10
porto - beşiktaş skor tahminleri
yine analize girmeden tahmini bırakıyorum;

porto 2 - 1 beşiktaş

i.y: 1

  • 3
    banabubade 2 ay önce
    23.dkda porto bir gol aticak
    ve skor oyle kalicak 1-0
    idda oynicaklar varsa oynasin kesin bilgi
    0
    abi 2 ay önce
    neredeyse tutturuyormuşsun gol dakikasını

    21. dk da attı porto ahahha
    0
    banabubade 2 ay önce
    :) yhaw 1-2 dk kayabilir hoşgorun onuda :)
  • 6
    specular 2 ay önce
    porto 0 - bjk 4

    evet aç karnına tiner çekiyorum mk
    0
    champ 2 ay önce
    tineri az çeksen tutuyormuş be arap
  • 2
    tasciomerfurkan 2 ay önce
    bu hafta şl bol gollü geçti tahmınım porto:3 bjk:1
  • 2
    gaddarus 2 ay önce
    3-1
    1
    champ 2 ay önce
    gaddar naptın gaddar
    0
    gaddarus 2 ay önce
    size %100 tahmin yaptim evi arabayi satin basin bu maça dedim ama dinleyen yok :)
    3
    champ 2 ay önce
    (pi: @magic) 3-1 porto ya basıyor sonra 1-3'ün üstüne konmaya çalışıyor. yaban çakalı mı bu arkadaş?
    0
    gaddarus 2 ay önce
    deplasman da olsa bile burada ilk turk takimi yazilir gardaş
    2
    champ 2 ay önce
    ouv bunun üstüne bir şey diyemiyorum
    1
    magic 2 ay önce
    gaddarlar asla yanlışlanamazcılık
    1
    gaddarus 2 ay önce
    yanlışlanamazcılık 5 defa okudum anlamadim :)
    1
    magic 2 ay önce
    yanlışlanamazcılık diyince besmele çek önce
    1
    gaddarus 2 ay önce
    demeden önce demek istedin herhal hangi duâ bu :)
    1
    magic 2 ay önce
    yok bu işlem sırasında okunuyor kimse yanlışlayamasın diye
    1
    gaddarus 2 ay önce
    hiii demek yanliş yazmadin :)
    1
    magic 2 ay önce
    yanlışlayamadın şu an besmele çekmiştim
    1
    bizanskurdu 2 ay önce
    kürtçede böyle buglar yok
    0
    gaddarus 2 ay önce
    mecik gece gece beyinmi sulandirdin aq :))
  • 1
    karakartal1903 2 ay önce
    beşiktaş 1-0 porto
  • 1
    oschemat 2 ay önce
    porto 2-3 bjk
    0
    bizanskurdu 2 ay önce
    bi senin tahmin tutabilir şu anda reis
  • 0
    meqt 2 ay önce
    2-0
  • 0
    kalcasever 2 ay önce
    m.s 3-2
  • 0
    senatesolbenyanayim 2 ay önce
    porto 3 - 0 besiktas
  • 3
    abi 2 ay önce
    skoru bildin ama tam tersi olarak bitecek herhalde :d
  • 0
    banabubade 2 ay önce
    mac porto 1 bjk 3 olarak bitmis


  • futbol

    futbolla ilgili her şey

    85 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    oxygen

    rockefeller
    ofsaytsizburak
    meqt


  • maç başlığı açarsanız maç hakkında gerekli bilgileri içerikte bulundurun. (kadrolar, goller vs.)

    kaynak vermeyi unutmayın.




    ilgili bölümler;

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...