siz sorun ben cevaplayım

    9
    forzallez 7.2.2017 12:36 ~ 15:28
    ülkü ocaklarında eğitim biriminde sorumlu bir kişi olarak puiv ahalisinin bizim hakkımızda ne düşündüğünü merak ediyorum. sizin merak ettiklerinizi yanlış veya doğru bildiklerinizide konuşmak istiyorum. o yüzden bu kuruluşla ilgili ne biliyorsanız söyleyin tartışalım
  • 0
    hellomyfriend 7.2.2017 12:49
    sosyalistim ben... (pi: @oncugenclik) gözün aydin
    0
    oncugenclik 7.2.2017 14:27
    puvo buralar alev alır alev vuhuuu
    1
    zenith 8.2.2017 00:06
    taktik maktik yok bam bam bam
  • 0
    nesquik 7.2.2017 13:32
    kapitalist düzeni ve liberalizm hakkında ne düşünüyosun
    1
    forzallez 7.2.2017 23:23
    biz ülkücü yemini ederken kapitalizme karşı olduğumuzu söylüyoruz zaten. 9 ışık doktrini tüm yabancı sistemlere karşı yeni bir sistem oluşturmak için yazılmış bir doktrindir.

    teoride hudutsuz serbestlik esasına dayalı, devletin müdahalesini hiçbir şartta kabul etmeyen liberal sistemde pratikte, batan özel şirketlerin devlet tarafından (vergi kaçıramayan işçi, memur ve küçük esnaf gibi toplum katmanlarının büyük çoğunluğunu teşkil edenlerin vergilerinden temin edilen paralarla) kurtarılmasının gelenek haline geldiğinin de farkındayız. dolayısıyla liberal sistem türk toplumuna göre değildir. başka toplumlar bunu hazmedebiliyor olabilirler ama bize uymadığı rahatsızlık verdiği bir realitedir.

    peki siz ne istiyorsanız dersen biz 9 ışıkta ki toplumculuğu istiyoruz. toplumculuk bir ilkedir, bir karakterdir. esas olarak toplumun menfaatlerinin fert menfaatlerinin önünde tutulması, ferdin menfaatlerinin toplum menfaatlerinin içinde gözetilmesi, korunması ilkesidir ve hedefimiz bu yöndedir.
    0
    zenith 8.2.2017 00:09
    kendi çevremdeki ülkücüler kapitalizme karşı yemin etmiş kişiler mi ? yarın ya mc donals yada ayağında nike bu mudur yani ? daha neyi savunduğunu bilmiyorlar kusura bakma ama tek yaptıkları kafatasçılık yapıp sen kürtsün ben türk - tanrı türkü korusun demek yanlış anlama puvo eleştiriyorum sadece
    0
    forzallez 8.2.2017 00:17
    asıl mesele ne biliyor musun? bizlerde solcularda ne kadar kapitalist düzenlere karşı olduğumuzu söylesekte hiç öyle davranmıyor hiç öyle yaşamıyoruz. ne tesadüftür ki benim çevremde ki solcularda burger king'den çıkmaz, adidas'tan başka ayakkabı giymezlerdi. mecbur bırakılıyor ve sadece sözde karşı olduğumuzu söyleyebiliyoruz veya ikimizde karşıyız ikimizde bunun için mücadele veriyor fakat yanımızda bulunanlara bunu yaptıramıyoru ki o da bizim ayıbımız.

