22

en yakın arkadaşının karşı cinsten olmasının yarattığı sorunlar ?

insanların sizi sevgili sanmasi
  • 0
    fluffyfoxtail 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    olayın bir o tarafı var birde normal arkadaşlıklardan daha fazla dikkat istiyor
    0
    ankakusum 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    dikkat istemesi konusunda sana katılıyorum
  • 0
    aydakigunes 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    kendisiyle böyle bir problem yaşamıyorum, daha çok sevgilisi olayı bozuyor
    mesela tam birlikte önemli bir şeyden bahsediyoruz, sevgilisi telefonu elinden alıp birlikte fotoğraf yolluyorlar
    hayır biz kaç senelik arkadaşız senin bu triplerin ne?
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    ayy evet yaa bide öyle olaylar oluyor demi
  • 0
    literarysizo 1 yıl önce
    gay olarak veya yavşak olarak algılanırsın - erkek
    sevgilinmiş gibi algılanırsın - kız
  • 0
    busuli 1 yıl önce
    sorun yok sadece sevgili benzetmeleri yapılır. kanka kardeş vs demen gereklidir öyle sanmasınlar diye. yoksa hep bi merak ederler
  • -1
    besiktasli 1 yıl önce
    karşı cinsle hiç arkadaş olamadım 😕
  • 6
    princesehrazat 1 yıl önce
    birbirimizin kısmetini kapatmamız..
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    gerçekten öyle ya
    0
    princesehrazat 1 yıl önce
    gitde denmez
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    kalsın ya bizi böyle kabul edaçıklar başka açıklama olamaz
    0
    princesehrazat 1 yıl önce
    olmadı bir cigara yakarım
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    yak yak yak
    1
    princesehrazat 1 yıl önce
    garson köz getir seri smsksk
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    ahahahahaha
    0
    princesehrazat 1 yıl önce
    heh şöyle gül azcık hayat üzülmek için çok kısa mutlu olmak için çoook uzun
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    saol yaa iyi güldüm sende gull :)
  • 0
    haydar_ 1 yıl önce
    aşk
  • 0
    nez_ 1 yıl önce
    anlamsızca bı kıskançlık
    1
    ankakusum 1 yıl önce
    arada bi banada oluyor :)
  • 1
    betlykt 1 yıl önce
    sevgililerinizin aranızdaki samimiyetten hoslanmamasi
  • 1
    hsynkpln 1 yıl önce
    kanka muhabbeti
    1
    ankakusum 1 yıl önce
    senden tavsiye alır ama hiç dinlemez
  • 2
    oylebirisi 1 yıl önce
    sevgilisinin kankama aşık olduğumu düşünmesi 😒
  • 1
    bennergis 1 yıl önce
    31 günlükleri
  • 0
    karachayewsk 1 yıl önce
    o insan sevgili yapar ve sevgilisi istemiyor diye sana mesafe koyar .d
  • -4
    capcup_niyazi 1 yıl önce
    bi sorun yok, bedava sex
    1
    amsterdam_ 1 yıl önce
    cidden bu şekilde mi düşünüyorsun?
    0
    capcup_niyazi 1 yıl önce
    düşünmek korkaklara göre. herkes düşünür ben yaşarım...
    0
    amsterdam_ 1 yıl önce
    boş yapıyorsun.... yapma
    1
    capcup_niyazi 1 yıl önce
    bilmiyorum hep önce onlar sevişmek istediler....
    0
    amsterdam_ 1 yıl önce
    içinde aşk olmayan seks? peki peki....
    0
    capcup_niyazi 1 yıl önce
    sex bulamayan züürtün samimiyetsiz tesellisi gibi bişey oldu...
    0
    amsterdam_ 12 ay önce
    ben evrensel cevaplar veriyorum ama sen hala boş yapıyorsun seks machine gun.....
    0
    capcup_niyazi 12 ay önce
    sen evrensel cevaplar vererek benim boşlarımla uğraşırken dünyada kaç kişi şu an sevişiyor biliyor musun. dahi ağaçlar hayvanlar mikroplar. sen hariç...
    0
    amsterdam_ 12 ay önce
    evleneceğin kadın delik deşik mi olsun istersin?
    0
    capcup_niyazi 12 ay önce
    evlilik için ahlak ve fedakarlık gerek. bu toplumda özellikle çevremde evlenecek kadın göremiyorum...
    0
    amsterdam_ 12 ay önce
    ortak olduğumuz bir nokta varmış demekki capcup... bu arada teşekkürler bu seviyeli tartışma için.
    0
    capcup_niyazi 12 ay önce
    ne mutlu bana. sana kendini daha kültürlü ve daha işe yarar ve daha evrensel hissettirebildiysem.
    0
    amsterdam_ 12 ay önce
    herkes kimin ne hissettirdiğini biliyor. :))
    0
    capcup_niyazi 12 ay önce
    ayrıca sana küçük hissettirdiğim içinde özür dilerim
    0
    amsterdam_ 12 ay önce
    ağlamaya devam edeceksin ben bitti sanıyordum.
