puvo sözlüğe özel bir şey mi yapsak

    0
    lesbleus 14.2.2017 16:25
    diğer sözlükte nick6 gibi şeyler çıktı bizden neden çıkmasın kos koca sözlüğüz
  • 0
    ein 14.2.2017 16:25
    nick6 burada olmaz.

    bir akım çıkarabilsek mükemmel olur ses getirecek
    0
    lesbleus 14.2.2017 16:27
    ama sözlük ölü yazar lazım incide ekşide 10 saniyede bir başlık açılırken burda 10 dk da bir
    0
    ein 14.2.2017 16:30
    10 dakika bile bence iyi bir seviye. onlarla kıyaslama, onlar uçmuş artık

    ben geldiğimde saatte 1 açılıyordu giderek yükseliyor
  • 0
    huseyinargun 14.2.2017 16:45
    sözlük müyüz
    0
    lesbleus 14.2.2017 16:47
    yok kardeşim burası facebook
    0
    lesbleus 14.2.2017 16:47
    sen yanlış gelmişsin :d
    0
    huseyinargun 14.2.2017 16:47
    seni cahilliğinle yalnız bırakıyorum
    0
    lesbleus 14.2.2017 16:48
    gitme sana muhtacıım....
    0
    huseyinargun 14.2.2017 16:50
    oku biraz yazılanları,takıl biraz sonra gelip pardon haklıymışssın falan dersin.hesap açıp gitmekle olmuyo 1.nesil olsan bakıp direk dalga geçerdin eminim
    0
    lesbleus 14.2.2017 16:51
    haklısındır kardeşim bir şey demiyorum
    0
    huseyinargun 14.2.2017 16:56
    nesile göre yorum yaptığından böyle cevap verdim hiç böyle değilimdir bilen bilir.

    burayı sözlük olarak tanımlamıyorlar,diğer ortamlara alternatif,özgür bir platform olarak geçiyo (pi: #puiv) mortalın falan yazıklarını okursun merak edersen
    1
    ibrahimisbilir 14.2.2017 18:22
    (pi: @huseyinargun) 'nün dediklerine imzamı atıyorum ve ekliyorum

    10 dakikada değil dakikada başlık açılıyor.

    puiv için birşeyler yapmaya çalışman takdire şayan devam. ancak daha kibar olmanı öneririm.

    iyi puivlemeler :)