32

bekarlık mi? evlilik mi?

önce tercihiniz sonra sebebi?
  • 1
    champ 10 ay önce
    tabi ki evlilik. yalnızlık allaha mahsustur. bir erkek en kötü 30 yaşında evlenmeli. bekarlık harika bir şey ama evlilikte harika bir şey. ikisinde zamanında güzelce yaşamak lazım.
  • 0
    nutty 10 ay önce
    bekarlık özgürlüktür.
  • 0
    caytiryakisi 10 ay önce
    bekarim ama oyumu evlilikten yana kullanıyorum
  • 1
    ferhatt 10 ay önce
    yaklaşık bir senedir tek yaşıyorum. kafa dinlemesi çok güzel ama insan yemek yapacak ve muhabbet edecek bir insan arıyor.
    0
    psv 10 ay önce
    dün akşam ne yedin merak ettim
  • 1
    akadir 10 ay önce
    kişiden kişiye değişir ama bir bekar olsam da bende oyumu evlilikten yana kullanıcam. çok yanlızım lan :::(
    0
    reelsayi 10 ay önce ~ 10 ay önce
    yak yak yak
  • 3
    madam_aylak 10 ay önce
    bekârlık. cunku evlilikten korkuyorum. garip bir kafesin içine girecekmişim gibi. böyle dediğime de bakma aşırı evcil bir insanım. tam evlilik insanıyım amma velakin iş farklı. demek istediğim şu; evlenince artık hedefim çocuk yapmak büyütmek evlendirmek torun sahibi olmak ve ölmek olacak gibi. hayatım elimden alınacakmış gibi hissediyorum. bekârlık iyi. forever alone
    3
    diesel 10 ay önce ~ 10 ay önce
    hayatın elinden alınacak buna emin olabilirsin fakat yeni bir hayat sana armağan edilecek. bu korkularını çok iyi anlayabiliyorum fakat senden 1-2 level yukarıda olduğum içinde yanlış olduğunu biliyorum.

    nickinden kadın olduğun manasını da çıkarırsam evlilikten korkmamanı öneririm. doğru insanı bulamamaktan kork ama bu çok önemli. doğru insanla evlilik çok güzel bir şey. tabi özgürlük her türlü elden gidiyor, tempo artıyor, sorumluluk artıyor. fakat hayatına çok büyük bir anlam katıyor evlilik, huzur katıyor, işlerine çok daha iyi odaklanıyorsun.

    çocuk konusunda henüz yorum yapamıyorum :d oralara girmedim.
  • 1
    hedap 10 ay önce
    mavi kablo mu kırmızı kablo mu
    2
    saiko 10 ay önce
    ben göreceğim yorumu gördüm gidiyorum. özet budur işte.
    0
    hedap 10 ay önce
    bı sen anladın sanırım:)
  • 0
    circlepit 10 ay önce
    benim yerime de cevap verin :)
    0
    bizanskurdu 10 ay önce
    evlilik :d
  • 0
    zorveotesi 10 ay önce
    bu ne ya oses türkiye'nin tersten geleni gibi önce tercihin sonra sebebi :)
  • 0
    bealzebub 10 ay önce
    bekarlık sul.... neyse :)
  • 0
    oelimdegil 10 ay önce
    gibi bir şey
  • 1
    oric 10 ay önce
    iki ucu da boklu değnek
  • 0
    umutbaygeldi 6 ay önce
    bu zamanda bekarlık
  • 0
    bozkurtz_ 6 ay önce
    evlilik bence. çünkü hayalimiz.😋😊
  • 0
    nutellagibicocuk 6 ay önce
    hergün avakado yenmez . arada tuzluyarak yemekte fayda var :d bekarlık iyidir heleki şu dönemde sıkıntı cekmezsiniz ellerinize gerek kalmaz :d
  • 0
    cptsobel 6 ay önce
    bekarlık aga bknz:"benim olucak fıstık binicem üzerine vurucam kırbacı vurucam kırbacı."
  • 0
    whatdiyonpapatyam 5 ay önce
    boşuna dememişler bekarlık sultanlıktır :p
  • 0
    mali44 5 ay önce
    ikisininde kendine özgü güzellikleri var
  • 0
    gritanrisi 5 ay önce
    evlilik tabiki, insanın aile ortamını hissedebileceği en güzel yer
  • 0
    md21xd 5 ay önce
    evlilik
  • 0
    yakutt 5 ay önce
    evlenince gezemezsin
  • 0
    easnashnic 5 ay önce
    bekarlık sultanlıktır
  • 0
    yigitbafali 5 ay önce
    boşuna bekarlık aultanlıktır dememişler.
  • 0
    singlehistory 5 ay önce
    evlilik
  • 1
    meyraz7 5 ay önce
    ikisine de ayrı ayrı özeniyorum 😂
  • 1
    ferhattunlu 5 ay önce
    tabiki bekarlık
    kafan rahatsa mutlusundur
    bekarsan kafan rahattır.
  • 0
    6nuraysecetin7 5 ay önce ~ 5 ay önce
    loading...




    şuanlik bu sorunun cevabi bilinmiyor:d
  • 0
    veaxena 5 ay önce
    kesinlikle bekarlık!!
  • 0
    misophonia 5 ay önce
    şuanlık bekarlık ama ileride evlilik ister miyim orası şuan meçhul .
  • 1
    serdo 5 ay önce
    tabikide bekarlık çünkü modern bir köeliğin devamınıdır evlilik.
  • 1
    afifekaya 5 ay önce
    bekarlık
  • 0
    ecetin 5 ay önce
    sevdiğinle olursa tabiki evlilik
  • 0
    kamesrep 5 ay önce
    bir evli olarak tercihimi evlilikten yana kullanıyorum.
  • 0
    siyahserit 5 ay önce
    hayatı sevdiğin biriyle paylaşmak her anı daha da keyifli hale getiriyor, o nedenle evlilik diyorum.
  • 0
    badliar 5 ay önce
    bekarlık sultanlıktır

  • senin düşüncen ne

    Puiv halkinin düşüncelerini sorabilirsiniz.

    41 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    shewolf

  • argo küfür +18 ve bölüm dışı paylaşım yapmak yasaktır.