11
yılbaşında çam ağacı alacak mısınız? neden?
alacaksanız fazla kuru bırakmayın ağacı tutuşup yanabiliyormuş. bu da bir dipnot olsun.
  • 4
    saksak 11 gün önce
    almayacağım, boşuna para veremem
    0
    psv 11 gün önce
    para yüzünden mi?
    1
    saksak 11 gün önce
    evet
  • 0
    akpartiliyizakparti 11 gün önce
    hristiyan mıyım kardeşim ben neden alayım, almayacağım hamdolsun
  • 8
    magic 11 gün önce
    manyk mısınız aq? abi anlamıyorum kapitalizm her şeyi paraya çevirebiliyor ya yılbaşı denen şey ne türk ne de islam kültüründe var. aklımı kullanacak yaşa geldiğimden beri böyle şeyleri oldukça saçma buluyorum. mesela doğum günü de öyle. doğum günü eyvallah tamam da hangi takvime göre
    2
    ferhatt 10 gün önce
    yazmak için beni yormamışsın sağol.
  • 2
    zorveotesi 11 gün önce
    niye almayayim evde bitki beslemek yasaag mi
  • 0
    phoique 11 gün önce
    yılbaşının yaklaşmasını çok istiyorum biran önce tatil olsun yoksa banane yeni yıldan her sene aynı şeyler işte
  • 2
    yepyep 11 gün önce
    tabi ki alicam 🌲🌲🌲🌲
  • 0
    yondaimehokagesama 11 gün önce
    neden alalım ki?
    yeni yılın gelişini(1 senelik sürenin doluşu) kutluyoruz bahanesiyle ağaç alamazsınız.

  • 2
    reelsayi 10 gün önce
    yıl iyi geçseydi bi düşünürdüm :)
  • 0
    deleted 10 gün önce
    alıcam ağacın atlında da noel baba ile sevişcem
  • 0
    domocono 10 gün önce
    ben limon ağacı alıcam
  • 0
    et2olamayangenc 7 gün önce
    niye eve agac alayim ki aq


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    316 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...