    az önce aşağıda bir arkadaşa anlattım ülkücü olan bir insanın kafatasçılık yapma gibi bir seçeneği yoktur. bize göre olan birşey değil yani. türkçülerden bizi ayırmanız gerekmektedir ki şahsen nihal atsız'ın fikirlerinin tamamını benimseyen bir insan değilim.
  • 0
    canki 7.2.2017 13:51
    ülkü ocaklarında ücretsiz kitap veriliyor mu ?
    1
    oncugenclik 7.2.2017 14:54 ~ 14:54
    puvo allah aşkına belli başlı benim bildiğim 5 tane sağlam yazar var . ama okursan nihal atsız filan es geç git yavuz bülent bakiler oku . pek öyle pahalı değil hem de kendi kitaplığını oluştursun .
    0
    canki 7.2.2017 15:00
    kendi kutuphanemde bine yakın kitabım var zaten sadece sormak istedim
    1
    oncugenclik 7.2.2017 15:36
    o nasil bir kutuphane lan 😂😂
    0
    forzallez 7.2.2017 15:27
    bulunduğum teşkilatta biz bu imkanı arkadaşlarımıza sağlıyoruz açıkcası. burada işler kendi cebimizden dönüyor dolayısıyla yönetim olarak kitaplar alarak gelen çocuklara dağıtıyoruz. bir çok yerde bu böyle devam ediyor diye düşünüyorum.
    0
    karakurum 7.2.2017 16:32
    hocam bende orhun orkun ötüken ve kopuz dergilerinin pdf'leri mevcut dilersen sana yolliyim çocuklara bastırır dağıtırsınız yada çok değerli yazılar mevcut oradan alıntılar yapabilirsiniz
    0
    forzallez 7.2.2017 23:53
    pdf konusunda genel merkezimizin oluşturduğu pdfleri kullanmamızı öneriyorlar. her biri en az 700 sayfa valla okurken yoruluyorum. çok iyi olur.
    1
    karakurum 8.2.2017 01:03
    bilgisayara geçtiğimde link atacagim mesajdan
  • 2
    oxygen 7.2.2017 14:49
    puiv ahalisi olmasin o
    0
    forzallez 7.2.2017 15:28
    yeni gördüm, düzelttim.
  • 1
    oncugenclik 7.2.2017 14:53
    valla dürüstçe cevap ver puvom . sen hatta sizler kitap okuyor musunuz ? okumaya teşvik ediyor musunuz ?

    açıp nazimdan , ataol behramdan , nihat behramdan , orhan kemalden , kemalettin tuğcu dan örnekler veriyor musunuz ?

    yalanım yok sezai karakoç , abdurrahim karakoç , ismet özel , cahit zarifoğlu biz bunlari da biliriz .

    siz hiç cemal safi dinler misiniz ?

    şimdik diyeceksin ki sen buraya ideolojik sorular sormaya gelmedin mı diye , hayır zaten bir yerde sanatsal bir faaliyet varsa orda ideolojinin en güzel çarpışmaları vardır .

    haa unutmuşum atillah ilhan dinler misiniz ?
    0
    forzallez 7.2.2017 15:59
    benim çocukluğum sol görüşlü arkadaşlarımın arasında geçti. bir çoğunu biliyorum ve okudum dinledim. fakat nazımdan berhamlardan pek fazla örnek verdiğim söylenemez. ocaklarda ise dediğin isimleri dinleyeni okuyanı görmedim.

    benim açımdan cevap vermek gerekirse ben solda okurum bizden de okurum. gelenlere ne okutuyorsun sorusuna ise sırasıyla alparslan türkeş'in 9 ışık, dava ve savunma, seyyid ahmet arvasi, galip erdem, ziya gökalp, yusuf akçura diye devam eden bir liste var oradan sırayla devam ediyoruz.

    çocuklara karşıt görüşler hakkında ben pek seminer falan vermiyorum onun için genellikle türk ocaklarından hocalar gelerek sohbetler düzeliyoruz.

    biz dinlemeyiz ama ben bilir ve dinlerim arada.
  • 0
    ein 7.2.2017 15:18
    ülkü ocakları mı kaldı amk devlet reyiziniz itibar bırakmadı artık
    1
    karakurum 7.2.2017 16:21
    sen yada sizler bizim itibarimizi sorgulayacak kadar adam oldunuz mu da laf söylüyorsun facebook'tan twitter dan görüpte burada laf kalabalığı yapma
    0
    oncugenclik 7.2.2017 16:44
    evet oy veren parti tüzüğünün anasını siken bir başkanı hala savunuyorsun yaa laa karakurum.
    0
    karakurum 7.2.2017 17:03
    bunu perincekci mi söylüyor
    0
    oncugenclik 7.2.2017 17:04
    ankutçu söylüyor yanlışın var kardeş
    0
    ein 7.2.2017 17:36
    bugün açta başkanının videosunu izle. galaksideki gezegenler bile böyle dönmedi amk dsfsdnfsdnkjsdng
    1
    karakurum 7.2.2017 17:51
    sen okuduğunu anlayamayan bi insan olduğun icin seni idare edeceğim sikyir et akışına bırak baskanimin da dediği gibi istediğiniz kadar kudurabilirsiniz
    1
    karakurum 7.2.2017 17:52
    bunu kürtlerin elinde oyuncak olan partinin seçmeninin söylemesi de pek ironik
    0
    forzallez 7.2.2017 17:34
    emin ol kaldı. 94 yılından sonra partiyle biraz daha ayrılıp dernek statüsüne geçti
    0
    ein 7.2.2017 17:59
    ülkü ocakları devlet bahçeliye baş kaldırmadıktan sonra yok hükmündedir.

