17

puiv yazarlarından birisi ölse, çoğumuzun ağlayacak olması

nedense dikkatimi çekti şimdi.

hiçbirinizi görmedim ama aranızdan birisi ölse gerçekten üzülürüm. ağlayabilme ihtimalim de yüksek ki normalde zor ağlayan birisiyim.

(pi: @cardiac) mesela, içimdeki bir uktedir ki hala troll olduğuna inanıyorum

galiba puiv'in farkı bu, bunu başka bir yerde bulmak zor.

ccc puvo ailesi ccc
  • 3
    adamlar 15 gün önce ~ 15 gün önce
    (pi: puiv yazarlarından birisi ölse haberimizin bile olmayacak olması) bence cardiac arkadaşımız başka bir hesap ile aramızda olabilir :d
    1
    gaddarus 15 gün önce
    1-2 hafta hiç bir hareketim yoksa ben ölmüşümdür yani anlayabilirsiniz kral meftun
  • 2
    gaddarus 15 gün önce
    rahmetli çok şakacıydı
  • 0
    2019 15 gün önce
    o kadar diyorsun
  • 1
    lazcoder 15 gün önce
    samimiyet var
  • 1
    siyaasiyabend 15 gün önce
    bi an ''olmaması'' diyerekten okuduğum başlıktırççç
  • 1
    butterflysc 15 gün önce
    ortam samimi abi
  • 1
    furis 15 gün önce
    var böyle bir gerçeklik.
    ama bana kimse ağlamaz sanırım, çoğunluk.
    whatsapp grubu için davetiyelerin çoğunluğu şikayet edilmiş, başlık lince uğramışken bu hüzünlenmeye dair inancım kırıldı.
    0
    banabubade 14 gün önce
    seni severim yaw furiisss
    1
    furis 14 gün önce
    allah razı olsun bende sizleri seviyorum. şaka yapıyoruz tabii. helvamı yersiniz güzel yaptıracağım. :)
  • 1
    hedap 15 gün önce
    kuluna bırakma sen al canımı
  • 1
    therosa 15 gün önce
    yav valla ben ölsem zannetmiyorum haberinizin olacağını, olsa da ağlamazsınız yani
  • 1
    besiktasli 15 gün önce
    kimsenin ruhu duymaz
    2
    wertyus 15 gün önce
    yooo ben arada bi yoklama alıyorum :d
    1
    besiktasli 15 gün önce
    cevap vermezsem öldü mü dicen sanki
    0
    ademak 15 gün önce
    bizim için ölmüş oluyorsun aslında aynı şey.
    1
    wertyus 14 gün önce
    yok be beklerim illaki girersin bir gün
    1
    besiktasli 14 gün önce
    belli olmaz
    0
    wertyus 14 gün önce
    sağlık olsun diyelim o zaman
  • 4
    wertyus 15 gün önce
    biz göctük zaten degil mi (pi: @gaddarus)
    1
    gaddarus 14 gün önce
    biz zaten öldük gömen yok
    1
    wertyus 14 gün önce
    hayırlısı diyelim
    1
    altaydangelenbarbar 14 gün önce ~ 14 gün önce
    neyy? sırat köprüsündeyim çekmiyor bilader sonra ara
    0
    wertyus 14 gün önce
    onlar daha basit seviyeler delikanlı. sağlam temelle gel ilerisi sıkıntı
  • 1
    omfg 15 gün önce
    ölenle ölünmüyor be :\
  • 2
    darzuj 15 gün önce ~ 15 gün önce
    (pi: @oschemat) gözüm hemen seni aradı
    1
    oschemat 14 gün önce
    nedenini anlayamadım ama teşekkürler.

    ayrıca kusura bakma, geceleri hâlâ uyanığım ama puiv'e bakmıyorum artık o kadar çok. şimdi gördüm yorumu
    1
    darzuj 14 gün önce
    yav sen benim puiv kankamsım :) sen de haklısın bir şey olmuş buralara.. :/
    0
    oschemat 14 gün önce
    bu sefer anlayarak teşekkür ediyorum :)

    aslında durulmayacak durumda değil burası, tabi eskisi gibi de değil ama zaten değişsin diye yapıldı onca şey.
    1
    darzuj 14 gün önce
    rica ederim ✋️ finaller bitsin kaynatırız
    0
    oschemat 14 gün önce
    bütler diyelim biz ona
    0
    darzuj 14 gün önce
    hahahah 😂😂😂 anlaştık
  • 0
    akdmrahmt 14 gün önce
    bir ygs türkçe deneme sorusu şairi der ki;
    yıllarca gezdirdim dertli başımı
    aradım bir ömür arkadaşımı
    ölsem dikecek yok mezar taşımı
    ben de bu dünya benim sanardım
    halime ben bile şaşarım...
    nasıl bi soruyduysa kaç sene geçmiş şiir hala ezberimde😶😂😂
  • 1
    banabubade 14 gün önce ~ 14 gün önce
    ben ölürsem bi şekilde buraya haber verdiririm
    veya işte eksantirik bir yolla ölürsem habere cıkarım belki şiirlerimi felen yayınlarlar
    anlarsınız illa
    bu arada
    (pi: @vaktisiir) benim yani bu şiirlerden birini görürseniz ölmüşüm demektir
  • 0
    altaydangelenbarbar 14 gün önce
    öldüğünün haberini kim vericekki öldüğünü bilelim
  • 0
    adolfbey 14 gün önce
    ben....
14 saat önce 14 saat önce 14 saat önce 14 saat önce 14 saat önce
  • puiv içi

    puiv içerisindeki konular

    115 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    ismail5412
    www

  • bu bölüm #puiv bölümünün alt bölümüdür.
    • puiv üyelerine hakaret ve küfür yasaktır.
    • +18 paylaşımlar yasaktır.
    • puiv'deki başlıklar, bölümler ve üyeler dışındaki konular yasaktır.