"mustafa kemal atatürk içki içerdi." zihniyeti.

    10
    bilal 18.2.2017 15:56
    evet arkadaşlar sağda solda yapılan paylaşımlarda görüyorum ve gördükçe de deliriyorum. bu konuya açıklık getirmek için bu yazıyı yazıyorum.

    atatürk'ü kötülemek isteyenler, yaptığı yüzlerce, hatta binlerce kahramanlığı perdenin arkasına almaya çalışanlar… bir daha söylüyorum buna izin vermeyeceğiz.

    atatürk, evet içki içerdi. paşamız çok rakı içerdi ama onun sarhoşken kurduğu cumhuriyeti şimdi ayıkken bile yönetemiyorlar. demem o ki (çok özür diliyorum.) biz içki içip vatan kurtaranda gördük zemzem içip ülkenin anasını küfür de.

    din konusuna girmek bile istemiyorum. çünkü oraya girersek çıkamayacağımı da biliyorum. yalnızca bir not düşeyim: atatürk dindar bir adamdır!

    siz siz olun arkadaşlar bu tip oyunlara, propagandalara inanmayın. çünkü onlar bazılarını iyiye çıkarmak için o'na çamur atmak isteyen at gözlüğü takmış mahluklar.
  • 0
    ofsaytsizburak 18.2.2017 16:09
    içki içse nolur yani çoğu osmanlı padişahları da içiyodu.
    0
    bilal 18.2.2017 16:12
    aynen puvom ben de o fikirdeyim ama işte bazı kesimler böyle düşünmüyorlar. "müslüman içki içer mi?" kafasındalar.
    0
    furki1906 18.2.2017 19:37 ~ 19:37
    onlara sorsanıza hangisi müslüman gibi 5 vakit namazını kılıp bütün dini görevlerini yerine getiriyormuş.
    0
    bilal 18.2.2017 19:43
    çok doğru söyledin puvom. 👏
    0
    dirtcinciyazari 18.2.2017 21:41
    kanıt?
    0
    dirtcinciyazari 18.2.2017 21:41
    kanıt?
    0
    ofsaytsizburak 18.2.2017 21:57
    1.bayezid, 2.selim ve çoğu gerileme dönemi padişahları
  • 0
    nefretediyorum 18.2.2017 17:34
    içsim atam ya keşke beraber içebilsek
  • 0
    car_diologist 18.2.2017 18:36 ~ 19:07
    dinin bu kadar para ettiği bir dönemde, "camiye gidiyor abi…" diye oy alınabiliyorsa, pekâlâ içki içtiği için de küfür yenebilir. (!)
    0
    bilal 18.2.2017 18:48
    bu kısasa kısas düşünceni değiştirmeni talep ediyorum. "onlar bunu yapmış ben de bunu yapacağım." düşüncesi kadar saçma bir düşünce yok.
    0
    car_diologist 18.2.2017 18:56
    beni yanlış anladığını sanıyorum. demek istediğim, böylesine bir lidere, sırf içki içiyor diye küfretmek, ve hatta onu sevenlere karşı kin gütmek kadar yanlış bir davranış var mı? ironi yaptım kısaca.
    0
    bilal 18.2.2017 18:58 ~ 19:45
    öyle desene 😀 . ben de ciddi ciddi bu yazıyı yazdığını sanmıştım. özür dilerim. cümlenin sonuna "(!)" koy.
    0
    car_diologist 18.2.2017 18:59
    haha! rica ederim.
  • 0
    abdulhitler 18.2.2017 18:43
    keşke içmeseydi ama haklısın
  • 0
    aliveli49elli 18.2.2017 18:57
    sanane ya**m içiyorsa içiyor haticeye değil neticeye bakıcaksın
  • 0
    takcuvali 18.2.2017 19:00
    atamla bi rakı masasına otursaydık keşke :)
  • 0
    oncugenclik 18.2.2017 19:06
    atatürk iş başında içki içmezmiş . geceleri , akşam toplantılarında filan yanındaki yaverleri ve çalıştığı insanlarda bunları söylüyor.
    -1
    bilal 18.2.2017 19:09
    aynen bazıları da diyor ki: "atatürk cephede içmiş" yok daha neler. cephede içmiş olsaydı kurtuluş savaşını nasıl kazanabilirdi?
    0
    oncugenclik 18.2.2017 22:28
    ictiyse bile o kafayla savaşı kazanan adamı ayık kafadakiler bunları yaparak eleştiriyorsa sıkıntı büyük.
