puiv'in ekşi sözlük, uludağ sözlük vb. sözlüklerden daha sıcak bir yer olması

    35
    icarus 27.2.2018 01:54 ~ 02:03
    ekşi sözlük sanki kare gömlekli fizik profesörü gibi ya da politikacı gibi. ciddi, agresif, çok bilmiş. 11. ay çaylak kalıp sonunda yeter lan dedim ekşi'de çıkan puiv'in reklamına tıklayıp kayıt oldum. yazarlar daha saygılı ve daha esnek gibi. mesela uludağ'da yazardım ama işin içine din siyaset girince ana bacı kalmıyordu.
    hatta islam ile ilgili entrylerimin birine 108 tane eksi gelmişti ki saygısızca da davranmamıştım. sadece benim fikrimdi. burada sanki daha az böyle şeyler. yeni olduğum için gerçek yüzünü daha görmemiş olabilirim ama ilk izlenimlerin böyle. burada saçmalayınca insanlar sanki kendileri çok zekiymiş gibi eleştirilerde bulunmuyor. hoşuma gitti lan. sonunda devam edebileceğim bir yer buldum. umarım saçma sapan insanlarla doluşmaz burası da.
  • 1
    soylemezali 27.2.2018 02:01
    hoşgeldin ozaman
    0
    icarus 27.2.2018 03:32
    hoş bulduk puvo.
  • 0
    ademak 27.2.2018 02:04 ~ 02:04
    burada bir kültür var, özgürlük kültürü. o yüzden her tür insan kendisine bir alan bulabilir. ekşi bence kaliteli ama buradaki sıcaklık yok evet. uludağ'ın tam bir fiyasko olduğunu düşünüyorum, hiç haz etmedim orada takılmaktan. 2 gün falan durdum zaten daha da girmedim hesabıma. ekşiden önceki dinlenme salonu gibi uludağ.
    0
    icarus 27.2.2018 02:05 ~ 02:12
    uludağ cidden hastalık yuvası.
  • 1
    yaz 27.2.2018 02:05
    puvo bile yeter ya, hepimiz puvoyuz
  • 2
    hellomyfriend 27.2.2018 02:16
    kardesim bana dikkat et kesimdir sana farkettirmeden bonzai hap kes ve sarap satabilirim. zeytinburnunda 9 yil tekel yenibosnada 4 yil bufe tecfubem vardir. sana senin kalemini satar ustune kagit satarim degisigimdir
    0
    icarus 27.2.2018 02:20
    sen farketmeden cigarana tırnak atıp bi çiftli yaparım, sana güzellik yapıyorum diye içiririm babuş.
    0
    hellomyfriend 27.2.2018 02:22
    sistem kafamin guzelligini kullanip beni durakdatiyor. adamsin kardesim sevdim seni

    0
    icarus 27.2.2018 02:28
    her keş dostumdur.
    0
    hellomyfriend 27.2.2018 02:29
    ben sirin kes bir patatesim suan
    0
    icarus 27.2.2018 02:32
    ben patatesim ama şirin değilim. şirinleri zeytinköy'de ex diye okutmuşlar şirinler keşlerin midesini deliyor.
    0
    hellomyfriend 27.2.2018 03:43
    delme falan yok. tum o ex sandiklarin isin foyasi.
    boyasi
    belki
    moyasi

    gordugunuz gibi. anlatmaya gerek yok
    0
    circlepit 8.3.2018 19:07
    olm bu nasıl diyalog. hiçbişey anlamadım amk .d
  • 0
    besiktasli 27.2.2018 02:42
    bunun tek sebebi benim. o sözlükler hiç bi zaman benim gibi bi yazara yada çaylağa sahip olamadı.
    0
    ultim 27.2.2018 14:22
    narsistligi birakirmisin? tşk
    0
    besiktasli 27.2.2018 14:23
    hayır
    0
    ultim 27.2.2018 14:25
    üzdün...
    neyse pnp bisey sorucam cocugun varmiydi?
    0
    besiktasli 27.2.2018 14:27
    benim kıymetimi anlayacak puiv halkı. soruyu görmedim farz ediyorum.
    0
    ultim 27.2.2018 14:28
    ıyice merak ettim amk
    0
    besiktasli 27.2.2018 14:30
    evet var
    0
    ultim 27.2.2018 14:32
    ben seni liseli saniyordumda megersem cocugun bile varmis puvo
    0
    besiktasli 27.2.2018 14:34
    ne liseliliğimi gördün
    0
    ultim 27.2.2018 14:39
    nickin liseli nicki gibi
    0
    besiktasli 27.2.2018 14:40
    yok artık
    0
    ultim 27.2.2018 14:48
    valla oyle,
    liseliler genelde "s-kici, fenerli hasan,efkarli x" tarzi nickler seciyor
    0
    besiktasli 27.2.2018 14:50
    bana da türkçe olmayan nickler ergence geliyo
    0
    ultim 27.2.2018 14:51
    herkesin gorusu farklidir.
