kızımız için açina su adını düşünüyoruz sizce nasıl (açina asena isminin öztürkçe hali)


  • 1
    ultraviolence 20.5.2018 01:42
    ç harfinin olduğu isimler nedense hoşuma gitmiyor benim. çilek, çiğdem, açelya, ayça, tarçın.
    0
    cagrialaf 20.5.2018 03:31
    üzdün
    0
    nefa 20.5.2018 03:34
    sebep
  • 0
    nefa 20.5.2018 01:50
    bir de oğlumuz var adı ferman ateş, su ismi sabit kalmak kaydı ile abisinin adına uyan bir isim önerir misiniz?
    0
    hellomyfriend 20.5.2018 01:53
    hayırlı olsun dayı ne diyim
  • 1
    ruhsuzbeden 20.5.2018 01:52
    açina iyi bence
  • 1
    hellomyfriend 20.5.2018 01:52
    açina da garip be bacım tamam iyi isimde asena koyun koyacaksanız
    0
    nefa 20.5.2018 01:54
    bacım değil de birader deseydin iyiydi 😃
    1
    hellomyfriend 20.5.2018 01:58
    tmm abim
    0
    nefa 20.5.2018 01:59
    eyvallah
  • 0
    kayipunicorn 20.5.2018 01:56
    neden sadece açina koymuyorsunuz?
    0
    nefa 20.5.2018 01:57
    4 element diyelim 😄
    1
    kayipunicorn 20.5.2018 01:59
    oo dört çocuk mu istiyorsunuz? vay anam vay ahah :d
    0
    nefa 20.5.2018 02:02
    yok 3 istiyoruz 3. sü toprak olacak ya da toprakla alakalı bir şey 4. element dayı oğullarında rüzgar olarak var.
    0
    kayipunicorn 20.5.2018 02:03
    çok tatlısınız ya... açina oldukça yaratıcı bir isim. öztürkçe olması da ayrıca güzel bence :)
  • 0
    eece5536 20.5.2018 01:59
    asena neden demiyorsunuz ki
    0
    nefa 20.5.2018 01:59
    asena deyince herkes dansöz ismi diyor
    1
    mein_diana 20.5.2018 02:04
    bence asenada çok güzel bir isim

    asena dansöz isimleri diyenlere
    her asena dansöz olmuyor dersin raad ols sen
    0
    eece5536 20.5.2018 02:22 ~ 02:23
    yanlış anlamayın ama açina ismi ne bilim kulağa pek iyi gelmiyor karışmak istemem ama farklı bir isim olabilir mesela benim abim elanur hira koymuştu bir bakıma düşününce zaten açina ismi asena ismiyle aynı bunun anlamını bilen kişi de o zaman dansöz kelimesini söyler
    0
    nefa 20.5.2018 02:31
    ama asena isminde bir dansöz olduğu için akla ilk gelen o oluyor anlamdan oraya yürümek biraz dolaylı olduğu için öyle düşündük. ama yorumlarınız için teşekkür ederim. ısim önerilerine açığız.
  • 1
    magic 20.5.2018 02:07
    seküler kesmin çocuklarına koyduğu tuhaf isimler
    0
    nefa 20.5.2018 02:08
    neden öyle düşünüyorsunuz?
    1
    nefa 20.5.2018 02:09
    magic de mükemmel dini bir isim bu arada
    0
    magic 20.5.2018 02:20
    benimki nick puvo. sen de çocuğuna nick niyetine isim koyuyorsan güzel bi isim bence
    0
    nefa 20.5.2018 02:27
    peki senin düşüncen saygı duyuyorum.
    0
    magic 20.5.2018 02:32 ~ 02:32
    yani yanlış anlamayın beni bu tarz isimler bana hep zorlamaymış ve vıcık vıcık yapmacıkmış gibi geliyor. çocuk doğuştan prenses ya da oğluş olacak gibi, ilerde zorluklara göğüs geremeyecek, ezik asalak birey isimleri gibi geliyor. livaymış miraymış açinaymış bence hepsi aynı. nesi var ki tuğçenin melisanın? illa farklılık olmasını istiyorsanız iki isim koyup çocuğunuzu özel hissettirebilirsiniz.
    1
    nefa 20.5.2018 02:36
    iki isim olacak, bizim asıl istediğimiz asena ama dediğim gibi herkesin aklına ilk önce dansöz geldiği için öztürkçe hali olarak seçtik.
    1
    magic 20.5.2018 02:40
    asena olabilir, güzel bi isim. ama açina çok çocuksu bi isim gibi ilerde tuhaf durabilir. türkçe başka isimler bakmanızı öneririm. benim kızda en sevdiğim isimler zeyneple hilal gibi isimler. bence çok hoj
  • -1
    systemfailed 20.5.2018 02:19
    biraz itici sanki
    0
    nefa 20.5.2018 02:28
    neden sence?
    1
    systemfailed 20.5.2018 02:29 ~ 02:38
    söylerken bile agza oturmuyor bence daha çok .yunan ismi gibi telafuzu yada bana öyle geldi bilemıyorum.. ama ben olsam koymazdım kızıma bu ısmı daha sade yagmur mesela daha hoş bilemıyorum ama şuda var çocuklar büyüyünce onlara zorluk çıkaracak isimler onları rahatsız eder bunuda düşünmek gerek başka sıkıntılara yol açmasın ilerliyen zamanlarda

