yarısında bırakıp çıktığınız sinema filmleri

    24
    tunc 10.5.2018 22:59
    dabbe 2. gerçekten hala pişmanım o filme verdiğim paraya, üzerinden 9 yıl geçmiş hala geçmedi pişmanlığım. normalde hayatta parasını verdiğim bir filmi yarıda bırakıp çıkamam.
  • 0
    ignelifici 10.5.2018 23:02
    adını bile hatırlamıyorum o kadar kötü bir filmdi.
  • 0
    barisarslan 10.5.2018 23:03
    cumali ceber
  • 0
    onion 10.5.2018 23:04
    yanlışlıkla porno filme gitmiştim zamanında, ondan çıktım yoksa kötü şeyler olacaktı.
  • 0
    mrsego 10.5.2018 23:04
    bırakıp çıkmadım hiçte parama yazık oldu dediğim ama şuan adını bile hatırlamadığım filmler var
  • 2
    mathillda 10.5.2018 23:06
    baskın: karabasan

    kesinlikle izlemeyin, iğrenç ötesi bir filmdi. asla ama asla korku filmi diye açıp izlemeyin. hayatımın en berbat günü olmuştu.
  • 0
    coconut 10.5.2018 23:08
    sanırım elcin izlediğim en komik ve gereksiz filmdi
  • 0
    streptococcus 10.5.2018 23:13
    bahoz ve avusturalya. ilki leş gibi bir filmdi. bulunduğum şehirde ne kadar pkk lı varsa oraya toplanmıştı ve örgüt propagandası yapılıyordu. ikincisinden de alt yazı okumaktan sıkıldığım için çıkmıştım. çok küçüktüm o zamanlar yetişemiyordum yazılara 😁
  • 0
    hattorisakso 10.5.2018 23:14
    herkes türk korku filmleri yazmış :))
  • 1
    deliruzgar 10.5.2018 23:14
    sanata saygı çerçevesinde hiç çıkmadım ama çıkmak istediğim çok film oldu
  • 0
    senanur_ebibli 10.5.2018 23:15
    yalnız bir filmden çıkmıştım. onun da şimdi ismini hatırlayamadım. fakat müthiş sıkıcıydı..
  • 0
    vurucu88 10.5.2018 23:26
    recep ivedik
  • 0
    caniris 10.5.2018 23:26
    sonlarını görmeden yapamıyorum
  • 0
    fidilfidillioglu 10.5.2018 23:26
    uzun hikaye..
    namaz geciuordu. ciktim.
  • 1
    ulas_bozgeyik 10.5.2018 23:26
    hayatım
  • 0
    gokkusaklikus 10.5.2018 23:26
    hiç bir filmi yarıda bırakıp çıkmadım. gerekirse uyurum çıkıp abur cubur alırım orda yerim müzik dinlerim ama yine de çıkmam. çünkü para verdim.
  • 0
    yplak 10.5.2018 23:26
    tek bi tane var oda geçen sene gitmiştim çalgı çengi
  • 1
    paramedicus 10.5.2018 23:26
    blade runner
    1
    lightbringer 10.5.2018 23:28
    çıkmadım ama çok gereksiz bir hilmdi.
  • 0
    siiyah67 10.5.2018 23:27
    valla o kadar sevmemısım ki adını bile hatırlayamadım.
  • -1
    galen 10.5.2018 23:27
    arif v 216 acil işim çıktığı için filmden çıkmıştım. yeniden vizyona girecekmiş. bu kez tamamını izleyeceğim.
