adınıza uçurulmanıza tepki olarak yazı yazılsa ne hissedersiniz?

    4
    hellomyfriend 8.2.2017 21:00
    beyler bir gün okuldan/işten geliyor veya uyanıyor/uyumaya gidiyorsunuz, bi puive bakayım diyorsunuz, hesaptan çıkılmış giriş/kayıt gözüküyor, tam gireceksiniz bir yazı dikkatinizi çekiyor, "sizinnick puvomuzun uçması" hemen giriyorsunuz ama erişim engellendi vs yazıyor, ilk ne yaparsınız? ne hissedersiniz?
  • 1
    sewo 8.2.2017 21:05
    başlık açardım heralde.
    -2
    yondaimehokagesama 8.2.2017 21:08 ~ 21:14
    artık cevaplar bile özenti😂😂😂 neyse
    1
    sewo 8.2.2017 21:13
    what can ı do?
    -1
    hellomyfriend 8.2.2017 21:10
    reyisimiz incici ruhunu atamamis

    -koltuklanmis kargı vuruşu yedin
    1
    sewo 8.2.2017 21:16
    kimseye durup dururken beklenmedik anda uçuk atılmaz bizde, elbet uyarılar almıştır biz suçunu '' pedofili yaptın bidahakine uçururum.'' diye uyarmayız.

    biz suçu örnekleyerek yazar tamam haklısın diyene kadar anlatmaya devam ederiz.

    '' ta ta ta ırkçılık yaptın çık.'' olmaz bizde, çoğu yazar kırk mesajda anlatmışımdır suçunu ve hatasını.

    yani artık yazar suçunu ve yaptığı eylemin yanlış olduğunu öğrenir ve bunu bile bile yaparsa artık işlem yapılır.

    0
    ibrahimisbilir 8.2.2017 21:20
    efradını cami ağyarını mani
    -1
    hellomyfriend 8.2.2017 21:21
    buda bi kelime öğrendi, tamam tamam... 😉
    0
    ibrahimisbilir 8.2.2017 21:28
    sen rte'nin kullandığı sözü kullanana laf atmanın hakaret olduğunu bilmiyorsyn herhalde hello!
    0
    karakurum 8.2.2017 22:16
    adam haklı
  • 0
    gaddarus 8.2.2017 21:08 ~ 21:08
    direk hesabımın profilene bakarım uçuk yazıyor mu diye
    -1
    hellomyfriend 8.2.2017 21:10
    puvo erişim engellendi diyor hesaba girerken uçuk yemişsin yani, ama cidden sıkıntı durun
    1
    gaddarus 8.2.2017 21:13
    yok puvo sonuçta hesap açmadan da profile giriliyor bakardım durum ne diye
  • 2
    oxygen 8.2.2017 21:18
    yan hesaplarımdan birinden yazardım artık :d
    0
    hellomyfriend 8.2.2017 21:20 ~ 21:20
    yan hesaplar forever
    1
    oxygen 8.2.2017 21:21
    mesela üstteki yazıyı da yan hesaptan yazdım
  • -2
    mehmetcemrekisa 8.2.2017 21:29
    geç bile kalmışlar derdim :d
  • 0
    oschemat 8.2.2017 21:50
    bir hesap açıp moda nedenini sorarım mantıklıysa yapacak bir şey yok bırakırım puivi .mantıklı değilse de yapacak bir şey yok o hesaptan devam ederim. ikna olmazsa tabi açmaya.
  • 0
    nesquik 8.2.2017 22:19
    yeni hesap açardım