6
spoiler nedir bilmeyenler.
yorumlar kısmında bir arkadaş breaking bad 5. sezon ile ilgili bir spoiler verdi dikkat edin.



güzel bir güne uyandınız ve bir kaç haftadır takip ettiğiniz diziye devam etmek için siteye girip yeni bir bölümü açtınız. izlediniz ve yaklaşık 1 saat sonra yorumları okumaya başladınız, spoiler içeren bir yorum gördünüz ve...

siz daha 3. sezonda olmanıza rağmen 5. sezonun spoilerini veren bir kullanıcı

spoiler olarak işaretlediği yorumunda ki spoileri, spoiler bölgesinin dışına yazan bir mal.

"çok iyi bölümdü yaa" diye spoiler işaretleyen gerizekalı.

ve bin bir türlü spoiler nedir bilmeyen mallar.

nedense spoilerin anlamını bilmeyenler spoileri kullanabiliyor

  • 6
    akpartiliyizakparti 1 yıl önce
    beyler walter white ölüyor amk breaking bad de
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    knk bende bu spoilerin üzerine bu yazıyı yazdım. breaking bad'in 3. sezonunu izliyordum ve...
    1
    cambam 1 yıl önce
    ölmüyor lan
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    hadi izleyelim bakalım ölmeyecek mi...

    bu arada hangi sezonda olduğumu söyleyerek büyük bir hataya düştüğümü fark ettim.
    1
    oxygen 1 yıl önce
    sen son bölümü izlememişsin. kafasını kopartıyorlar
    0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    2. sezonda uçakların çarpıştığı yerde aslında ufo saldırısı kardeşim beni dinle gerçek bilgi.
  • 2
    cayicelim 1 yıl önce
    skyler white'i yo yo diyen eleman sikiyor
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    güzelmiş kardeşim zaten skyleri çok beğeniorum o bölümü sabırsızlık ile bekliyorum. yo bitch
    2
    cardiac 1 yıl önce
    ahahahaa özürlü çocukta uyuşturucu imparatoru oluyor kanka meth miş meğersem tedavisi
  • 4
    klikpuv 1 yıl önce
    walter white aslinda tuzlukmus
    1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    gustavo aslında ağac yapraklarının gölgesi, jesse yan binada ki rapçi çock
  • 1
    pgkillspw 1 yıl önce
    tüm heyecanınızı batıran mikrop insanlar.
  • 1
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    asıılmalı bunlar
  • 1
    frkndmr 1 yıl önce
    the flash izliyorum arada yorumlara bakıyorum spoiler güzel bişey


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...