    -1
    bosnakboregi 10.5.2018 23:28
    değmez
    0
    galen 10.5.2018 23:30
    pardon ya senin fikrini almayı unutmuşum. zamanda yolculuk yeşilçam sadri alışık filan bunlar hoşuma gidiyor. sırf bunlar için gidiyorum
    -1
    bosnakboregi 10.5.2018 23:31
    gittiğimde insanlar çocuklarını getirmiş izlenebilecek bir şey diye ama her saniyede küfür ve argo var ben utandım çıkmak istedim görüşüm bu
    0
    galen 10.5.2018 23:32
    sende kendince haklisin :)
  • 0
    yakupmakup 10.5.2018 23:27
    boyle giderse hayatim
  • 0
    sadecemirhataq 10.5.2018 23:28
    hayatım
  • 0
    fatih_dk 10.5.2018 23:28
    adini hatirlamiyorum ya garip biseydi uykum geldi ciktim
  • 0
    jcbfst 10.5.2018 23:28
    valla istemeden de olsa arif v216 güzel di ama saat geç olmuştu 😔
  • 0
    lightbringer 10.5.2018 23:29
    gdo karakedi. neden gittimki isme bak.
  • 0
    tingildekskr 10.5.2018 23:29
    çalgı çengi 2
  • 0
    topal__solucan 10.5.2018 23:32
    kayhan
  • 1
    diyosun 10.5.2018 23:35
    fakirim, filmde anama sövseler çıkmam.
    0
    volta 10.5.2018 23:41
    hahahahahah 😂😂😂
  • 0
    paco652 10.5.2018 23:36
    sinemia kart olunca 2 yıllık sınırsız yarida bırakıp çikinca verdiğim paraya pişman olmuyorum max 3 tl ye denk geliyor film benim için o parayı da başka filmde telafi ediyorum
  • 0
    urghc 10.5.2018 23:36
    sanata ve emeğe saygım var, ciddi bir durum olmadığı sürece (ki şimdiye kadar olmadı) sinema salonunu erken terketmem.
  • 0
    smyrna_ 10.5.2018 23:39
    o kadar para verip nereye çıkayım uyurum sinemada folkartın koltukları rahat sçxöçsmxözmz
  • 0
    mucahid_con 10.5.2018 23:40
    abi yok ya. sicvin 4 e gitmiştik bi arkadaşla 1 saat duramadik icerde.ne gündü ya
  • 0
    e_buz155 10.5.2018 23:42
    4n1k
  • 0
    oktayay 11.5.2018 00:26
    yarıda bırakıp gitmek gibi bi huyu. yok ama cumali ceber ve enes batur o parayla 1 hafta doyardım ben
  • -1
    semihaka_im 11.5.2018 00:26
    düğün dernek
  • 0
    jupiterwalk 11.5.2018 00:29
    hiç risk almadım
  • 0
    vioferdinand 11.5.2018 00:46
    genellikle, konusu olmayan ve olsa bile bağdaşık olmayan saçma sapan filmlerde bırakıp çıkarım.
  • 1
    gamzenct 11.5.2018 00:58
    geçen haftalarda gittiğim taksim holdem. berbat...
  • 0
    yukselyrgnc 11.5.2018 01:13
    ayda yılda bi defa sinemaya gidiyorum bi zahmet izliyelim
  • 0
    dorlion 11.5.2018 01:30
    parasını vermişim çıkmam uyurum o koltukta yine çıkmam
  • 0
    metceyn 11.5.2018 01:33
    sesiz çığlık mıydı neydi girdim bildigin sessiz sinema ses çıkartanı bir canavar gelip alıyor 52 lira verdik kızla sonra yarısında bitirip 8 liralık bir sinemaya girdik yan odada para vermeden snsnjdmd 😂
  • 0
    dorduncunesilkizi 11.5.2018 08:42
    serenay sarıkayanın bi aşk filmi vardı nejat işler le adını bile hatırlamıyorum
  • 0
    aynendiyerekyasamak 11.5.2018 08:54
    sen kimsin
    yada kimsin sen de olabilir çok kötüydü
    o paraya ketçaplı cips alıp yerdim ben :(
  • 0
    superisi 11.5.2018 13:17
    maşa ile koca ayıya gitmiştim.çok kötü araya o mançonun çocuğu girip duruyordu.
  • 0
    avatarx 16.5.2018 21:33
    para verdiğim için hiç çıkamadım.
  • 1
    ssheyma 30.5.2018 18:37
    hiç çıkacağım filme gitmedim
  • 0
    tayyip61 30.5.2018 19:22
    korku seansı 2
  • 0
    erencemseker 30.5.2018 23:06
    siccin 6 😂😂