    0
    capcup_niyazi 12 ay önce
    not al "gaflet uykusu sanrılar üzerine kuruludur... "
    0
    amsterdam_ 12 ay önce
    not al 'bu hayatta ne yaparsan yap boş yapma'
    0
    capcup_niyazi 12 ay önce
    not al "insan kendinde en çok ne varsa karşısında onu görür"
    0
    amsterdam_ 12 ay önce
    seninle tartışmamam gerektiğini seks yerine sex yazdığında anlamam gerekirdi iyi geceler seks machine gun.....
  • 1
    enfantspoete17 1 yıl önce
    sevgili sanilmamiz
  • 2
    amsterdam_ 1 yıl önce
    tek sorun sevgilisi olunca genelde tekmeyi yersin ve ayrılınca da sana koşar tesseli edersin :)
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    aynen yasadim ya
    0
    amsterdam_ 1 yıl önce
    olur öyle arkadaş arkadaştır atsan atılmaz satsan satılmaz:)
    0
    ankakusum 1 yıl önce
    yüzüne söylüyorum valla tam bir köpeksin diye ama kıyamıyorum
    1
    reisbeydiyeceksiniz 12 ay önce
    katılıyorum
  • 1
    bozkurtz_ 1 yıl önce
    habire dedikodu çıkıyor sevgililer diye
  • 2
    hammurabi 12 ay önce
    hiç bir sorun teşkil etmiyor çünkü kendisi eşcinsel ve dünyanın en iyi insanı.
  • 3
    2000_09 12 ay önce
    birilerine sürekli sevgili olmadığınızı arkadaş olduğunuzu anlatmaya çalışmak
  • 1
    euterpe 12 ay önce
    istemdışı aşık olmak
    1
    ankakusum 12 ay önce
    üfff bu üzdü
    0
    euterpe 12 ay önce
    benide
    0
    ankakusum 12 ay önce
    onun seni sevme durumu ne
    0
    euterpe 12 ay önce
    sevdiğimi bile bile beni sevgilisiyle tanistirmasi diyelim
    0
    ankakusum 12 ay önce
    tam bir davar yaa
    1
    ankakusum 12 ay önce
    bence vazgeç bu işten
    1
    euterpe 12 ay önce
    zaten bıraktım isim olmaz yoluma bakıyorum kestim arkadaşlığı çoktan çok yıprattı beni
    1
    ankakusum 12 ay önce
    doğrusunu yapmissin
  • 0
    sudya 12 ay önce
    en yakın arkadaşım erkek ve bana aşık olurda arkadaşlığımız biterse korkusu yaşıyorum
    0
    ankakusum 12 ay önce
    olmuyacak şey değil zamanla fikirler değişir ama anı yasaa
    0
    sudya 12 ay önce
    kimseyi hayatıma alamıyorum bir o var en yakın arkadaşım kaybetmek istemiyorum o yüzden pek anı yaşayamıyorum
    0
    ankakusum 12 ay önce
    hayatına biri olunca neden kaybedesin ki ikisinin konumu ne bi dusun derim
    0
    euterpe 12 ay önce
    olurda çocuk aşık olur incitme sonra o adam gidip hiç yapmayacağı şeyleri yapicak
    0
    sudya 12 ay önce
    hep birlikteyiz herkes bizi sevgili sanıyor ama ben onun omzunda başkası için ağladım
    0
    euterpe 12 ay önce
    yapmayın bunu erkekler farklı düşünür allah aşkına adam omuzunda aglayinca sana aşık olmuştur sen kardesim dersin lütfen messfeli olsun arkadaşlık erkekler öyle kızları arkadaş göremiyor malesef daha doğrusu beğenmediği kizla pek arkadaş olan erkek görmedim ben dahil
    1
    ankakusum 12 ay önce
    gerçekten öylemi yaa ama bana ters bi hareketini görmedim sevgili de var
    0
    euterpe 12 ay önce
    işte yuzdeye vurursak 90 ı böyledir dediğim gibi potansiyel sevgili gözüyle bakar erkekler. yoksa hiç bir erkek, erkek erkeğe takilip cosacagi etkinlikleri yapmaktansa gidip kız arkadaşla kanki kanki takılıp trilece yiyelim kahve içelim moduna girmez. bı kizdan bir erkeğin herhangi bir konuda beklentisi yoksa kolay kolay ona vakit harcamaz o dedikodu muhabbetleri ne girmez giriyorsa bı iş vardır . tabi %10 luk istisna kısım da vardır .
