13
27 yaşında vasıfsız biriyim. ne iş yapmalıyım?
işletme mezunuyum açıktan. bugüne kadar da hep 2-3 aylık işlerde çalıştım ama artık hayat kurmak istiyorum. belki evlenmek istiyorum.

elimde hiç para yok. 10 bin lira falan var. en fazla 4-5 ay geçinirim bu parayla da.

yani çok acelem yok ama maksimum 5 ayım var hayatıma yön vermek için.

nasıl bir kariyer şansım olabilir?
  • 1
    1_cup_of_sugar 1 ay önce ~ 1 ay önce
    usta olmakla alakali seylere bakabilirsin illa 8-5 calisayim demiyorsan ki o da torpil olmadan zor. ev aletleri, beyaz esya, kombi vs makine tamir etmeyi ogrenebilirsin ya da araba tamiri gibi... biz boyle asagi bakiyoruz ama avrupada amerikada iyi is yapiyor bunlar. bi mevsim icin lastik degistirmek (lastikler vs hazir) 100 dolar. tam alninin aki ile para kazanilacak meslekler...

    ha bir de iyi ki elinde paran yok, meslek sahipleri ne kadar para tutmuslar ki 10k iyi bir para... tebrikler
    4
    muhammetefe 1 ay önce
    lastik değiştirmek falan kolay işler de kendimi o alanda göremiyorum.

    yani oraya girmektense pazarlamacılık yapabilirim. çenem kuvvetli çünkü.

    tavsiyelerin güzel de yaşım geçti o işlere. 27 yaşından sonra çıraklık tuhaf olabilir :d
  • 1
    darkier 1 ay önce
    işsizlik bu kadar yüksek bir rakamdayken, bulduğuna yapış bence.
  • -11
    yepyeni 1 ay önce ~ 19 saat önce
    29 unu bekle. puiv com diye bi site kur. sonra kalan paranıda steam hediyeleri diye çoluk çocuğa dağıt. (pi: @mortal)
    2
    aaronbrethorst 1 ay önce
    sen bir ara moderatördün demi?
    0
    hellomyfriend 1 ay önce
    sen de halen yalakasin degil mi?
  • 3
    edige 1 ay önce
    çenen kuvvetliyse emlakçılık yapabilirsin onun haricinde işletme mezunuyum demişsin ticari danışmanlık üzerine gidebilirsin ancak 27 yaşındasın eğer iyi bir cvye sahip değilsen bu işte pek ilerleyeceğini düşünmüyorum benim aklıma gelenler şimdilik bunlar
  • 1
    dejin 1 ay önce
    (pi: travesti)

    şaka şaka. dolu iş var kardeşim 2 bin lira civarı yeterse biraz dolanman yeterli bulursun
  • 0
    suleymandagdelen 1 ay önce
    5 ay mobilyacilik öğren 10 bin kagida (aylık)
    kalifiye eleman ariyolar
  • 0
    dirtcinciyazari 1 ay önce
    o yaştan sonra meslek bilmiyorsan anca inşaata amele belki olursun. tanıdık varsa yanında sürün.
  • 0
    karakartal1903 1 ay önce
    aracı ol. aracıda para var aq. köyde 50kr şehirde 5tl
  • 0
    mryoda 1 ay önce ~ 1 ay önce
    aklıma gelen en iyi şey ticaret.. toptan alıp alım satım yapmak.. örneğin telefon kapları, toptan alınca çok ucuza geliyor ve deli kar bırakıyor.. eğer düşünürsen e ticarete girebilirsin, bir eticaret sitesi kurup/kurdurtup (opencart, woocommerce vs...) ürün fotoğrafları ekleyip biraz reklamla üye çekebilirsin. veya instagram üzerinden satış yapmayı deneyebilirsin.

    bunun yanında, toptan alınan takı standları var, 800-1000 tl ye alıyorsun 1.5 2 katı para getiriyor.

    hiç yapmadım, yapanlar öyle söylüyor.


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    256 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...