konu hakkında hiç bir bilgisi olmadan atıp tutanlar

    25
    benjaminbreeg 20.2.2018 22:34
    bi ortamda konuşulan konuyla hiç alakan olmayabilir susmayı bileceksin tamam arada soru sorar konuşulan konu hakkında bilgi sahibi olmaya çalışırsın bu iyi bir şey fakat sadece konuya uzak olmadığını göstermek ve cahil damgası yemekten korktuğu için atıp tutanlar varya dilini sökeceksin bunların susmak bilmiyorlar bir insan bu kadar atamaz ya adam bu konuyu araştırıp geliyor konuşuyor dallamanın teki gelip sözünü kesiyor o öyle değil olmaz diyor halbuki o andan önce bu olayla ilgili hiçbir şey duymamış görmemiş yapmamıştır bu insanların konuşma özgürlüğünü sınırlamak lazım
  • 1
    tuz 20.2.2018 22:38
    bilgisi olan adam zaten atıp tutmaz, lafını söyler çekilir. bilgisi olmayanla mücadele edemezsiniz.
    0
    benjaminbreeg 20.2.2018 22:41
    ama böyle bir eminlik yok öne bilen adamdan çok çıkıyor sözünü kesiyor bilenin mücadele etmek imkansız bildiğin konuşmaya parazit gibi kaçıyor
  • 1
    bizanskurdu 20.2.2018 22:43
    resmi gazeteye inanmayan dayı geldi aklıma, ondan milyonlarcası var
  • 2
    saiko 20.2.2018 23:14
    ülkemizde zaten her konuda bilgisi olmayan insan sayısı çok az
  • 1
    gokkusaklikus 20.2.2018 23:57
    napıyor biliyor musun? bazı kulaktan dolma laflarla bı de google de iki sayfaya tıklayıp kendini zeki sanmalari sonucu oluşuyor bunlar hep.
    tek taraflı bakış açısı kullandıkları için hangisi mantıklı goremiyolar.
  • 0
    shewolf 21.2.2018 01:38
    bazen konuşmak için aynen dersi :d
  • 0
    ylmzcqn 21.2.2018 03:52
    genelde gündemi koca karılara satılan kadın dergilerin bir nebze evrimleşmiş hali olan onedio gibi sitelerden takip eden insanlar bunlar. geçen gün kalkıp ortamdaki kızları etkilemek için konu hakkında bilgisi varmış gibi bilim insanlarının plazma evren modelini bulduklarını ve big bang'in artık yanlış olduğunu iddia etti. plazma nedir desek televizyon diyecek adamsın ne diye bilim topuna giriyorsun ki aq. tam bunun big bang gibi evrenin varoluşunu açıklamaya çalışan başka bir teori olduğunu ve aslında yeni bulunmadığını söyleyecektim ki kendisi kızlara kaynağının onedio olduğunu söyledi ve ben içimden dedim siktir et. buna değmez...
  • 1
    selimakif 21.2.2018 11:31
    özellikle tv.
    jeoloji profesörü, padişahın inancı hakkında konuşabiliyor.
    tıp profesörü, baş örtüsü hakkında fetva verebiliyor.
    araştırmacı yazar denilen her ne ise, her şeye yorum yapabiliyor.
    bence her konu hakkında bilgisi olana "profesör doktor araştırmacı yazar" kısaca "prof dr ay" gibi sıfatlar verilmeli.
  • 0
    hadilenordan 21.2.2018 17:18
    ben bilgim yoksa mevzu ne der karşımdakinden öğrenmeye,anlamaya çalışırım. ona göre yorum yaparım.doğrusu da buna yakın birşey olmalı bence

    "dallamanın teki gelip sözünü kesiyor o öyle değil olmaz diyor halbuki o andan önce bu olayla ilgili hiçbir şey duymamış görmemiş yapmamıştır" aynı ortamda bulunmak işkence,arkadaş olmak büyük bir hata. ana baba ise hürmetler
  • 0
    yaseminbektas 21.2.2018 19:42
    böylelerini alıp kafalarını klozete sokmak istiyorum
  • 0
    sebnemmm 21.2.2018 20:21
    böyle insanlar moral bozar, can sıkar. uyma sen ona. içinden şarkı söyle, sevdiğini düşün...
    bırak o cahilliğinde boğulsun.
  • 0
    hain 22.2.2018 15:13
    televizyondaki siyasi tartışma program katılımcıları buna iyi bir örnektir