1
ankays sohbet kapanıyor..
Arkadaşlar ankays sohbeti kapatıyorum admine yazdım oda büyük ihtimal kapatıcak kapatmasada ben daha bir şey paylaşmayacagım icinde,en fazla 1 ay sonra aşagılara iner ve kaybolur.Teşekkürler.
  • 0
    1vurdumtek7 11 ay önce
    bazılarına baya bir batıyor bu olay cekememezlik yapın amk hemen
    -1
    eloo 11 ay önce
    haklısın kardeşim ama kapatsın birşey olmaz millet biliyor zaten
    0
    ankays 11 ay önce
    ayn reis :))
    0
    ankays 11 ay önce
    boşverin reisler birşey olmaz devam yola :)))
  • -1
    uzii 11 ay önce
    sıkıntı yok kardeşim yanındayız merak etme :)
    0
    ankays 11 ay önce
    eyw. reis :))
  • 5
    newton 11 ay önce
    Sohbet bölümü var zaten. İsabet olmus
    0
    ankays 11 ay önce
    ayn reis boşuna acmışız :)))
  • 1
    babates 11 ay önce
    kıskançlık başa beli kardeşim :) kötü oldu ama yanındayız
    0
    ankays 11 ay önce
    eyw. reis adamsın saolasın :)))
  • -2
    lazcoder 11 ay önce
    bir kişinin çekememezliğinden dolayı neden böyle yapıyorsun? hiç gerek yok, haksızken o kişiyi şuan haklı çıkartıyorsun.
    1
    ankays 11 ay önce
    yok reis boşver ya nolcak kapatırız ama zirvedeyiz bundan sonra hep beraber :))
    1
    lazcoder 11 ay önce
    her daim :)
    1
    ankays 11 ay önce
    ayn :)
  • 1
    alcatraz 11 ay önce
    Seni bölümsüzde severiz reis :D
    1
    ankays 11 ay önce
    ahahah eyw. reis saolasın :)))
  • 0
    nanichirgelair 11 ay önce
    Niyeki?
    0
    ankays 11 ay önce
    öyle gerek ti reis :))
  • 0
    barzo22 11 ay önce
    ankays sohbet başlıgı kapansa ne olacak ankaysın oldugu her başlık zaten sohbet :)
    0
    ankays 11 ay önce
    eyw. reis saolasın :)))
  • 1
    oschemat 11 ay önce
    Puvo tamam seni ve diğerlerini anladım . Bölümlerinizin neden tepki çektiğini anlamıyorsunuz da ; yok kıskançlar çekememezlik vs gibi şeyler diyenleri anlayamıyorum.Kesinlikle sana ya da başkasına karşı bi çekememezliğim yok hatta takdir ediyorum sözlüğün gelişimine yaptığınız katkıyı ama bence de gereksiz bölümlerden bazıları.Yani olay burda herkesin birisini tanıması ya da puanın fazla olması mı. Bilmem benim için eğlenebileceğimiz samimi bir ortam sadece.
    Daha uzun yazardım ama derdimi bu kadarından anlayabileceğini biliyorum.
    1
    ankays 11 ay önce
    tamamda reis bikac arkadaş bayabi abarttı güzelce gelin anlatın bu bölüm kac gündür burda bugün ve dün gelip hepsi birden olmaz reis böyle kullanmıyorum daha zaten normal takılcam :)
    0
    oschemat 11 ay önce
    Puvo sana fazla yüklenmiş olabilirim 4tech i biraz saçma bulup karşılık verme ihtiyacı duyunca sanada cevap vermiş bulundum.
    Eğer birisi ortaya bir şey atınca destekleniyorsa demekki içimizde varmış haberimiz yokmuş.
    Ayrıca abartanları ciddiye alma boşver
    0
    ankays 11 ay önce
    eyw. kardeşim saolasın :))
  • 1
    iloveimagine 11 ay önce
    Ankays ile sohbet başlığıni sokaktan gecen herkese sorsam 1 kisinin sordugu konuştuğu ve milletin dinlediği bi baslik sanar.Ben ilk gördüğümde oyle sanmıştım.Karmasiklik olmamasi icin bu eleştiri yapıldı.Yoksa kiskanildigindan yada sen kotun paylasim yapiyosun kapat su başlığı seklinde birsey kimse demedi
    1
    ankays 11 ay önce
    reis anlıyorum teşekkürker düşüncen icin ama bazıları msj da attı bayabi abartıyolar boşverdim daha da kullanmıyorum zaten sözlügü öyle sacmalıktan cıkmış bir başlık işte :))
    0
    iloveimagine 11 ay önce
    Hee isi abartanlar cikti demek
    1
    ankays 11 ay önce
    ayn reis oyüzden :)


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    132 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...