    yanlış anlama son 3 seçimin üçünde de mhp'ye oy vermiş bir insanım. şimdi lanet edioyrum
    1
    karakurum 7.2.2017 20:12
    zaten son 1 aydır herkes eski mhpli geç bunları
    0
    forzallez 7.2.2017 23:08 ~ 23:56
    ülkü ocakları devlet bahçeli'ye baş kaldırmaz, kaldıramaz bu oluşumun lider-teşkilat-doktrin ilkelerine ihanet edilemez. bunlardan birine baş kaldırırsan diğerlerini kaybedersin davan yok olur. siz mhplisiniz biz ülkücüyüz. oy vermekle olmuyor sadece bu işler. biz işin içindeyiz, oy verip geçmiyoruz yani.
  • 0
    polinezyali 7.2.2017 20:13
    milliyetçilik anlayışı atatürk'ün meşhur sözüne göre mi?
    0
    forzallez 7.2.2017 23:12
    atatürk'ün milliyetçilik ile ilgili bir sürü sözü var hangisi bilemedim fakat atatürk'ün benimsediği türk milliyetçiliği ile bire bir. zaten baktığınız zaman bizim 9 ışık ilkelerimizile mustafa kemal'in chp'nin altı okunu oluşturan şeyler birbirine benzemektedir. temel bile bu denli
    0
    polinezyali 8.2.2017 06:49
    o zaman bu milliyetçilik olmuyor puvo.milliyetçilik kan ile olur.
    0
    forzallez 8.2.2017 11:48
    ülkücü hareketin 5500'den fazla şehidi var puvo. demek ki oluyormuş
  • 0
    iloveimagine 7.2.2017 23:18
    ülkücüler neden kurtlerden nefret ediyor
    0
    forzallez 7.2.2017 23:30
    gerçekten bir ülkücü olan insan kürtlerden nefret etmez edemez. savunucusu olduğumuz türk-islam davasında böyle bir şey söz konusu değildir. zaten bizi türkçülükten ayıran şey budur.

    biz kendini türk olarak gören, türk örf adet gelenek göreneklerine sahip çıkan türklüğü benimsemiz her kökenden insanı kabul edebiliriz. zaten türkler hun imparatorluğundan sonra büyük bir coğrafi alana yayılmış ister istemez asimile olmuşlardır. dolayısıyla saf ırk, üstün ırk vs gibi şeylere pek vakit ayırmayız. kabul eder, kapımızı açarız.