    0
    nefa 20.5.2018 02:32
    yağmur şevval sıla naz aybüke ve melek isimleri amca kızlarında var
    0
    systemfailed 20.5.2018 02:35 ~ 02:39
    valla bılemıyorum benım fıkrım bu. ama dedıgım üzere ileride çocuga sıkıntı olmasın koyacagınız isimler bılıyorsunuz burası türkiye birazda onu düşünerek karar vermek gerekir.. ben asla asenada koymazdım bu ulkede bazı ısımlerın suyu çıktı çünkü miray da hoş yada ınternetı bıraz kurcalayın derim

    burada bayagı var bir göz at istersen isimler
    0
    nefa 20.5.2018 03:32
    teşekkürler puvo
    0
    hellomyfriend 20.5.2018 04:17
    kadroyu kapmışlar yani
  • 2
    hedap 20.5.2018 02:33
    kuzenim de almila ismini koyacak aynı senin ki gibi eski türkçe.
    güzel bence.
    1
    yelen11 20.5.2018 02:43
    benimde 1 yalında yiğenim almira adı ☺
  • 1
    batuhanaakturk 20.5.2018 02:41
    bence gayet güzel seslenirken kulağa çok hoş geliyo şimdiden hayırlısı olsun allah analı babalı büyütsün 😊
  • 0
    yelen11 20.5.2018 02:45
    bence gayet hoş. kim ne derse desin sizin beğenmeniz önemli. ve anlamıda mükemmel. benim yiğenimin adıda almira 1 yaşında daha kendileri 😂 abim koydu ismini. eski türkçe oda. ve anlamı onunda çok güzel.
    0
    nefa 20.5.2018 03:31
    allah analı babalı büyütsün inşallah
  • 1
    cagrialaf 20.5.2018 03:34 ~ 03:34
    hocam bize düşmezdi ama teşrif edip sormuşsunuz madem bence böyle ince fikirli bir isim kuracaksanız tek isim kullanın. misal babam abim ve benim adımı selçuklu kurucularından tuğrul ve çağrı beylerden esinlenip kurmuş. küçük olarak benim adım çağrı :d muhtemelen oğlumun adı da alp arslan olacak :d // garip kaçıyor sonunda su olması. madem açina su ne alaka madem su açina ne alaka durumuna düşüyor.
    0
    nefa 20.5.2018 03:36
    su iki isim olması için abinin adı da ateş olduğundan
    0
    cagrialaf 20.5.2018 03:39
    o zaman açina ismi kalacak ama su olarak büyüyecek göbek adı usulü
    0
    nefa 20.5.2018 03:42
    genel olarak açina kullanırız sanırım
  • 2
    mumunedemirel 20.5.2018 03:55
    asena ismini seçmek istiyorsanız çekinmeyin. asena denildiğinde akla artık dansöz gelmiyor o algı kalktı. ve isim gerçekten çok hoş. yeğenim için araştırma yapmıştım kopyalayayım buraya hatta. "umay:eski türklerde türklerin daha islamiyete geçmeden önce,çocukları koruduğuna inandıkları tanrıça
    aysere:aydan da güzel
    dilahan:kadınların efendisi/kandınların kraliçesi anlamında...dila aynı zamanda çare/umut anlamına geliyo...
    şayan:layık anlamında (takdir-e şayan) 
    bu isimlein en az 2000-2500 yıllık geçmişi vardır,ki umay ismi bundan da eskidir." tomris ismini de ayrıca ben ekleyeyim anlamı çok güzeldir. adı ne olursa olsun hayırlı bir evlat olsun. allah analı babalı büyütsün.
  • 1
    zeynep_guz_yagmuru 20.5.2018 14:42 ~ 14:49
    hifa ismide gayet hoş bence. eğer öneri alıyorsanız :)
  • 1
    pisisler 20.5.2018 16:06
    hocam telaffuzu zor ve farklı anlaşılmalara yol açacak isimler yavrucağın hayatını zorlaştıracaktır kanaatindeyim. adamlar mehmet ali yi bile doğru düzgün yazamıyor vize ve pasaportta yaşanan sıkıntının bile haddi hesabı yok. ayrıca tebrik eder afacana sağlıklı, başarılı bir ömür dilerim.
  • 1
    ciddiyetsiz 20.5.2018 16:07
    su olmamış bence, sadece açina daha iyi