28

kedilerin insanlara aptala bakarmış gibi bakması

hiç dikkatinizi çekti mi? böyle sanki her şeyi o biliyormuş da sen baya geri zekalıymışsın gibi bakıyor, öyle bir havası var hayvanın.

köpek öyle değil, köpek dünyayı haşa sen yaratmışsın gibi bakıyor sana. kedi ise şu geri zeka bir sussa da keyfime baksam ne boş konuşuyor der gibi bakıyor.
  • 1
    cosametrium 4 ay önce
    boşa mı demişler nankör diye.
    3
    orost 4 ay önce
    kedi tamah etmiyor sadece bence bu nankörlük değil asaletin ta kendisi.
    1
    tlgytr 4 ay önce
    herkes onlar gibi nankör olsa. dünya ne kadar güzel olurdu...
    1
    nefertemm 4 ay önce
    valla kusura bakmada ben dunyada insanoğlundan ala bi nankör görmedim.
  • 2
    gokkusaklikus 4 ay önce
    bizi aptal yerine koydukları yetmezmiş gibi birde, gönülleri ne zaman isterse o zaman sevdiriyorlar kendilerini. çok karakterli hayvanlar maşallah.
  • 1
    burakpika 4 ay önce
    bilimsel bir araştırmaya göre ; kediler , insanları büyük kedi olarak görüyorlarmış.
  • 2
    ucankabak 4 ay önce
    haklılar bence
  • 1
    mystere 4 ay önce
    gibi değil...
  • 1
    sevliev 4 ay önce
    kediler sezgileri kuvvetli hayvanlardir. dogrudur :)
  • 1
    golge01 4 ay önce
    bazen kendimi tren zannediyorum
  • 1
    muhurdar 4 ay önce
    evrim ağacında izlediğim bir videoya göre kedileri hiç evcilleştirememişiz ve bana göre onlar bizi ehlileştirmiş kullanıyorlar hiç sevmem oldum olası : d
  • 1
    yesim_x 4 ay önce
    onlar için aptalız dilini anlamıyoruz bir kere. kraliçe bastet'e saygılarımı sunuyorum.
  • 2
    bazenbirmaymunum 4 ay önce
    sahip-hayvan ilişkisi kedilerde tam tersine işliyor bence... yediren biziz, kumunu temizleyen biziz, suyunu veren biziz... köleyiz ulan. ama bir kendini sevdirdi mi de hepsi unutuluyor tabi..köleliğin böylesine kurban dicem galiba
  • 1
    golge_01 4 ay önce
    öküz trene bakar onlarda bize
  • 1
    tevhid 4 ay önce
    sorun sende sanırım
  • 1
    banu123 3 ay önce
    kedilerde masum bakıyor aslında. sahibine bağlı bir şey. ne kadar emek ne kadar sevgi verirsen karşılığını o kadar alıyorsun
  • 1
    busuli 3 ay önce ~ 3 ay önce
    çünkü genelde salak salak sırıtıyoruz , seviyoruz ve buna şaşırıyor olabilirler 😂
  • 1
    brtaarslan 3 ay önce
    komple egoist bu hayvanlar..
  • 1
    toskoamanurifc 3 ay önce
    bana bakmıyorlar
  • 1
    salakbirpanda 3 ay önce
    bence doğru bakıyorlar.
  • 1
    sosyal_kedi 3 ay önce
    baya zeki yaratıklar onlar 😍
  • 1
    hedap 3 ay önce
    aklıma kalk ise gidecen kalk diye kedi uyandıran adam geldi ya:)
    orda ki kedinin bakışları da beni bitirmişti.
  • 1
    immanuelbodhisattva 3 ay önce
    hayin kediler
  • 2
    satanistcats 3 ay önce
    sonra neden satanistsin, işte
  • 0
    mami38 3 ay önce
    kediler nankör olunca öyle bakarlar köpekler ise sadıktırlar....
  • 0
    ireeem 3 ay önce
    ayaklarına taş bağlayıp denize atılıyorlar, üstlerine kaynar su dökülüyor, sokakta aç susuz harap olmuş bi şekilde yatıyorlar. yollarda arabalar çarpıyor. aptala bakar gibi bakmaları normal bence.
  • 0
    adanomale 3 ay önce
    yıllar önce atalarıma tapıyordunuz şimdi ne oldu der gibi bakışlar..
  • 0
    amsterdam_ 3 ay önce
    belki de aptalızdır?