    en büyük örneği şöyle vereyim. bulunduğum yönetimden bir kişi öz be öz kürttür. bir diğeri çerkezdir. ancak ne zaman ki bölücü faaliyetlere girilir veya desteklenirse o zaman nefret edilip mücadele edilir.
    0
    karakurum 8.2.2017 01:01
    ülkü ocaklarında sen de bilirsin ki çok türkçü vardır hocam ben kendi adıma kürtlerden nefret ediyorum ancak nihal atsizin öğretileri gibi ari türklük pesinde değilim bu konuyu ocakta yada dost meclisinde konuşmamam söylendi uyarı aldım mantıklı düşününce et ile tırnak gibi olmuşuz düşüncem saçma ancak içimde bir kin var atamıyorum
    0
    forzallez 8.2.2017 01:08
    ben aşırı türkçü hocalardan arındırılması taraftarıyım. arındılmadığı sürece gençlerde içlerinden atılmayacak nefretler doğacak bu da ne türk birliği için ne de turan hedefi için iyi sonuçlar doğurmaz. ülküleri bir kenera koysak ülkeninin bugünü ve yarını içinde çok iyi sonuçlar oluşacağını düşünmüyorum
    0
    karakurum 8.2.2017 01:15
    asiri türkçülüğe bende karsiyim benim ki kürtlere karşı bir istisna sadece örneğin benim en çok rahatsızlık duyduğum olaylardan bir tanesi atsız'ın bu kadar genç kuşak tarafından takip edilmesi bu atsizin izindeki insanlarla tartışamıyorsun bile iş balkan fişkirigi meselesine geliyor hemen
    0
    forzallez 8.2.2017 11:58
    bi arkadaşım vardı ilahiyat okuyordu. okulun ikinci yılında kanka ben ateist oldum dedi. ha direkt gelip böyle demedi ama :d demem o ki bazı kitaplar bazı yazılar fazla anlaşılmaz, üzerinde çok durur düşünürsen kafayı yakarsın. bizim gençliğimizin yapması gereken şey günümüz türkiye'si için o kitaplardan ders çıkarmak, günümüze uyarlamak
  • 0
    zenith 8.2.2017 00:06 ~ 00:13
    puvo ben sol görüşlü biriyim ve puivde de sol görüşlü insanlar azımsanmayacak kadar var ve hepsi cidden kültürlü okumuş kişiler ama buraya gelen ülkücüler örnek hedap diye ulkucu puvomuz aynen şöyle başlık açtı -- pkkye lanet okuyan solcu gördünüz mü -- yani burdan anlama gereken bilmiyorum artık ne yaparsınız ama ocaklarda ne yapin edin efendi gibi karşı görüşün fikirlerini de anlatın tarafsızca tabi ne kadar tarafsız olur orasi tartışılır ayrıca deniz gezmiş hakkında ne düşünüyorsun
    0
    forzallez 8.2.2017 00:11
    bu konuda şahsi olarak elimden geleni yapıyorum. 2005 yılından sonra bizim işler iyice değişmeye başladı senin anlattığın gibi kişiler yetişmeye başlandı. özellikle mevcut genel başkanımızın göreve başlamayasıyla bu sayı gün geçtikçe çoğalıyor. unutmadan bahsettiğim kişi devlet bahçeli değil
    0
    zenith 8.2.2017 00:15
    puvo edit yaptim görmemissin deniz gezmiş hakkında düşünceni sormuştum
    0
    forzallez 8.2.2017 00:22
    aynen görmemiştim. mahir çayan'ı samimi buluyorken deniz gezmiş'i samimi bulmuyorum kendime. mahir çayan'ın atsız'ın öğrencisi olduğunu kanıtlayan bir fotoğraf bulmuştum araştırıp bulabilirsem eklerim. deniz gezmiş'in ülkü ocaklarına gittiğine dair falan yazılar okudum fakat hayatı boyunca bunu yansıttığını pek görmedim dolayısıyla pek olumlu baktığım söylenemez.
    0
    zenith 8.2.2017 00:26
    türk solunu savunan ataturku hayatı boyunca örnek alan yaptığı her şey bu halk için olan bir kişiyi nasıl samimi bulmazsin puvo yani yaptığı tek bir ters hareketi söyler misin bana şimdi banka soydu filan dersen hiç konuşmayalim
    0
    forzallez 8.2.2017 00:29
    mesele şu ki bizlerin fikirlerinin temeli atatürk'ün fikirlerimin babasıdır dediği adam olan ziya gökalp'e dayanmakta. dolayısıyla atatürk'ün hayatını örnek almak türk milliyetçiliğinin temelini oluşturan kürt bir insanın fikirlerini örnek almaktır. yani benim gözümde baştan ofsayt. burak yılmaz gibi geliyor. ofsayta düşmese belki gerçekten şutu gol olabilirdi.
    0
    zenith 8.2.2017 00:34
    deniz gezmişe göre 2.kurtuluş savaşıydı puvo bu en basitinden 6. filoya sahip çıkmak mi ataturkun yolundan gitmek
    0
    forzallez 8.2.2017 00:39
    6. filo olayını doğru araştırmak gerekir. o yıllarda yaşamış bizlerin taş medreseli dediğimiz abilerimizle muhabbet etme fırsatını yakalamıştım. o olayda iki tarafın birlikte hareket ettiğini fakat "resmi" birilerinin onlara saldırması sonucu olaya dahil olmalarının engellendiğini anlattılar. bir iki sitede makalede okumuştum bunu. zaten bir kişi söylese sallıyor derim ama bir kaç kişiden duyunca ve araştırınca olayın gerçekten öyle olduğunu anladım.
    0
    zenith 8.2.2017 00:42
    teşekkürler cevapların için puvo tanıştığıma sevindim açıkçası iyi geceler
    0
    forzallez 8.2.2017 01:06
    eyvallah puvo, hayırlı geceler