14

kızların sevgiliden ayrılmak için bile ayrı bir rimelinin olması

vallahi helal olsun kızlar,büyüksünüz,korktum sizden.
kız diyor ki "bu rimeli aldım,hiç akmıyormuş. ahmet'le ayrılırsam söylemeye giderken bunu sürerim,kesin ağlarım ben çünkü biliyorum kendimi,pandaya dönmeyeyim."

tekrar helal olsun ne diyeyim,hayatımı şöyle planlasaydım şuan ne durumda olurdum kim bilir.
  • 2
    aydakigunes 1 ay önce
    zamanında sosyal medyada dolaşan bir söz vardı.
    beş para etmez insanlar için kaç liralık rimelinizi akıtıyorsunuz kızlar.
    sanırım buna benzer bir şeydi.
    yazınca tekrar kustum.
    2
    binaenaleyh 1 ay önce
    ben de şunu okumuştum.
    "ben bilmem kaç liralık fondoten(yazımı böyle mi bakmaya üşendim) sürüp,bilmem ne marka parfüm sıkıp yanına geliyorum.hesabı da sen öde bi zahmet"
    0
    aydakigunes 1 ay önce
    fondöten* :)

    işte erkeklere anlam veremiyorum.
    siz bizim gibi kızları üzüyorsun. kalbi güzel olan insanları hiçe sayıyorsunuz.
    çirkinsen makyajla yüzünü kapatabilirsin.
    ama kalbinin çirkinliğini, işte onu kapatacak bir şeyin yok.

    1
    aynendiyerekyasamak 29 gün önce
    ayrılmak için ayrı rimel seçen kızlar için
    pırıl pırıl güneşimizi üzdünüz beyler
    0
    aydakigunes 29 gün önce
    kendimi toparlayalı 3 sene oluyor.
    bu süre zarfında güneşin parlaklığı daha da arttı sanırım.
    üzüntüler yeni kapılar açar.
    0
    aynendiyerekyasamak 29 gün önce
    kesinlikle :)
    iyi ve parlak ol
    abart
    çoğalt
    parlat
    (nil karaibrahimgil hastası olduğum doğrudur)
    0
    aydakigunes 29 gün önce
    haklısın :))
  • 1
    telepatikpizza 1 ay önce
    vay canına...
    0
    binaenaleyh 1 ay önce
    hatta vay anasını...
    0
    lothlorıenkıng 29 gün önce
    sözümü çalmışsın kırkızz. vay anasını sayın seyirciler şoktayım ben
    0
    binaenaleyh 29 gün önce
    sen de söyledin işte bre,çalsam nasıl söyleyecektin :d
  • 0
    mataramasuko 29 gün önce
    yalan bee 400 liralık too faced better than rimeli bile akıyor.
    0
    binaenaleyh 29 gün önce
    valla benim eski sevgililerimin birinde şu mor şişko rimelden vardı. lash sensational dı sanırım. yağmur çamur asla akmıyordu,emekçi derdi ona psikopat.
    0
    mataramasuko 29 gün önce
    maybelline lash sensational onun üstüne ben de tanımıyorum.takma kirpik etkisi yapıyor,iyi kıvırıyor.fakat su altında bile akmaz olayı yalan.
    0
    binaenaleyh 29 gün önce
    doğrudur o kadar bilgim yok. hepsinin az biraz ismini ve neye yaradığını bilirim o kadar :)
    0
    mataramasuko 29 gün önce
    bazı kızlardan iyi bildiğin kesin.(kızların güzellik şifrelerinden.)😂
  • 1
    aynendiyerekyasamak 29 gün önce
    valla helal olsun aynı zamanda yuh. hatun sevgilisinden ayrılmayı duşunurken bile potansiyel taliplerine kötü görünmemek için akmayan rimel alıyor.
    sen sevgili yapma öküz diyesim geldi.
    0
    binaenaleyh 29 gün önce
    ne yapsın abisi rimeli silene kadar sevgilisiz mi kalsın ? :d
    0
    aynendiyerekyasamak 29 gün önce
    e yani kalsın
    yani kalmalı insan bir ilişkiden çıkınca kendine gelmeli. kalp kırıklıklarını toplamalı
    çivi çiviyi sökse de daha derin izler bırakmaz mı puvo. çiviyi elinle sök at yaran kabuk bağlasın(tabi ayrılıkta yara açılıyor mu rimel alan ablaya sormak lazım) sonra yeni bir çivi ile denersin
    haksız mıyım puvo
    0
    binaenaleyh 29 gün önce
    bazı insanlar bunları önemsemez,sevgilisiz nefes alınmayacağını düşünür. haklısın tabi
  • 0
    blackhot 29 gün önce
    kız olmama rağmen ilk defa duyuyorum makyaj yapmadığımdan olabilir mi
    0
    binaenaleyh 29 gün önce
    olabilir,ben de bir erkek olarak duymamayı dilerdim.
  • 0
    hasyazar 29 gün önce
    madem ağlıyorsun neden terk ediyorsun hay kevaşe
    0
    binaenaleyh 29 gün önce
    tuhaf yaratılmışlar
  • 0
    kleptomancy 28 gün önce
    ne
  • 0
    therosa 28 gün önce
    oha öyle bişey mi var? valla benim makyaj malzemem yok ki ayrı bi rimelim olsun.
    0
    binaenaleyh 28 gün önce
    diyorlar ki her malzemeden bir tane olmayan kendine kızım demesin :d
    1
    therosa 27 gün önce
    makyaj malzemesi bakım demek onlara göre. erkeksiz yaşanmaz. antifeministler ülkesindeyiz yemin ederim.
  • 0
    kayipunicorn 28 gün önce
    öğh yani
    0
    binaenaleyh 28 gün önce
    öğh möğh valla durum bu
    0
    kayipunicorn 28 gün önce
    saçmalama ya bir tane neyimize yetmeyecek. senin gördüğün istisnadır ve bilirsiniz onlar kaideyi bozmaz.
    0
    binaenaleyh 28 gün önce ~ 28 gün önce
    ekmek çarpsın etrafımda böyle makyaj yapmayan bir kız var o da sevgilim.benim için istisna yapılmaması oluyor haliyle.ayrıca saçmalama ne demek yahu
    0
    kayipunicorn 27 gün önce
    e ben hiç karşılaşmadım o tarz kişilerle 🙄 sen çok sosyetik takılıyorsun o zaman dkfkskf
    0
    binaenaleyh 27 gün önce ~ 27 gün önce
    bilmiyorum belki de. ya da yaş faktörü de olabilir,yaşın küçükse falan.
    0
    kayipunicorn 27 gün önce
    19?
    0
    binaenaleyh 26 gün önce
    ben 26 yım ki çevremdekiler de en az 26 :) +7 yaş fark ettirir diye düşünüyorum
    0
    kayipunicorn 26 gün önce
    tabi koca arayanlar arasındaysan fark olur ;)

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1847 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..