bir dilek tutun :)
  • 2
    ultraviolence 2.5.2018 00:12 ~ 00:13
    -spoiler-
    1
    horseman 2.5.2018 00:16
    uçuk değil de burnumun içinde çok pis ardışık sivilce çıktı bi parmagin var mı puvo senin telekinezi telepati flan beddua mi ettin 😂😂
    0
    ultraviolence 2.5.2018 00:17
    psişik güçlerimin etkisi altında kalmış olabilirsin ;)
    0
    horseman 2.5.2018 00:25
    gözünü seveyim düzelt şunu çok pis yakıyor sol gözüm selektör veriyor artık acidan 😃
    0
    ultraviolence 2.5.2018 00:29
    düzelttim geldi mi :d
    0
    horseman 2.5.2018 00:33
    parmağımı burnuma sokmam lazım :d
    0
    ultraviolence 2.5.2018 00:34
    :ds
  • 1
    bihteryoreoglu 2.5.2018 00:14 ~ 00:14
    ya bu gokyuzu bu yıldızlar.. niye bu kadar çok seviyorum.🌠🌠🌠🌠🌠
    1
    horseman 2.5.2018 00:29
    uçsuz bucaksız eşsiz bi mucize bende çok seviyorum 😃 marslı akraba olsa ne güzel olurdu :d
    0
    bihteryoreoglu 2.5.2018 01:40
    aynen ya
  • 7
    can23 2.5.2018 00:26
    türk istiklaline ve mevcudiyetine zarar değmesin.
    0
    horseman 2.5.2018 00:30
    âminnn
  • 1
    beyzanurd 2.5.2018 00:34
    derdi olan derman bulsun
    0
    horseman 2.5.2018 00:37
    âmin cümlemize
    0
    hellomyfriend 4.5.2018 00:48
    töbe de
  • 1
    jupiterwalk 2.5.2018 00:40
    farkettim de dilek dilerken de allahım diye başlıyorum cümleye
    1
    horseman 2.5.2018 08:53
    dilek işin civciv kısmı daha çok hurafe gibi :d bol bol dua etmek lazım tabi ki
  • 1
    dreamer_on 2.5.2018 02:13
    ülkem refaha kavuşsun.
  • 1
    xerkes 2.5.2018 02:16
    yarın benimle şu anda uzandığım yerde bana sarılıp uyusun.
  • 1
    happyendtomorrow 2.5.2018 03:17
    yarın sabah bana mesaj atsın beni sevdiğini söylesin :(
  • 1
    beyazbeyazorkide 2.5.2018 03:18
    ortalamayı geceyim olsundu.
  • 1
    fourleafclover 2.5.2018 03:31
    dünyaya insanlık yağsın !!
  • 1
    emrah_kalfa 2.5.2018 06:34
    tuttum :)
    0
    horseman 2.5.2018 08:53
    allah kabul etsin:d
  • 1
    gokkusaklikus 2.5.2018 08:57
    yıldız yarım kaymış. dileğim kabul olur herhalde
    0
    horseman 2.5.2018 09:02
    olur olur önemli olan niyet saten :d
    0
    gokkusaklikus 2.5.2018 09:10
    hee tamam tamam o zaman niyetle saten sorun yok .d
    0
    horseman 2.5.2018 09:14
    :d:d allah kabul etsin şimdiden:d
    1
    gokkusaklikus 2.5.2018 09:16
    tşkler
  • 1
    dasaksiz_penguen 2.5.2018 09:06
    o biliyor
  • 1
    portakalsiz_lahmacun 2.5.2018 10:48
    tuttum ama tutulan dilek gerçekleşince söylenir
    gerçekleşirse edit getiririm
  • 1
    arrivesyphonix 4.5.2018 00:47
    bi an önce öliyim gidiyim n'olur ya
    0
    horseman 4.5.2018 00:49
    puvo nabtin o kadar içten dedin ki benim de ölesim geldi
    0
    arrivesyphonix 4.5.2018 00:55
    varoluşsal bunalıma girdim ya sorma , tek ilacım ölüm gibi hissediyorum
    0
    horseman 4.5.2018 00:59
    ölünce var olacak miyiz? ölüm tüm acıların sonu mu? kim bilir ruhumuz bedenimize, bedenimizde dünyaya o kadar bağlandı ki şu an ölsek cook acı çekeriz şimdi yeri değil😂
    0
    arrivesyphonix 4.5.2018 01:00
    peki bağlandığın şey artık bu dünyada değilse? seni de yanına çekmez mi ki
    1
    horseman 4.5.2018 01:08
    çekebilir de çekemeyebilir de. doğru şeye mi bağlandık ondan emin olamayız. sadece herkes kendi ruhundan çekilecek. o yüzden kişi ve eşyaya bağlanınca onlarla birlikte gitmek ne kadar doğru? bunların dışında bizi hayata ne bağlayabilir?
