6
dalgalı saça sahip olmak
Beyler uzasa bi dert kabarmasi bi dert sabah uyandiktan sonra sekil degistirmesi bi dert yokmu dalgali saclar icn cozum
  • 0
    tombalaci 1 yıl önce
    Böyle durumlarda kafayı kökten kesmek gerek. (Düz saçlıyım)
  • 0
    tswayne 1 yıl önce
    Dalgalı saçlar genelde güzel durur ama düz saç favotim (salarım düz)
  • 0
    ferdicarrefour 1 yıl önce
    Ben de aynı durumdan muzdaribim. Ya kısa ya uzun ortası berbat bir durum.
    0
    npsaytan 1 yıl önce
    Aynen uzun halleri daha sekil ama elde etmek icinde orta seviye uzatirken sabretmek lazim :) dayanabilene
  • 1
    jamesadams 1 yıl önce
    insanlar ''ya keske benim saçımda dalgalı olsa yaa bozulmuyo şekli hiiiiçç .s.s.s'' gibisinden salak yorumlarda bulunuyorlar falan..tamam bozulmuyor verdiğimiz şekil ama düzgün bi şekil veremiyoruz ki.kafamızda tüylü bir hayvan besliyor gibiyiz.uzatalım desek ne düz gibi güzel oluyor nede kıvırcık gibi sempatik.velasıl kelam dalgalı saç hayatın bizimle dalga geçme biçimi kardeşlerim gelin sarılıp ağlayalım
    0
    npsaytan 1 yıl önce
    Aglattin beni aga :)
  • 1
    barzo22 1 yıl önce
    ah ulan ah nasıl bir derttir çekmeyen bilemez. kaç kere bune amk diyip kafayı 3 e vurdum ama yine uzuyor aq saçı
  • 0
    sehirlieinsten 1 yıl önce
    bozulmasın diye uyumadığım oluyor aq
  • 0
    gibgibigib 1 yıl önce
    Hacı şakirin hindistan cevizi sütü olanindan kullanmak en guzel yollardan biri
  • 0
    mondragon 1 yıl önce
    saç kremi kullan yumuşatıyor kabarma derdi kalmıyo
    2-ineğe yalatmak ta bir çözüm
  • 0
    afaki 1 yıl önce
    1 senedir falan 3 numara kullanıyorum rahat lan oooh mis yemişim uzun saçını benim saç dalgalı kıvırcık arası bir şey tövbe estağfurullah böyle garip bir şey oluyor beni dinle 3 e vur
    0
    npsaytan 1 yıl önce
    3 e vurduktan sonra sacin seklinde degisiklik olmuyomu sifira vurunca daha gur uzuyomus ya o hesap
    0
    afaki 1 yıl önce
    Evet saç daha da güçlenir
  • 1
    anunnaki 1 yıl önce
    Çözüm 3 numara puro
  • 0
    mirat 1 yıl önce
    Ben de sacimi uzatiyorum, su an olumsuz bir yorum.almadım. :\
  • 0
    kenevir 1 yıl önce
    Bende aynı dertten müzdaribim defalarca kerata yaptırdım keratinli şampuanlar kullandın eğer düzgün yapılırsa süper şekilli oluyor ama sadece bi gün geçerdi hergün saçı yıkayıp şekil vermeli sabah tıkayıp şekil versen akşam waxlı yatıyorsun akşam yıkasan sabaha kabarıyor harbi sıkıntı
  • 1
    yorozuya 1 yıl önce
    şuanda uzun ve kısa arasında bulunmaktayım aslan yelesi gibi duruyor kafamda
  • 1
    korgeneralferamuz 1 yıl önce
    kazıt knka o zaman


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    250 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    kaygusuzyazar

    keyiftuccari
    hellomyfriend
    yavuzonduc
  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...