yedi düvel birleşir bunun bilincindeyiz. it ürür kervan yürür diyelim.
    0
    hanedan22 3.4.2018 23:00
    (pi: @reaver)boşver desinler takıl dalgana sen
    0
    hedap 3.4.2018 23:12
    ırkçılığı belli seviyelerde yaparım. ki tarih bilen kişi milliyetçi olur, ister istemez. bizim ırkçılığımız hayasız bir renk ayrımı değil, bize yapılan ihanetlerin intikam ateşidir. daha çok şey anlatırım da yorumda olmaz.

    bu gerçektende iyi bır açıklama.
  • 0
    nevarlanit 19.3.2018 16:11
    bence şu kadın şöyle olmalı, bu kadında böyle olmalı yalnız rabbim güzel rabbim demiş ki kimse karışamaz çünkü kadın kadındır şu ve bu diye bağlaçların evlilik üzerinde hiçbir etkisi yoktur.
  • 0
    selimakif 19.3.2018 16:19
    26 gün önce açılmış konu. bu akşam derken dün akşamı kast ediyor sandım.
    vauw.
    0
    kafeinmanifestosu 19.3.2018 16:23
    yaparım arada öyle şeyler 😂😂
    0
    selimakif 19.3.2018 16:27
    evet ders olsun bana.
    26 gün önceki bir mesele her halde hallolmuştur.
    artık kimse cinsiyet üzerinden hakaret geliştirmiyor, kuzu kuzu geçiniyordur
    0
    kafeinmanifestosu 19.3.2018 16:30
    yani kimin ne düşündüğü kendine kalmış, o gün sabahtan akşama kadar saçma sapan başlıklar açılmıştı sinirlendim ben de ondan 😂😂
    0
    selimakif 19.3.2018 16:38
    o gün dediğiniz 26 gün önce. böyle şeyleri hiç olmasa tırnak içinde belirtirseniz seviniriz.
    : )
    0
    kafeinmanifestosu 19.3.2018 19:57
    şu an zibilyon gün önceki açtığım başlığın tribini yiyorum. vay arkadaş 😂😂😂
  • 1
    helena 3.4.2018 08:32
    1 aydan bu yana hiç bir şey değişmemiş desene :(
  • 0
    selimakif 3.4.2018 09:19
    bu sitenin itemleri.
    1- bayan değil kadın. kadın hakları. ezdirmeyiz diye bağıran bir kaç kadın. kim eziyorsa...gibi
    2- ateist gencin dramı. allah var.yok. bir şey varsa nasıl yok olur. hiç olmayan bişe yok olamaz...gibi.
    3- akp oy verenlerin cahil olduğunu savunanlar... bu konu hakkında epey yazdık. sonuç başka parti yok...gibi.
    4- marjinalik. tuvalette çay içmek, ekmek arasına makarna koyup, ketçabı ayrana katıp içmek.gibi marjinal fikirler.
    5- (pi: @ersals) arkadaşın bilim ve tekniğe, teknolojiye katkısı.
    0
    kafeinmanifestosu 3.4.2018 12:08
    kim eziyorsa mı? acılan başlıklar sadece kadınları değil erkekleride rahatsız etmeli bana göre ama görünen o ki, tek eğlenceniz birilerinin birilerine olan öfkesi, dalga geçmesi. kolay gelsin sizlere
    0
    selimakif 3.4.2018 12:14
    ben ezmiyorum.
    ezecek kadar ayağımı kaldırmadım.
    kaşımak sanatını bırakın bence.
    gerçekten "sürekli" biz de " varız" demenin gayesinde oluyorlar.
    biz derken "bile" , siz kimsiniz? ne ! ayrımcılık teoremi.
    0
    kafeinmanifestosu 3.4.2018 12:22
    tabi ki de o gaye de olacaklar.
    kadın dediğin şöyle olmalı, şişman kızlar şöyle, zayıflar böyle. peki ya bundan "sizene" ve lütfen ezmek için ayağını kaldırsana, bu senin nasıl bir karaktere sahip olduğunu gösterir. ben bir şey kaybetmem. bende erkekleri aşağılayan başlıklar açmayı bilirim, dişe diş yapmak için. ama karakterime yakıştıramıyorum. siz de iki de bir bu başlığa gelip yorum atıyorsunuz. madem rahatsızsiniz, gelip gidip 1 ay önceki konuyla kafa yormayın. bugün açılan başlıklara nefret kusun.
    0
    selimakif 3.4.2018 13:23
    açılan başlıklara attığım yorum, beni taraf yapmaz.
    şu an ben kesinlikle "kadınlara" saygı duyan ve değer veren biriyim.
    ama.öyle bir yazıyorsunuz ki, mahkeme de, "develet bize yer göstermedi, o yüzden sokakta pıçakladık" diyen karikatürist amcanın pozisyonundayım.
    gerçekten bu tarz zikzaklı sen onu dedin, sen bunu dedin keyif vermez.
    açılan absürt konulara atılan yorumları saymak da size keyif vermediğini düşünüyorum.
    0
    kafeinmanifestosu 3.4.2018 13:41 ~ 13:43
    kardeş sen sabah sabah biriyle tartışayım dedin piyango bana mı çıktı ya? ne dediğin belli değil neyi savundugun belli değil. bu kadar seffaflik ya da kemiksizlik zor olmuyo mu ya? eğlendin güldün aşağıladın, hadi git artık bildirim gelsin istemiyorum senden.

