• 1
    o1insan 5 ay önce
    hahahahaha komik...
    0
    belloch 5 ay önce
    neresi komik lan dangalak?
  • 0
    mchtsnc 5 ay önce
    oyumm
    senindir
  • 1
    _beyefendi_ 5 ay önce
    zaten askerlik zorunlu olarak 3 ay kalan 9 ay gönüllü.
    0
    br0k0ly 5 ay önce
    bunu ilk kez senden duydum.
    0
    _beyefendi_ 5 ay önce
    ama cidden de öyle.
  • 2
    colsuzbedevi 5 ay önce
    laiklik elden gidiyeaah
  • 0
    sinanmorkoc41 5 ay önce
    anasının ami oldu amk askerliği kaldırsın utanmasin.
  • 0
    eshabil_blt 5 ay önce
    lan ne 2 ayı 12 ay askerlik yapıyorum
  • 0
    ayken 5 ay önce
    profesyonel orduya geçilirse neden olmasın kötü bi yanı yok bence 3 4 ay acemi birliğinde ateş etmemiş insanlar ölüyor çatışmalarda çok kolayca harcanmış birer ömür gibi bakıyorum şehitlerimize
  • 0
    durmusssahin 5 ay önce
    askerlik modeli değişse de askerlik bizim için değişmez ve bu adamın ilk defa bı önerisini saçma buldum ama geliştirilebilir bir model olacağına inanıyorum
  • 0
    o1insan 5 ay önce
    üslubuna dikkat edersen sevinirim. 2 ay askerlik boş bir vaat. komik...
  • 0
    e_kmksz 5 ay önce
    2ay yapın sonra allah korusun savaş çıkarsa eli silah tutan adam bulursun. sen gidersin diyecem de sizin huyunuz değil askerliğe gitmek. sonuçta parası olmayan mecbur gidiyor askere
    -2
    takomlii 5 ay önce
    sen kürt müsün ? bizim buralarda insanlar vatanını korumak için gidiyor askere , sırf para için değil
    3
    e_kmksz 5 ay önce
    sen bunları sıcak yatağında yazarken ben 2 senedir nöbet tutuyorum vatan nasıl korunur biliyorum kardeşim. sen benim ne demek istediğimi anlamadın herhalde
    2
    e_kmksz 5 ay önce
    bir de kürt olsam sana ne laz olsam sana ne. bu vatan için çalıştıktan sonra bir önemi var mı !?
    0
    ciddiyetsiz 5 ay önce
    soruya bak mk çıldırıyorum kfksjdjs
    1
    enesuysal 5 ay önce
    askerlik yaptın mı sen?

    yapmadığı farzediyorum.

    acemi birliği 1 ay sürüyor. birdaha da eline silah almıyorsun. nöbetler dışında. o silahı sadece acemi birliğinde 15 gün falan kullandırıyorlar. yani bu doğrultuda 2 ay değil 15 günde hadi biraz abartalım 30 günde öğreniyoruz silah tutmayı zaten. sanma ki birliğe girince alıyosum silahı. çıkana kadar sıkıyosun.

    eğer askerlik yaptıysan da tüm bunları söylemedim say.
    0
    e_kmksz 5 ay önce
    söylemedin sayıyorum
    0
    enesuysal 5 ay önce
    bende sana cevap verdiğim yazını yazmadın sayıyorum o zaman işte. askerlik yaptığına göre bunları bilmem gerekirdi.
  • 0
    kinnao35 5 ay önce
    önlem amaçlı düşünerek söylüyorsa kısmen mantıklı. secim vaadi ise mk
  • 1
    zeuxe 5 ay önce
    la 2 ayda silah tutmak ögrenilmez. hic yaptırmayın madem
    0
    hahahahaha 5 ay önce
    saçmalama 1 günde öğrenilir, altı üstü g3 kullandık. sniper eğitimi vermiyorlar
  • 0
    alperenahskl 5 ay önce
    boş seçim vaadi mk
  • 0
    hirya 5 ay önce
    laf söyleyenlerin kafalar güzel. askerlik dediğin patates soy, tuvalet temizle den ibaret bir şey. hem devlete bakması yük, hem kisiye yük, askerde olacağına çalişsa hem kendine hem ailesine bakabilir.
  • 0
    littlegod 5 ay önce
    profesyonel askerlik sistemi gelirse 2 ay biraz absürt ama 6 ay olması mantıklı olabilir neden olmasın?
  • 0
    beklemekten 5 ay önce
    bütün vatandaşlar derken kadınlar da mı gidecek yani? hoş olurdu aslında
  • 0
    sopparo 5 ay önce
    bence çok mantıklı
  • 2
    vecco 5 ay önce ~ 5 ay önce
    18 ay askerlik yapmış birisi olarak;

    2 ayın 1 ayı sadece yürümeyi, komutlara cevap vermeyi, nizami ancak öğrenirsiniz
    kalan 1 ayda ise, askerliğin esas enstrümanı olan, silahın bakımının yapılması, nasıl kullanılacağı, nasıl mevzi alınacağı, siper almanın önemi vs....
    hayatta öğrenilemez. yok ben patates yetiştireceğim, allah göstermesin çıkacak bir savaşta (ki bulunduğumuz bölgede her daim kendisi ile dip dibe yaşıyoruz) milletin evladını telef edeceğim derseniz başka.

    savaş çıkarsa, eli silah tutan herkes gider. bırakın profesyonel ordu hikayesini. profesyonel ordu, barış zamanında ve terörle mücadele için kullanılabilecek bir olgudur.

    ağzı olan konuşuyor işte.
  • 0
    mostra 5 ay önce
    böyle vaatler insanı korkutuyor. ne mantıkla böyle bir şey söylemiş kafasında ne dönüyor bilmiyorum ama süreyi kısaltmak bir çok anlama gelebilir. asker sayısında bir azalma olacağı kesin ki ülkemiz için hayırlı olacağını sanmıyorum. askere gitmek isteyen bir ülke genci olarak daha askere gitmediğim halde kısalsın istemem
  • 0
    kahvelipuding 5 ay önce
    her yerde asker olacak, kamu diyor. ve türk vatandaşı diyor. güzel fikir ama 2 ay az geldi.
  • 0
    pasabeyy 5 ay önce
    ince ince askerlik yaşını düşürmeyi falanda düşünüyordur bu şimdi ..
  • 0
    hedap 5 ay önce
    şu sözleri duyup oy verecek adamın vay hâline.
  • 0
    vuv 5 ay önce
    geleceğe dair umut verici vaatler peş peşe geliyor sayın ince'den. ben söylediklerine inanıyor ve destekliyorum bu ülkenin çok değişikliğe ihtiyacı var 16 yıllık karanlığın ardından.
  • 0
    gantai 5 ay önce
    askerliğin 2 ay olmasının bize bi yararı olacaksa yapılabilir. kimse ülkenin kötülüğünü düşünmüyor merak etmeyin...

  • 0
    kertenkere 5 ay önce
    oldu ya yapılsinda üstümüze çoksunler sonra
  • 0
    mttr 4 ay önce
    olabilir, 6 aylik askerligimde askerlikle ilgili sadece 1 ay birseyler ogrendim. kalan surede astsubaylarin yapmalari gereken ama yapmaya üsendikleri islerin yaninda onlarin cay servisini ve masa temizligini yaptim.(yazihanedeydim)

  • gündem

    Herkesin fikrine ihtiyacımız var..

    585 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    systemfailed

  • puiv kuralları ve avrupa insan hakları bildirgesi geçerlidir.