    1
    arrivesyphonix 4.5.2018 01:09
    müzik bağlayabilir , kedileri bağlayabilir o kişinin. sanırım ben de bu yüzden yaşıyorum. ben ölsem gitsem kedilere kimse bakmaz.bu , beni kendi ölümümden bile daha çok üzerdi
    0
    horseman 4.5.2018 01:14
    mendillik bi hikaye sezdim puvo çok derinlerde galiba mevzu 😓 inşallah kedilerle müziklerle kendi ruhunla içindeki bendinle daha sıkı bağ kurup daha iyi olursun inşallah 😓
  • 1
    rewoluito 4.5.2018 00:48
    dilek te beni tutsun...
    0
    horseman 4.5.2018 00:50
    dilek seni niye tutsun
    0
    rewoluito 4.5.2018 00:52
    herşey karıilıklı...
    0
    horseman 4.5.2018 00:53
    ney
    0
    rewoluito 4.5.2018 00:55
    ...
    0
    horseman 4.5.2018 00:56
    çok gizemlisin puvo:d
    0
    rewoluito 4.5.2018 00:58
    😉
    0
    elifsumertas 4.5.2018 01:21
    ney diyor ya. senin de beyin benimki gibi tatile çıktı muhtar bdndns
    0
    horseman 4.5.2018 01:23
    çokta sorgulamamak lazım cbndncbd
    0
    elifsumertas 4.5.2018 01:25
    😂😂😂
  • 1
    tnhnshn 4.5.2018 01:03
    tuttuklarımız gerçek oldu ya hadi bir daha tutalım
    0
    horseman 4.5.2018 01:09
    hadi :d
    0
    tnhnshn 4.5.2018 01:10
    tuttum sanırım 😐
    0
    horseman 4.5.2018 01:14
    allah kabul etsin hadi
    0
    tnhnshn 4.5.2018 01:17
    hadi inşallah 😅
  • 0
    defnem 4.5.2018 01:11
    neden?
    0
    arrivesyphonix 4.5.2018 01:22
    neden olmasın
    0
    defnem 4.5.2018 01:26
    olmasın insan neden yıldızdan medet umsun ki ?
    1
    arrivesyphonix 4.5.2018 01:26
    olay yıldızdan medet ummakta değil , hala hayata dair bi umudun var mı anlamakta , ruhsuz musun kızım sen
    0
    defnem 4.5.2018 01:28
    evet malesef ki ruhsuzum
    0
    arrivesyphonix 4.5.2018 01:30
    garip , oysa ki ruh denilen şey insanın içgüdüsel edindiği bilgilerin birikimidir (örn:bir şeyin sıcak olduğunu bildiğimiz iöin içgüdüsel olarak ellememek ya da daha soyut bir ley diyecek olursak umut etmek)
    1
    defnem 4.5.2018 01:38
    o zaman edindiğim iç gudusel verilere dayanarak yıldızların bana birşey vaadetmedigini söylemeliyim doğru mu (egoistce anlaşılmasın yazdıklarım tartışmak değil niyetim)
    0
    arrivesyphonix 4.5.2018 01:41
    yo yo egoistçe değil zaten tartışma falan da yok , soruna gelecek olursak bir dileği neden bi yıldıza bindiriyosun ki , yıldız kayması anlamsız geliyorsa , kaymadığı bi zaman da tut , meselaa her siyah kedi gördüğünde dilek tut.olay dileği bi olay gerçekleşince tutmak değil , dileği tutman için bahane bulmakta 😌
  • 1
    elifsumertas 4.5.2018 01:21
    tuttum
    0
    horseman 4.5.2018 01:25
    allah kabul etsin tutar inşallah 😂
    0
    elifsumertas 4.5.2018 01:26
    zor ama inşallah
  • 0
    aydakigunes 6.7.2018 04:35
    allahım sen biliyorsun meseleyi.
    amin...