  • 0
    800kyasuovar 18.2.2017 19:22
    isteyen içer ama içen kişi vatan haini veya din düşmanı mı oluyor. ülke ne günlere kaldı...
  • 0
    furki1906 18.2.2017 19:36 ~ 19:36
    daha önce atatürk'ü peygamber seviyesine çıkaranlarıda gördüm yerin dibine sokanlarıda. içkisi sigarası vb kötü alışkanlıkları olabilir ama milletimiz için yaptıklarınıda unutmayın bence peygamber demek de yerin dibine gömmekde çok yanlış bir bakış açısı
    0
    bilal 18.2.2017 19:40
    tövbe hâşâ. atatürk'ü peygamber mertebesine çıkaranlarla küfür edenler aynı kafadalar zaten. o konuda haklısın.
  • 0
    skyfatss 18.2.2017 19:43
    inin bu kadar para ettiği bir dönemde, "camiye gidiyor abi…" diye oy alınabiliyorsa, pekâlâ içki içtiği için de küfür yenebilir. (!)
    0
    bilal 18.2.2017 19:46
    daha özgün yorumlar olursa iyi olur.
  • 0
    yondaimehokagesama 18.2.2017 21:11
    içki içerdi zihniyeti => içiyor muydu içiyodu eee demekki içerdi zihniyeti doğru bi zihniyet
    0
    bilal 18.2.2017 21:58
    orda benim kastettiğim şey atatürk'ü içki içmesinin başka yönlere çekenler ve buna küfür edip atatürk'ü kötüleyenlerin zihniyetinden bahsettim. yanlış anlamışsın.
    0
    yondaimehokagesama 18.2.2017 23:27
    ben başlığa bakarım😂😂😂
    0
    bilal 18.2.2017 23:28 ~ 23:31
    o yüzden içeriğin tamamını okuyalım. 😀
  • 0
    proevly 18.2.2017 22:53
    arkadaşlar içemez diye birşey yok içebilir bosuna tartışmayı bırakın
  • 1
    pinkpussy 18.2.2017 23:28
    adam ne badireler atlatarak oralara kadar getirmiş ülkeyi, adamın orada içtiği içkiye ne karışıyorsunuz? hadi diyelim ki bu dediğimi geçtik, içemez mi? islam dini özgür iradeye dayalı bir din değil mi? adam, gerekli tüm ibadetlerini yerine getirirken bir şey demiyorlar ama içki kelimesi geçtiği anda fıttırıyorlar bunlar.
    0
    bilal 18.2.2017 23:29
    çok iyi açıkladın. 👍👏
  • 0
    heisendong 19.2.2017 00:29
    bende iciyorum sorulari alabilirim
  • 0
    bydisco 19.2.2017 08:28
    2 3 yıl önce bende öle devlet adamımı olur diye düşünüyodum lakin araştırmamaktan duyduklarımdan hareket etmemden dolayıydı. sonra araştırınca tüm gerçekler gün yüzüne çıktı ve anladımki adalet terazisinin en sağlam olduğu yıllar o yıllarmış.
  • 0
    sidestick 19.2.2017 13:10
    atatürkün içki içtiği sır değil,yaverinin anlattigına göre çok fazla şey düşündüğü için kafasını dinlendirmek için içiyor imiş
  • 0
    yerrek 19.2.2017 13:11
    şahsi bir konu. çalmamış en azından kendi parasıyla içmiş
  • 0
    aslanparcasi16 19.2.2017 14:22
    ülke yönetince içmemesimi gerekiyor,atatürk'ün o zaman daha çok içmesi gerekiyor ülke sorunu var üstünde çocuk k büyük bir yük vardı
  • 0
    soylubnd 19.2.2017 15:21
    alkol almak ne alaka içmeyen mi var dünyada en büyük siyasi liderlere bi bakın derim ama insanlar illa bişeyi tutturuyolar boş bişeyi ordan prim yapacak mallar
  • 0
    huzeyfe 19.2.2017 20:03
    kardes ıckı ıcmesı onemlı degıl aslında.musluman herturlu gunahı ısleyebılır.tovbe eder etmez neyse.ama sakın ataturk dındardı felan deme .bu konudakı bılgısızlıgın ortaya cıkıyor
  • 0
    sedat 19.2.2017 23:41
    kimse atama laf edemez
  • 0
    sedat 19.2.2017 23:42
    sanki onlar icmiyor
  • 0
    mustafa58_588 20.2.2017 18:47
    sadece o hatası olsa gene iyi