değerli puvolar,tavsiyeye ihtiyacım var.sizce ne yapmalıyım? (ciddi)

    19
    polinezyali 21.2.2018 19:11
    benim bir sevdiğim var.bu şahıs ''hayatıma giren en güzel şeylerden birisin'' dedikten kısa bir süre sonra kendini bulunmaz hint kumaşı sanan orospu evlatları gibi davrandı ve bir daha yazmadım,tartıştık biraz zaten.insanları iyi anlayan biri olarak bana karşı tavırları samimiydi,yani yalan söylemiyordu.ama ben kendisini çok özledim.sizce kendisine tekrardan yazmalı mıyım?
  • 0
    maledisant 21.2.2018 19:12
    yazarsan kaçar, avını ürkütme
    0
    polinezyali 21.2.2018 19:15
    yazmazsam bir daha konuşmayacağız.yine de yazmamalı mıyım?
  • 2
    o_adam 21.2.2018 19:21
    karakter çok zor değişir, baştan karaktersiz olduğunu anladığın insanın peşini bırak. en azından ciddi bir ilişki istiyorsan.
    0
    polinezyali 21.2.2018 19:37
    zihnini meşgul eden şeyler var ve depresyonda gibi.yine de yazmamalı mıyım?
  • 1
    anilcan 21.2.2018 19:33
    yaz bence
  • 1
    faytoncu 21.2.2018 19:40
    bence arama. eğer depresyondaysa mutlaka arar seni içinde bulunduğu sıkıntılı durum nedeniyle, ama sen ararsan bu sefer içinde bulunduğu kötü durumdan dolayı sağlıklı düşünemez ve farklı davranıp seni üzebilir, oynayabilir seninle.
    0
    polinezyali 21.2.2018 19:46
    yazmazsam içimde kalacak.bu yazdığında tamamen haklısın ama.yine de yazmamalı mıyım? sence onu geçmişte bırakmam kendim için iyi bir seçenek mi?
    1
    faytoncu 21.2.2018 19:55
    ''hayatıma giren en güzel şeylerden birisin'' dediyse ve sen samimi olduğunu düşünüyorsan bence biraz bekle o seni mutlaka arar, aramalı. yok "ben dayanamıyorum" diyorsan önce varsa ortak arkadaş, eş, dost aracılığıyla hakkında bilgi al. senin için ne düşünüyor, neden birden böyle yapmış diye. bu da olmayacak bir ihtimalse en son çare yak gemileri ara ve sonucuna göre "ya tamam ya devam" ayrımına hazırla kendini. ve seçtiğin yolda hayatına devam et. kararlarından asla pişman olma. iyi düşün öyle karar ver.
    0
    polinezyali 21.2.2018 20:15
    aklımda mutlaka bulunduracağım bunu
  • 1
    bizanskurdu 21.2.2018 19:42
    (pi: @edige) ile konuştun mu bu konuyu
    0
    polinezyali 21.2.2018 19:45
    nkgdgldtgjergrl
    0
    bizanskurdu 21.2.2018 19:48
    gülme lan adam seninle konuşmak istiyor, hatta müsaitsen bu konuyu bir akşam yemeğinde konuşalım dedi
    0
    edige 21.2.2018 21:37
    sikrir :d
  • 1
    gokkusaklikus 21.2.2018 19:46
    ara.
    ama bu demek olmuyo ki götünü kaldır.
    bı konuşursun derdini anlatırsın anlamazsa sessiz kalırsın. ya tamam belki an çok haklısındır ama olsun ya
    0
    polinezyali 21.2.2018 19:50
    benim de fikrim bu yönde.hayatımda kararsız kaldığımda genellikle o an siktir edip anlık bir duygu krizinde yaparım ne yapacaksam.ama bunda çok kararsız kaldım.ben de son limanlarımdan biri olan buraya yazayım dedim
    1
    gokkusaklikus 21.2.2018 19:54
    tamam depresyonda olabilir ama zaten şu an ihtiyacı yok mu sana? böyle zor durumunda yanında olmaz lazım olmaz mı?
    bence yaz vallla hatta yazma ara.
    1
    polinezyali 21.2.2018 20:16
    güzel yazmışşın puvom ellerine sağlık,aklımda
  • 1
    plumerion 21.2.2018 19:53 ~ 19:53
    direk yüz yüze görüşebiliyorsanız öyle yapın derim.
    0
    polinezyali 21.2.2018 20:15
    güzel fikir,sağol puvom
  • 1
    romica 21.2.2018 20:16
    0
    polinezyali 21.2.2018 20:19
    biliyorum ve farkındayım onun.fakat tanışmamız garipti ve bu vesileyle neredeyse tamamen kendimi açtım ona.sahte değildi bana karşı.ve onu özledim...
  • 1
    ultraviolence 21.2.2018 20:40 ~ 20:41
    sadece bu konuda değil herhangi bir şey hakkında tereddütte kaldıysan her zaman hayır de, ben öyle yapıyorum memnunum.