    -2
    besiktasli 27.2.2018 14:54
    hadi canım 😱
  • 0
    gokkusaklikus 27.2.2018 07:45
    bence bu samimiyetin sebebi şu (ötekilerin hiç kullanmadım sadece arada okurdum, çok yaratıcılar)
    şimdi burda başlık açıldığında biz yorummus gibi yaziyoruz ama orda tepede bı cümle kimin belli değil isteyen istediğini yaziyo ve cevap verme olayları çok fazla yok. e tabi yaş ortalaması da yakın.
  • 0
    abdik05 27.2.2018 09:18
    buradada siyasi , dini paylaşım yapanlar var aralarında hala siyaset dini v.s gibi konularda yorum yapıldıgında kufur yada rencide edici yorumlar yazanlar var ama diğer sozlukler gibi değil onlarda kendilerini düzeltirse burası daha ıyı olacagına emınım
  • 1
    reaver 27.2.2018 09:33
    nerde çokluk orda bokluk. keşke hep böyle az ve öz kalsa.
  • 0
    redshaman 27.2.2018 09:54
    doğalgaz faturası kaç para geliyor ki acaba
  • 1
    hasmetliavrad 27.2.2018 10:22
    3 ay sonra burası inci sözlük olması ?
    0
    yerrek 27.2.2018 11:34
    mümkün değil, yaş ortalaması 20 den aşağı değil puiv'in. inci sözlük 15 civarında, o yüzden öyle.
    0
    ultim 27.2.2018 14:24
    (pi: @yerrek)
    yanlisin var dostum,kac kisiyle tanistim.
    puiv yas ortalamasi 17+
    0
    yerrek 27.2.2018 15:07
    ben senden daha eskiyim. 25+ çok fazla yazar var benim gibi.
    0
    ultim 27.2.2018 16:18
    tamam
  • -7
    hasmetliavrad 27.2.2018 11:39
    dedi ve 3 ay sonra imçi sözlük oldu
  • 0
    silencewillfall 27.2.2018 13:24
    ben de aynı sebepten geldim. ama burda 4. nesiller olarak pek sevilmiyoruz galiba. neyse sevdiririz :)
  • 0
    gioggo 27.2.2018 15:47
    bizi malum siteden kurtaran puive sonsuz teşekkürler
  • 1
    ulyzeed 27.2.2018 18:30
    bir çoğumuz ekşi sözlükten geliyoruz.orda anlamsız girileri okuyup,sinirimizden reklam linkiyle kaydolduk buraya.buraya ekşideki bilgi verme kültürüyle,eğlence kültürünü harmanlasak ne güzel olur.lütfen inci sözlüğe dönüşmesin.modların çok çalışması gerek.
  • 2
    henrychinaski 27.2.2018 18:59
    her şey iyi hoş ama çok çomar var!
    0
    bizanskurdu 27.2.2018 19:00
    (pi: @dirtcinciyazari) hariç çomar yok puiv'de. ona da kısaca çom diyoruz.
    0
    henrychinaski 27.2.2018 20:10
    velisi ile ilgili planlarım var
  • 0
    takmaz 27.2.2018 21:36
    güzel bir atasözü var. "nerde çokluk orda bokluk". o hesap. ekşi de 2000lerin başına kadar güzeldi. sonrası malum.
  • 1
    ylmzcqn 27.2.2018 23:11
    ekşi sözlük muhabbet edebileceğin bir ortam değil ki sıcak veya soğuk bir yer diyebilesin. bir şey hakkında tanım yapıp bilgilendirmen gerekiyor. ben dahil çoğu kişi bir şey hakkında internette insanlar ne diyor diye ilk ekşi sözlüğe bakıyor. haliyle öyle bir platformda maalesef goygoy yapıp eğlenecek insanları yazar yapmıyorlar. uludağ ise vizyonunu kaybetmiş ipini trollere vermiş bir sözlük. hani sözlükler goygoy yapmak için kullanılırsa ne olacağının canlı kanıtı. ayrıca puivin sözlüklerle kıyaslanması bir hata. her ne kadar öyle sansanızda öyle lanse edilsede puiv bir sözlük değil bir multi forum. reddit gibi. bu yüzden sıcak bulmanız gayet doğal.
