aklınıza gelen ilk yalan?

    23
    dusunenfasulye 20.2.2018 23:56
    zor bir durumdasınız.sevgiliniz için birşeyi yapmayı unuttunuz.aklınıza gelen ilk yalan nedir?
  • 0
    mkll 20.2.2018 23:59
    ben gayım
    0
    dusunenfasulye 21.2.2018 00:01
    yok puvo o kadar ucmayalim :)
    0
    pentaigo 21.2.2018 21:06
    mantıklı kullanıcam
    0
    pompaciosman 22.2.2018 14:33
    vay be sende götleksin ha?
  • 1
    gokkusaklikus 21.2.2018 00:09
    hemen şiir ezberle onu oku, bazı şeyler manevi dersin .d
    biz senle böyle şeyleri asariz dersin. bu ilk adımı ikinci adımı yarın dersin. bı kere kutlamak bana yetmez dersin. olum düşünün şunları bak önemli şeyler .ddd
  • 0
    ultraviolence 21.2.2018 00:10
    yalan söylemeyeceğim için aklıma da gelmez
  • 0
    hedap 21.2.2018 00:12
    nasıl olsa çalışmayacak ya işlerim yoğundu dediğim zaman hiç bir şey söyleyemiyor.
  • 0
    beeyore 21.2.2018 00:13
    kuzenimdi
  • 0
    anilcan 21.2.2018 00:39
    genellikle çok kurcaladıkları için o durumu başka şeyler yaparak unuttururum
  • 0
    chillin 21.2.2018 01:39
    dedemin vasiyetiydi
  • 0
    marulkafa 21.2.2018 12:31
    puiv'e dalmışım
    0
    dusunenfasulye 21.2.2018 14:28
    o ne diye bi daha kavga etmeyelim ? :)
  • 0
    binaenaleyh 21.2.2018 17:13
    aklıma yalan gelmedi (?)
  • 1
    numberbiz 21.2.2018 17:29
    ben hamileyim
    0
    dusunenfasulye 21.2.2018 17:31
    erkek olmasam olabilirdi:) kısa süreli bir şok sonra şakaaa :)
    0
    numberbiz 21.2.2018 17:33
    olsun be
  • 0
    nehirnehirr 21.2.2018 18:05
    mervelerdeyim anne:d
  • 0
    benim_adim_cemil 21.2.2018 18:36
    ben mi? ben yapmadııımmm :(
  • 0
    musleranineldiveni 21.2.2018 18:41
    ben aslında yoğum
  • 0
    sebnemmm 21.2.2018 20:18
    nasıl bir şeyi unuttuğuma bağlı o. önemli bir şeyi zaten unutamazsın.
    unuttuysam zaten güzel beynimi saçma sapan şeylerle meşgul etmemişimdir.
    yalan söylemem ama telafisi olur tabi.
  • 0
    sies 21.2.2018 20:56
    sevgilim, bu akşam işim var sonra görüşsek olurmu..
  • 0
    hellrosamoon 21.2.2018 21:52
    aşkım inanmiycaksın ama benim geçen kafam koptu işte zor kurtardılar falan vallahi onun telaşına unutmuşum özür dilerim gel öpim
  • 0
    lotti 21.2.2018 22:10
    aşkım sana harika bir sürpriz hazırladım.
  • 0
    laurapalmer 22.2.2018 02:32
    hayır içlmedim. aile fertlerine özellikle.
  • 0
    ankaproduction 22.2.2018 08:39
    bugün de çok mutluyum
  • 1
    girami 22.2.2018 11:55
    seni seviyorum
  • 1
    hukuk582 22.2.2018 12:09
    almanyadan oğlum gelecek
  • 0
    piuvia 22.2.2018 12:09
    yalan yapmam
  • 0
    tilkitanil 22.2.2018 16:26
    bayılmışım uyandığımda babam giller beni hastaneye götürmüş
  • 0
    sadekahve 22.2.2018 16:29
    güçlü türkiye
  • 0
    et2olamayangenc 22.2.2018 21:33
    baban degilim
  • 1
    systemfailed 22.2.2018 21:33
    unutmuşum
    1
    dusunenfasulye 22.2.2018 21:35
    404 not found..
    0
    systemfailed 22.2.2018 21:37
    yanı demek ıstıyorumkı dogru söyle düzgün insan çizgisinden çıkmazsan her zaman + puan alırsın bu kadar basit bu yalandan çok daha iyidir
    0
    dusunenfasulye 22.2.2018 21:39
    bende oyle yaptim ve iki gundur kafamin etini yigo :( ve hatta insan baja uydurur diye de ayrica trip yiyorum...
    1
    systemfailed 22.2.2018 21:42
    olsun bunlar geçer gün gelir senin dürüstlügün başka bir sorunda seni savunur.
  • 0
    angel 22.2.2018 21:38
    yalan bence uygun değil güven kaybettirir.
  • 0
    1236 22.2.2018 21:47
    iyiyim
  • 0
    cfx5pc 22.2.2018 21:48
    bugün iş yerinde saçma bir gün geçirdim canım çok sıkkın ya anlatamam sana.... der ve konunun o raddeye gelmesini en azından ertelemiş olurum ve konu açıldığında da " dedim ya eğer o olay olmasaydı dediğin şeyi yapacaktım. ama aklımda sen merak etme" der konuyu kapatırım. ;))
  • 0
    rifqidayi 23.2.2018 22:31
    ''gayet iyiyim, siz?''
  • 0
    ibo_396 18.3.2018 15:49
    inanmıyorum 😂
  • 0
    babanbr 18.3.2018 16:48
    yemin ederim senden çok kimseyi sevmedim
  • 0
    gatoslor 18.3.2018 16:58
    beni sevmiyorsun diye trip atıp ağlamak
  • 0
    sebnemmm 18.3.2018 17:01
    durumuna bağlı.
    bana kalırsa insan unutabilir ve bu ilişkiyi yakacak bir hata değildir. insanlık hali. durumu dürüstçe açıklarsın ve sana olan güvenini yitirmesine izin vermezsin. sonra da bir şekilde gönlünü alırsın. yalan yoksa hiç olmasın.
  • 0
    gameofthrones 18.3.2018 17:05 ~ 17:08
    gerçekten unuttum ya telafi ederiz ama derim. 😏
  • 0
    lazcoder 18.3.2018 17:13
    unuttuğum şeye göre değişir
  • 0
    murathann07 18.3.2018 17:31
    tamam abi hallederiz :d
  • 0
    leketutmayankazak 18.3.2018 18:53
    doğruyu söylerim.