    1
    polinezyali 21.2.2018 20:42
    hiç pişman olduğun oldu mu bu karardan?
    1
    ultraviolence 21.2.2018 20:46
    araya mantığımı da kattığım için hiç pişman olmadım olacağımı da sanmam.
  • 1
    nickytr 21.2.2018 21:10
    kaçan kovalanır unutma :)
    0
    polinezyali 21.2.2018 21:10
    üstü oku
    0
    nickytr 21.2.2018 21:12
    dostum sen yazmadığında sana yazmıyorsa sıkıntı var zaten onu diyorum :) kaçan kovalanır kovalamıyorsa bırak
    0
    polinezyali 21.2.2018 21:36
    maksat içim rahatlasın puvom.sence hala yazmamalı mıyım?
    0
    nickytr 22.2.2018 14:10
    öncelikle karşındakinin de bulunmaz hint kumaşı olduğunu farkına var. ondan sonra yazmak istersen yaz tabiki. unutma: her son yeni bir başlangıçtır...
  • 1
    bbefsun 21.2.2018 21:12
    yaz
  • 1
    systemfailed 21.2.2018 21:15
    neden yazacaksınki.. onu haklı çıkarmaya gerek yok.
    0
    polinezyali 21.2.2018 21:35
    içimde kalmasın ve özledim.üstü de oku bence
    1
    systemfailed 21.2.2018 21:40
    gözümdem kaçmış bence genede yazmasın ben olsam yazmam
  • 1
    magic 21.2.2018 21:36
    yaz aq koy götüne çok çok bi daha yapar aynı kaşarlığı o zaman götüne tekmeyi basarsın bi kaşardan kurtulduğun için sevinirsin. ama bence öyle olmayacak kızdır bu halleri olur arada yapar öyle şeyler, pire için yorgan yakma
    1
    polinezyali 21.2.2018 23:45
    güzel betimlemişsin puvom,sağol
    1
    magic 22.2.2018 00:17
    yaz ama halini hatrını sor, hiçbir şey olmamış gibi yap nerede kaldıysanız oradan devam et. büyük ihtimalle o da uzatmayacak ve muhabbet devam edecek. ileri doğru ona önceden niye kırıldığını söylersin. eğer artistlik yaparsa siktiri çek ve özleme bundan sonra. kaşardır çünkü
    1
    polinezyali 22.2.2018 08:28
    ben direk özlediğimi yazmayı düşünüyorum
    0
    magic 22.2.2018 09:47
    bence öyle yapma
  • 1
    wertyus 21.2.2018 21:38
    gerçekten bir sıkıntısı varsa konuş. bu senin aptalligini değil buyuklugunu gösterir. ınsanlar da değişir değişmez diye bir kural yok. sadece doğru zaman doğru adımları at. bunlar ne diye sorarsan kalbini dinle en küçük bir huzur kirintisi hissedersen doğru zaman ve adım odur pisman olmazsin :)
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:46
    iyi yazmışsın puvom,aklımda olacak bu yazdıkların
    0
    wertyus 22.2.2018 12:39
    puvom bunu insanlari yonetmeyi bilen herkes söyler ki zor bisiyden bahsetmiyorum.olay sadece kar-zarar tablosu oluşturmak. kazanclida cikarsin zararlida bu tamamen senin elindeki kartlari oynayisina bağlı. bir adım sana binlerce kapı aralar :) yeter ki iyi bak etrafina hem kalbinin sesini dinlemek suç değil yapilacak en iyi seydir :) kendimiz için yasariz başkası için değil :) git konuş izle yorumla cevabı çok rahat bulacaksin :) birde insanlarin % 90 boş konuşur 2-3 olayla bilgili tecrübeli olurlar. dinle ama uygulamadan önce iyi tart :) tavsiyemdir. dilegim hayırlısı senin için :)
  • 1
    magic 21.2.2018 21:39
    bu arada götünü skim. zaaa xd. diğer yorum ciddiydi bunu öylesine yaptım
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:46
    ben de senin götünü sikeyim qürt
  • -1
    hellomyfriend 21.2.2018 21:43
    seni kole yapacak poli kac
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:46
    ulan bu ne kepazelik!
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:57
    eskilerin askerlik hatrına -1
  • 2
    sallanansandalye 21.2.2018 21:53 ~ 21:53
    "hayatıma giren en güzel şeylerden birisin"

    bir daha kimseyi senin kadar sevemem

    sen şöylesin, sen böylesin" gibi dışı dolu içi boş cümleler gençlik döneminde ağızdan çıkabiliyor kolayca.. gerçekten hissedilip söylenenleri çok azdır bu tarz cümlelerin...