    bir de bundan sonra attigin yoruma cevap vermicem. "oha nasıl laf soktum kaçtı" tepkisini verebilirsin. egonu kasman için fırsat sunuyorum sana
    0
    selimakif 3.4.2018 13:49
    fırsatına ihtiyacım yok.
    selametle.
    0
    helena 3.4.2018 16:39
    arkadaşı neden ciddiye alıyorsun kurduğu cümlelerin bir tanesi anlaşılır mantık içeren cümle değil sırf kurmuş olmak için kurulmuş cümleler :) ve sadece burda değil her yerde böyle :) gülümseyiniz sonra da geçiniz :)
    1
    kafeinmanifestosu 3.4.2018 16:46
    bundan önce rast gelseydim kendilerine, emin ol cevap vermezdim. hata ettik birazcık helenacigim 🤗🤗 neyse artık neresinden dönersek kâr diyelim, değil mi 😂
    0
    helena 3.4.2018 22:54
    kesinlikle saygılarımla
    0
    hanedan22 3.4.2018 23:02
    (pi: @selimakif) yahu bayan ile kadın arasında ne fark var kız ıle kadın ayırırsanda bayan degil kadın dır demeni anlamadım rica etsem acıklarmısın
    0
    kafeinmanifestosu 3.4.2018 23:19
    arkadaş puivi avcunun içi gibi bildiğini anlatmaya çalışıyor, çokta şeyapma. kendisi mükemmel başlıklar açıyormuş gibi gelip gidip bana bulaşıyor işte. he diyin
    0
    selimakif 3.4.2018 23:56
    size ben mi bulaşıyorum?
    pardon?
    anlamadım??
    0
    selimakif 3.4.2018 23:52
    size iki virgül , bir nokta versem sorunuzu tekrar alabilir miyim?
  • 1
    hanedan22 3.4.2018 22:58
    merak etme arada olur böyle tatsızlıklar
    insan dogası nankördür cıkarcıdır yani insan bildigin insan
  • 0
    plumerion 3.4.2018 23:59
    hem cinsiyetçilik hem de tamamı ekşi sözlükten çalıntı (=

    0
    kafeinmanifestosu 4.4.2018 00:03
    ekşiye "fularlilar" dediler geçenlerde. bunu diyen insanı tebrik ettim, biraz haklıydı. o kişiye lafım yok sadece sözcüğünü kullanıcam.
    peki fularli tayfadan calintilamak bizi neyci yapar puvocum 😂😂
    0
    plumerion 4.4.2018 00:05
    bir dakika fularımı takıp starbucks bardağındaki kahvemi almam lazım.

    ah... bir de havalı görünen bir kitabın rastgele sayfasını açmak da işime yarabilir.

    bu arada bir şey mi sormuştunuz (=
    0
    kafeinmanifestosu 4.4.2018 00:08
    ha starbucks kahveleri kansere yol açıyormuş. yani daha yanıt gelmedi ama dolanıyor biliyorsun. başka yerden içelim 😂😂
    bu arada sormak ne haddime siz bizi fularinizla aydınlattınız 😂😂😂
    0
    plumerion 4.4.2018 00:09
    ye fularım ye
    0
    kafeinmanifestosu 4.4.2018 00:12
    kürklü olan nasreddin hocaydı sana da plumerion hoca diyelim karışmasın 😎
    0
    plumerion 4.4.2018 00:14 ~ 00:15
    kafeinmanifestosu hocam...

    hmmm..... sanırım benim kullanıcı adımda da böyle bir durum oluyor (=


    goygoy bir yana... çoook eleştiriyoruz, evet doğru eleştirecek çok şey var gerçekten de ancak kendimizi eleştirmeyi unutuyoruz bence. her yerde hakaret, her yerde aynı fikirde olmayanları asalak ilan etme...

    solup gidiyoruz sanki.
    1
    kafeinmanifestosu 4.4.2018 00:20 ~ 00:20
    bu yorumunu üzerime almadım. yani elimden geldiğince insanlara saygılı olmaya çalışıyorum çünkü. zorunda değilim ama herşey karşı taraftan beklenmez. tahammül edemiyoruz hocam, ondan bu çığırtkanlık. en iyi biziz, en mükemmel cins bizde, ben senden daha iyi biliyorum yaftaları. çünkü böyle alıştırıldık. ya siyah ya beyaz olur insanlar dediler bizlere. keskin bi hat çizdiler. dışına çıkıp "tamam fikirlerimiz farklı ama gel bi çay içelim ya da gel bi sarılalım" diyemiyoruz. gururumuz incinmesinde, insanlar incinebilir.
    1
    plumerion 4.4.2018 00:36
    yok daha neler, size yazmadım tabi ki.
    her şeyden önce kendime puvolin √

    evet haklısınız; sevgi, saygı, hoşgörü, merhamet... bunlar ve çok daha fazlasını "zayıflık" olarak görmek ne kadar acı.
    0
    hanedan22 4.4.2018 11:54
    (pi: @plumerion) bana mı söyledin yahu ben mi öyle anladım ?
  • 0
    bay_rg 4.4.2018 11:04
    erkeklerin kadınlar hakkında sapıkça ve aşağılayıcı düşünceleri var ama kadınların yok. sorun erkeklerde