7

hiçbir alakanız, görüșmüșlüğünüz olmamıș bir karșı cinsi sosyal medyada takip eder misiniz? edenlerin sebepleri nelerdir?

cidden merak ediyorum neden böylesiniz la?
  • 0
    sjense 5 ay önce
    edilir, merak. iillaha bir şey olmasına gerek yok, beğenmiş olmanada gerek yok, sadece merak edersin takip edersin, beğenirsin. beklenti olmadanda bir şeyler yapılabilir bence. illaha bir sebep aramamak gerek diye düşünüyorum.
    -1
    meqt 5 ay önce
    bir insan hakkında merakın varsa yüzyüze giderirsin değil mi?
    0
    sjense 5 ay önce
    bunun icin ilk adim degil midir sosyal medya hesabini takip etmek, on bir arastirma yapmak nasil birvkarakter oldugunu asagi yukari kestirmek icin falan?
    0
    meqt 5 ay önce
    yani insanlar kendileri hakkında merak edilen bir şey varsa takip edilerek öğrenilmesi için mi sosyal medya hesabı açıyorlar?
  • 1
    omfg 5 ay önce
    bkz: manken kadınları takip etmek,
    amaç sadece anasayfada arada güzel bir kadın çıksın, gözlerim şenlensin,kafam dağılsın xd
    edit:tanımadığım bazı dişileri takip ediyorum xd
    0
    meqt 5 ay önce
    haah değil mi zaten maksadın güzel kadın görmekse, anasayfana düşmesini istiyosan milyonlarca takipçisi olan modeller var onların da senden beklentisi zaten takipçileri olman ama bu hareketi başka tanımadığın insanlara karşı da sergileyebileceğini düşünmek ne biliyim..
  • 1
    ghostrider 5 ay önce
    eğer ablamız grafikerse tasarımlarını görmek için takip ederim. onun dışındakileri sen vurgulayınca bana da garip geldi.
    0
    meqt 5 ay önce
    hah işinde bi yerlere gelmiş insanları takip edersin onda bi sıkıntı yok zaten o insanlar kendilerini ön plana atmaktan çok yaptıkları eserleri ön plana çıkartırlar burada herhangi bi kastettiğim takip etme amacı oluşmaz çoğunlukla
  • 0
    therosa 5 ay önce
    ederim çünkü,
    şimdi sosyal medya bana göre adı üstünde insanlarla tanışmak için -sadece sevgili bağlamında değil- kurulmuş bir yapı. bu sebepten bir şey gözüme çarpar veya hoşuma giderse takip ederim niye etmeyeyim
  • 0
    shewolf 5 ay önce
    takip etmis olmak için takip ediyorum suru psikolojisi
  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    584 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    magic
    banabubade

  • bu bölüm #sor bölümünün alt bölümüdür.
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)
    • kural dışı açılan başlıklar değiştirilecektir.