    tavsiyem değer kavramını önplanda tut. sana değer veriyorsa çabala, değer vermiyorsa kaçanı kovalama... ki zaten sana değer veriyorsa sen kabuğuna çekildiğin zaman o sana gelecektir, taktik budur.
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:47
    söylediği azınlıkta olanlardandı.ama fikrini belirttiğin için sağol
  • 1
    zarfilemazruf 21.2.2018 22:23
    medeni bir insan gibi şöyle yaz "senin orospu evlatları gibi davrandığını düşünüyorum ve bu düşünce bana tatlı bir saadet, dingin bir rahatlama ve olaylar karşısında soğukkanlı davranma ustalığı sağlıyor. bütün bu rahatlık ve huzura rağmen, kalbimin derinlerinde benliğime iğne gibi batıp duran; kendimi zavallı, sümüklü bir çocuk gibi hissetmeme neden olan yalnızlığımı bastıramıyorum. o nedenledir ki gerçek orospu evladının aslında kendim olduğunu anladığımda bütün bu olumlu ve olumsuz katmanlar temiz bir satıhta bir araya gelecek ve o zaman seninle yeniden iletişim kuracağım. imza: sadece senin polinezyalı"
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:50
    xvndrkghjdrhgıudkjlhgn çıldırıyorum bu iyiydi bunu değiştirerek kullanabilirim.

    ama ulan d*rdüncü,minicik beyninle bana laf mı soktuğunu sanıyorsun bre kafir? seni bir daha buralarda görürsem polinin gazabına uğrarsın.söz hakkı yok sana,atıldın!
  • 1
    besiktasli 21.2.2018 22:28
    yazmazsam içimde kalacakları, özledimleri bırak. yazdın diyelim ve aynı haltı yaptı bırakması kolay olacak mı zannediyosun yine en başa döneceksin. emin ol karakteri öyle olduktan sonra bi kere yapan yine yapar. boşa g*tünü kaldırma. ayrıca bu davranışıyla hayatına giren en güzel şeylerden biri olmadığını göstermiş daha hâlâ ne düşünüyosun. bu lafı bana desen anlarım yani. demek istersen de çekinme.
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:51
    ama içimdekileri söylemiş olacağım,içimde kalmayacak
    0
    besiktasli 22.2.2018 08:53
    şuan düşüncelerinin esirisin, duygularının değil. aslında içinde kalacak bişey yok.
  • 1
    helianthus 21.2.2018 22:51
    insanların söylediklerini çok ciddiye almamak lazım diye düşünüyorum. bugün güzel bir şeysin der yarın fikri değişir. insanoğlu kararsız ve değişkendir. sırf onun hayatında güzel bir şey olabilmek için sana ters düşen şeyler yapmamanı öneririm. sevgi aşk adına her ne diyorsan bunlar aslında genel kanının aksine kolay bulunur mühim olan bu duyguları muhafaza edip saygıya dönüştürebilmektir. sana cidden saygısız bir şey yaptıysa kendini buna mahkum etmemelisin diye düşünüyorum
    0
    polinezyali 21.2.2018 23:52
    olay o değil,benim.gelecekte pişman olmamak istiyorum.ya da şimdi içimde kalmamasını
    0
    helianthus 22.2.2018 01:32
    o halde bu yalnızca senin yapabileceğin bir kar-zarar hesabı. insan ilişkilerinde kar zarar mı olur bu nasıl bir maddiyatçılık dersen göreceğin duygusal zarardan bahsediyorum. sen ona değer verirsin yazarsın konuşursunuz bir şeyler ciddileşir sonra da üzülürsen geri dönüş zor olur. evet insan bazen harekete geçmediği için pişman olabiliyor ama gelecek çok fazla şeye gebe. daha henüz ciddi bir şey yokken ortada sana saygısızlık eden biri ilişkiniz derinleştikçe çok daha fazlasını yapabilme eğilimine girebilir. bu sorunu kendin cevaplamalısın. ben bu kişi için en fazla neyi göze alabilirim. cevabına göre aklının ve kalbinin sesini dinlemeni öneririm benim gibi insomniadan mağdur insanlar yerine :d
    0
    polinezyali 22.2.2018 07:30
    tanışmamızın olayı yüzünden zaten konuşmalarımız derindi
  • 1
    sebnemmm 22.2.2018 00:11
    bence sana kendini kötü hissettirdiği yanı iyi düşün. bu onarılabilir bir durumsa ve ileride sana zarar vermeyecekse üstüne çok gitmeden yapıcı olman yeterli olacaktır. senin fedakar ve olgun tavrına karşı yine aynı şeyi yaparsa ve seni kırarsa sessizce uzaklaş. çünkü o seni kaybetmeyi göze almıştır ve senin ondan yana kaybedeceğin bişey kalmamıştır. hiç kimse vazgeçilmez değildir.
    0
    polinezyali 22.2.2018 00:12 ~ 00:12
    aklıma not ettim.yazdığın için sağol :)
  • 1
    ilifiyim 22.2.2018 09:58
    o an samimi olması, çok içten bir şekilde söylemesi şu an aynı hisleri taşıdığı anlamına gelmez. orospu evladı gibi davranmışsa sana tekrardan arayıp sormaya gerek yok.
    0
    polinezyali 22.2.2018 17:53
    kısa ama öz yazmışsın.aklımdasın
  • 0
    ferhatt 22.2.2018 10:49
    tekrardan yazma, yazdığına değmez. yazdığına olumlu tepki verse bile çok geçmeden ayni sorunları yaşayacaksın. muhtemelen yengenin(eski) böyle davranmasinda başka erkeklerin rolü var.
    -denendi, onaylandı.
    0
    polinezyali 22.2.2018 17:50
    erkek rolü yok.tanışmamızın sebebi ile baya iç içeydik
  • 1
    ankaproduction 22.2.2018 10:57
    ne kaybeceksinki? yaz. selam nasılsın de. havadan sudan konuş.
    0
    polinezyali 22.2.2018 17:50
    ama direk özlediğimi yazmak istiyorum.sanırım öyle yapacağım
    0
    ankaproduction 23.2.2018 11:20
    özledim diyeceğin zaman da gelecek. sabredeceksin. havadan sudan konuşacaksın. aradaki buzları eriteceksin. sonra en uygun zamanda "seninle vakit geçirmeyi özlemişim" diyeceksin.
    0
    polinezyali 23.2.2018 17:22
    normal bir ilişki ya da kopma değildi bizimkisi
  • 1
    selimakif 22.2.2018 11:08
    salla gitsin derim.
  • 1
    ataraksiyah 22.2.2018 13:16 ~ 13:17
    www.youtube.com/watch?v=RUkS87n0nPc