    0
    icarus 27.2.2018 23:46 ~ 23:46
    sözlük halinde bir kısmı da var ama #entari çorbası sözlük şeklinde kullanılmıyor mu? forum ve sözlük bir arada daha iyi işte.
    0
    caytiryakisi 27.2.2018 23:50
    haklı. puiv aslında modern bir forumdur, forum anlayışını modernize etmiş komite sistemine geçirmiştir. tabi anlaşılması yıllar alacak belki de hiç anlaşılamayacak. herkes sözlük sanıyor halbuki alakası yok.
  • 3
    ilifiyim 28.2.2018 00:43
    forum sitelerinin sosyal medyanın değişen yüzüyle pabucu dama atılmıştı. sözlüklerde de başka türlü bir jargon olduğu için açıkçası ben forum sitelerini hep özlemiştim. puiv bu anlamda hem sözlük hem de sözlük formatının bir potada eritilmiş hali gibi, sözlükler için çok sallamayacağım ekşi sözlüğü severim eski dönemlerde yazılanları özellikle daha çok okurum. twitter’ı yıllardır aktif kullanırım fakat sıradan kullanıcı zannettiğiniz kişilerin hangi reklam şirketinin çalışanı olduğunu bilemiyorsunuz, algıları yönlendirme konusunda fena bir zemin orası. ama eminim benim gibi reelin can sıkıcı, sahteliğinden uzaklaşmak dışında bir amacı olmayanlar için güzel bir seçenek. eninde sonunda buraya da troller gelecektir belki de vardır ben yeni olduğum için fark etmemişimdir, umarım da burada kimse hakkında fikrim olmadan yazıp, okuyup siteden çıkmak gibi akıllıca kullanırım. kullanıcı nicklerini aklınızda tutmaya ve birilerini tanıdığınız anda başkaları hakkında fikirleriniz oluşuyor sonra bazı kişilerle arkadaşlık kurmaya ve sanalı reele taşıyorsunuz ve bom! reel denen sahteliği sanala bulaştırıp “burası da bozdu ya” diye şikayet ediyorsunuz. naçizane görüşlerim bunlardır.
    1
    fevzi 28.2.2018 00:45
    benim düşüncelerimi yazmışsın, sanallık her zaman korunmalı. gerçeklik bulaşmamalı böyle platformlara.
  • 0
    desades 28.2.2018 00:49
    lan burda zaten 3-6 kısıyız ondandır bu samımıyet bence beyler yazar alımları bu kadar acık kalır ve her onune gelen gırerse -lafım sana degıl- veletler dolusur ortalıgın a.ına kor :/
    0
    caytiryakisi 28.2.2018 00:52
    3-6 çok dedin, o kadar yazar yok. bir sen varsın bir ben.
    0
    desades 28.2.2018 00:54
    hakket lan bide (pi: @magic) bide sb3'lü falan bir gominist vardı o yok görünmüyor ortalıkta
    2
    caytiryakisi 28.2.2018 00:55
    hakket diyor birde ya, hey allahım :)
  • 2
    otters 28.2.2018 01:09
    hoş geldin, güzel tespitler
    0
    icarus 28.2.2018 01:16
    hoşbulduk puvo.
  • 1
    armutovski 28.2.2018 02:02
    hakaret sınırları aşılmadığı sürece bana da öyle geliyor.acaba bunu yazınca bunu derler mi çok mu salak oldu gibi şeyler düşünmeden özgürce yazabiliyorum.günlük saçmalama dozumu çıkartabilme imkanı verdiğin için teşekkürler puiv <3
  • 1
    erryan 8.3.2018 18:57
    umarım bencede saçma sapan siyaset anlayışı olan insanlar , incinin ergenleri , feminaziler ve meninaziler dolmaz buraya zira burası çok temiz
  • 1
    leketutmayankazak 8.3.2018 19:17
    o zaman hoş geldin diyelim!
  • 1
    fletcher 8.3.2018 19:18
    merhabalar efenim umarim akli başında yazarlar vardır.
  • 0
    karaatli 8.3.2018 22:18
    bende senin gibi yeniyim 2.günüm ve hakikaten farkı hissedim bi dönem ekşidede takıldım çaylak meselesinden bende çektim ama burası daha samimi hem konu başlıklarının altında başlık açan ile daha çok sohbet imkanı çıkıyor bence güzel
  • 1
    inecemdedurakyok 14.3.2018 15:20
    an itibariyle kaç üye var burada? istatistik tutan var mı:) yada bu işlere bakan yetkili bir büyüğümüz
  • 1
    xxkookiexx 18.3.2018 14:51
    tıkladığım bir reklam linkinden buralara geldim ve bence gayet düzgün ve teniz bir ortam.