    0
    ankakusum 12 ay önce
    sevgilisini tasinistiracakmis ole dedi bide arada bi mesaj at yaşadığını bilim dedi bu baska biri
    0
    euterpe 12 ay önce
    güzel öyle olursa güzel olabilir. senle beraberken egleniyordur sevdiği arkadaşı olabilirsin ama bu ülkede öyle dusunen erkek çok az ya garip geliyor bi
    0
    ankakusum 12 ay önce
    az olmaları yadırganıyor zaten bole durumlarda
    1
    sudya 12 ay önce
    benim için çok değerli canım arkadaşım dostum mesafemi koruyorum
    0
    euterpe 12 ay önce
    keşke erkekler de öyle gorebilse ins o çocuk istisnadir
    0
    ankakusum 12 ay önce
    hayırsız biraz olsundu bazen insanları ole kabul etmek gerek inşallah istisna kalir
    0
    muratknt 12 ay önce
    kendini daha iyi sorgulaman gerek gibime geldi
    0
    ankakusum 12 ay önce
    nedenki bazı şeyleri ben değiştiremem karşımdaki insanın fark etmesi gerekir
    0
    muratknt 12 ay önce
    aynı durumda olmadığınızı nerden biliyorsun? kurulu düzen zaten içindekini bi nebze olsun karşılıyorsa sorgulamazsın bile ta ki ...
    0
    ankakusum 12 ay önce
    bu olayı yaşadın mı ben sadece onun mutlu olmasını ve ıyi bir hayatının olmasını istiyorum
    0
    muratknt 12 ay önce
    yaşamadım sadece gözlem yeteneğimi geliştirdim diyelim böyle şeyleri dillendirmek genelde kötü sonuç doğurur ama ne kadardır arkadaşsınız
  • 2
    yagmurozada 12 ay önce
    sevgilinizin ilk en yakın arkadaşınızdan vazgeçmesini istemesi
    0
    ankakusum 12 ay önce
    dağdan gelip bağdakini kovması bi insanın hayatına okadar müdahale edemez bence
    0
    yagmurozada 12 ay önce
    o hakkı kendinde gören çok fazla insan var ne yazık ki, kendine güveni olmayan insanlar genelde karşısındakilere de güvenemediğinden etkiye tepki hesabı oluyor
  • 0
    yavuzhan1209 12 ay önce
    olmadığı için bilmiyorum. bir erkeğin en yakın arkadaşının kız olması çok garip. erkek erkeğe anlaşamayan erkek, kızla nasıl anlaşmış acaba. erkek erkeğe dönen muhabbet ve güven ortamı bir kızla asla dönmez net
    2
    surekliuyuyankiz 12 ay önce
    yanlış bir düşünce her kız makyaj, kaslı erkekler, kilo vermem lazım vs. tarz şeyler konuşmuyor. kitap okuyabilen, lol,cs vs oynayan, erkek muhabbeti yapabilen ve insana insan olduğu için değer veren çok kız var. şahsen benim en yakın arkadaşlarımın hepsi erkek ve bir çoğununda en yakın arkadaşı benim.
    0
    yavuzhan1209 12 ay önce
    sen de haklısın aslında fakat demek istediğim oyun oynamak falan değil. bir erkeğin sadece başka bir erkekle yapabileceği, konuşabileceği ve gidebileceği yerler vardır. hani biz sapığız paso taşşak muhabbeti yapıyoruz demiyorum tabiki ama bu muhabbeti de bi kızla yapamazsın. şayet ben bir erkek olarak erkeklerle muhabbet etmeyi kızlara tercih ederim çünkü ikisinin kafası apayrı oluyor. bunları bir kıza anlatabilmek çok zor :d
    0
    surekliuyuyankiz 12 ay önce
    gidilecek yerlerle ilgili bir şey diyemem ama erkek erkeğe yapabileceğin, konuşabileceğin her şeyi bir kızla da konuşabilirsin. sen erkeklerin seni daha iyi anlayabileceğini düşünüyorsundur, belki çevrendeki kızların hiçbiri arkadaşın olmadığı için herkesi onlar gibi sanıyorsundur. veyahut erkekle kızın arkadaş kalamayacağını da savunuyor olabilirsin ama dediğim gibi bunlar senin düşüncen. bence erkeğin erkekle yaptığı konuştuğu her şeyi kızla da yapabilir, konuşabilir. arkadaş arkadaştır cinsiyeti olmaz.
  • 0
    xlilith 12 ay önce
    abaza ve bana yansıtıyor oç
  • 0
    mehtapdlk 12 ay önce
    katılıyorum insanların sizi sevgili sanması
  • 1
    layetezelzel1 12 ay önce
    işin kötüsü karşı cinsten 2 yakın arkadaşım var hep beraberiz insanlar grup yaptığımızı düşünüyor
  • 0
    oguzgl12 12 ay önce
    d
  • 1
    eyyceey 12 ay önce
    bence güzel bişey paylaşacak daha çok şey var tabi gerçekten arkadaşsanız
    0
    ankakusum 12 ay önce
    guzel gıybet yapıyor :)
  • 1
    eyyceey 12 ay önce
    çok bir sorun yok yani en fazla ilerde bağlanırsan başka bişeye dönüşürse sorun olur
  • 1
    nicksizpanda 12 ay önce
    hiç sorun yok. en iyi dinleyen oluyorlar genelde.
22 saat önce dün dün
  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    1367 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus

  • bu bölüm #mizah bölümünün alt bölümüdür.
  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)