16

kilo almayı göze alarak vazgeçemediğim tat...

sade olan cips i (reklam yapmadım ama tahmin edersiniz) soslu yoğurda banıp banıp film izlerken yemek ve o yoğun tuz hissiyatını buz gibi kolayla yudum yudum gidermek... zararlı, tamam. eyvallah ama çok güzel bee...
  • 1
    nefretediyorum 23 gün önce
    yer fıstığı
    0
    666o999 23 gün önce
    soslu mu ?uvvvvvvv :¶
  • 1
    yazdicizdi 23 gün önce
    findukkkk
    1
    666o999 23 gün önce
    bir de onu fırınlayacaksın varyaaaa offff
  • 4
    filozofunsakali 23 gün önce
    aynısını tuzlu fıstık ve birada yaşıyorum. 3-5 tane tuzlu fıstığı atıyorsun ağzına böyle hafif bir yakma oluyor ağzında tamamen onun tadı var ve soğuk birayı bir gömüyorsun vay arkadaş öleceğim gün yapacağım son iş bunu yapmak olur. şimdi bile yapasım geldi. anlatması bile yapmış kadar oldurdu.
    0
    666o999 23 gün önce
    onun da hastası çok puvom ama benim olayım kola :))
    0
    zenginmutfagi 20 gün önce
    sabah sabah canım çekti valla :d bira ve fıstık candır ;)
  • 0
    lightofgod 23 gün önce
    bira ya 300 kalori falan ve bi tane içtiğinde duramıyorsun owlkdleoe bir de şey çikolata
    0
    666o999 23 gün önce
    kötü ve zararlı olan herşey çok güzel :))
    0
    lightofgod 23 gün önce
    aynen :)
  • 0
    roxic7 23 gün önce
    ben nelerden vazgectım bi bilsen..
    0
    666o999 23 gün önce
    ah kıyamam puvom :)
  • 1
    susuzsusamuru 23 gün önce
    makarna. ciddiyim. her gün, her saat, her dakika yiyebilirim. çok mükemmel bir şey.
    0
    666o999 23 gün önce
    daya farkı farklı sosları her çatal ayrı lezzet olsun :))
    0
    susuzsusamuru 23 gün önce
    daha birkaç saat önce yemiştim ama şu an tekrar canım çekti.
  • 0
    hedap 23 gün önce
    ne güzel ya. bende de kilo alamama derdi var. kendimi bildim bileli 75 80 arası gidip geliyorum.
    günde 6 7 öğün yemek yiyorum. yok arkadaş.
    0
    fakir 23 gün önce
    o kilolar normal değil mi ya?
    0
    hedap 23 gün önce
    yok değil. kış zamanı koşuya spora başlıyorum.
    o kadar yememe rağmen kilo vermeye başlıyorum. hiç spor yapmadan yemek yersem ancak 75 civarlarında kalabiliyorum. garip bir bünye var bende neresinden tutacağımi yıllardır çözemedim.
    0
    666o999 23 gün önce
    ah ah nerede öyle bizde hızlı çalışan bir bünye...
    0
    hedap 23 gün önce
    tahminimce benle yaşıtsin. aslında potansiyel vardır sende:)
  • 1
    aydakigunes 23 gün önce
    şüphesiz ki çikolata.
    0
    666o999 23 gün önce
    evet o da fena bak bir de fondû
  • 1
    gulayk 23 gün önce
    bende aynısını her cumartesi günü bira ile yapıyorum. tek keyfim bu :)
    0
    666o999 22 gün önce
    uzun bir aradan sonra ben de cips kolaya düştüm
  • 0
    jupiterwalk 22 gün önce
    doritos peynirli, en ayak kokulusundan
    1
    666o999 22 gün önce
    demeeee :)) en sıkıntı kokulu o harbiden
  • 0
    speace 22 gün önce ~ 22 gün önce
    ot içince hepsi çok güzel oluyor tabi organik ürünler yasak raf ömrü daha öncelikli bide günde ne kadar beden gücünü kullanıyoruz düşününce video oyunları çok kiloya meyleder (: ruffles ketçaplı olaydı iyidi
    0
    666o999 22 gün önce
    herşey bir yana ruffles ketçaplı gerçekten güzel ama sos için sade olanı idealdir benim için
    0
    speace 22 gün önce ~ 22 gün önce
    inanılmaz haklısın, ben ketçaplı istiyorum
  • 0
    ylnzkafa_ 22 gün önce
    çikolata 🍫
  • 0
    mavi_var 22 gün önce
    aman br bir paket cipsle kilo mu alınır. 1 kilometre yolu yürüyorum zaten kalmaz bir şey . çikısta alip yiycem . ama guncuk pakete 2 3 lira vermek hoşuma gitmiyor
    0
    666o999 22 gün önce
    sorma ya orta boy bile olmuş 4 lira yuhannes
    0
    mavi_var 22 gün önce
    bayaadir almıyorum alcam şimdi
  • 1
    blackwomen 22 gün önce
    çiğköfte 🤩
    0
    666o999 22 gün önce
    o kilo yapıyor mu yaa? :)) biz onu hesap etmedik paso gömüyoruz
    1
    blackwomen 22 gün önce
    yani diğer fast food gıdalar kadar olmasa da tabiki belki de onlar kadardır bilmiyorum 😅
  • 0
    rapunzel 22 gün önce
    kesinlikle ranch sos ve patates kızartması
    0
    666o999 20 gün önce
    bak bu da efsane
  • 0
    melike_kaya 22 gün önce
    lahmacun
    1
    666o999 20 gün önce
    değişmez yaa, limonu sıkacaksın söyle ohh
  • 0
    sjense 21 gün önce
    puivce merak ettigimiz bu degerli konuda bizi aydinlattiginiz icin tesekkur ederiz azizim. gercekten munazara konusu yapmayi dusunuyorduk. sag ol var ol. artik uyuyabiliriz sanirim arkadaslar..
    1
    saiko 21 gün önce
    tepkinin kendi içerisinde bir anlamı var tamam fakat burası bir münazara sitesi de bizim mi haberimiz yok? yemek diye bir bölüm var ve adam da oraya yemekle alakalı bir içerik açmış. yanlış anlama seni anlıyorum fakat tepkin yanlış kişiye.

    içeriklerinin çok kaliteli olduğunu biliyorum hatta merakla bakıyorum siteye her girdiğimde profiline ama muhtemelen burayı da sevmiyorsun. bence sen felsefe.net gibi sitelerde takılmalısın dostum, orada kafan rahat olur daha rahat uyum sağlarsın.
    0
    666o999 20 gün önce
    sorun ben gelmeden çözülmüş anlaşılan. hepiniz sağolun varolun
  • 0
    edige 21 gün önce
    raki
  • 0
    zenginmutfagi 20 gün önce
    kesinlikle biradır, tek yapmam gereken yanındaki patates kızartması, soğan halkası, midye tava, cips, hamburger gibi yiyecekleri kesmem gerek, az çerez ve bira yeterli ama birayı hiç bırakmıycam, ta ki o beni bırakana kadar ;)

  • yemek

    Yemek ile ilgili olan; yazı, fotoğraf ve video tarzındaki içeriklerin paylaşıldığı bölümdür.

    55 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    killer


  • ilgili olmayan içerikler kaldırılır.