    ısrarcash olmamak gerek bazı konularda "bitmiş hacu o mesele"
  • 1
    aysemgungor 22.2.2018 17:13
    çok sığ anlatmışsın detay vermelisin
    0
    polinezyali 22.2.2018 17:51
    detay vermek istemedim o an.istersen özelden yaz,anlatabilirim bir ara.o anlık böyle yazmak istedim,sayfalarca ağlanmak değil.
  • 1
    ufaktefekcinayetler 22.2.2018 17:23 ~ 17:28
    bir insan annesinin mesleği yüzünden ötekileştirilmemeli. misal orusbu evladı. belki de bu önyargıların bezdirmiştir adamı/kadını . neden suçu kendinde aramıyorsun? aynanın karşısına geç ve şunu söyle :" kezban/muhittin bu ilişki kimin yüzünden bu hale geldi". hayatıma giren en güzel şeylerden birisin dedi ............................. ve çekti gitti öylemi? ........................ bu arada hiçbirşey olmadı hııı? bence yanılıyorsun. içimden bir ses orusbu evladı haklı diyor.

    (durun bakalım şimdi anlarız meseleyi iyice sinirlendirdim moderator zaten.beni banlar cezalandırır hakaret küfür filan ederse karşı taraf haklı.yok efendi efendi anlatırsa bizimki haklı .yok baktık ikiside haklı o zaman bizimkinin hasarını kasko öder karşı tarfınkini de sigortadan yaptırırız.öyle meraklandımki şu an tek derdim bu)
    0
    polinezyali 22.2.2018 17:52
    haydaa kdmgmsmfmsmfms
    0
    polinezyali 22.2.2018 17:52
    küfürü hak ediyordu ama
  • 1
    micheldebourbon 22.2.2018 18:40
    hata yaptığının farkında ise kendisinin yazması lazım. yok yazmazsa sana yeterli değer vermiyor demektir next de geç.