gamze bulut'ta da doping çıkması

    1
    urghc 6.3.2016 20:35
    Vallaha rezillik. Şerefsiz birincilikten ise şerefli sonunculuğu tercih ederim. Ülkemizi alay konusu yaptı adi insanlar. Bunlara sporcu denmez. Yazık..
  • 0
    noauthorityforoldmen 6.3.2016 20:51
    lan bu zaten 2. değil miydi olimpiyatlarda. aslı çakır dopingli diye buna verdilerdi birinciliği bunda da mı çıktı?
    0
    urghc 6.3.2016 21:02
    Maalesef kardeşim. İşte bu da rezilliğin son perdesi..
    1
    noauthorityforoldmen 6.3.2016 21:04
    bizimkilerin de aklına sokiyim hadi bir tanesine yaptırdın diğerine niye yaptırıyon. zaten antrenör aynı biri yakalanınca diğeri de yakalanacak. ulan çakallık bile yapamıyorlar.

    Kamu spotu: dopinge bulaşmayın. doping çok zararlıdır. etik değildir.
  • 0
    c3kic 6.3.2016 22:05
    Rusyanın iaafla anlaşmalı doping yaptıgı daha yeni ortaya cıktı el altından yürütülen o kadar çok şey var bu kadar yargılamanız gereksiz.
    1
    noauthorityforoldmen 6.3.2016 23:13
    rusya sürekli mercek altında zaten sürekli konuşuluyor onların doping yaptığı. hatta atletizm de doping bir gelenek oldu neredeyse diyenler bile var. ama madem bir bok yiyecekler doğru düzgün yapsınlar şu işi be kardeşim.