sanırım uruguay'a taşınıyorum

    20
    aliveli49elli 11.3.2018 21:50
    devlet başkanı maaşının %90'ını fakirlere bağışlıyor,

    halk arasında gelir farkı uçurumu yok

    ücretsiz ve laik eğitim sistemi, ayrıca savunma bütçesinin tam 20 katı büyüklükte bir eğitim bütçesi. tüm öğrencilere ücretsiz laptop uygulaması başlatan ilk ülke

    benzin ucuz,doğal güzellikleri çok

    basın özgür,trafik az,turistler mülk edinme konusunda uruguay vatandaşları ile aynı haklara sahip.



    şartlar her ne kadar güzel olsada bilet fiyatı çok pahalı olduğu için planlarımı biraz daha erteliyorum
  • 3
    champ 11.3.2018 21:52
    imrendirmeyin la insanı, zaten zor duruyoruz
  • 0
    mrmojorisin 11.3.2018 21:56
    iyi musleraylan tavla atarsınız
    0
    aliveli49elli 11.3.2018 21:58
    kızlarıda güzel bu arada
    0
    mrmojorisin 11.3.2018 22:00
    ooo kanki desene öyle
    ee ne zaman gidiyok
    0
    aliveli49elli 11.3.2018 22:00
    bilet parası 4bin tl sanırım para sıkıntı değilse hemen şimdi gidelim
    1
    mrmojorisin 11.3.2018 22:02
    0
    aliveli49elli 11.3.2018 22:12
    abi bize meyereles lazım
  • 1
    hekimoglu 11.3.2018 23:03
    maaşını fakirlere bağışlayan başkan eskide kaldı ama yine de taşın güzel yer.
  • 0
    karaatli 12.3.2018 16:30
    benide al puvo vallaha bagaja fln sığışırım
  • 1
    orr 12.3.2018 20:24
    az çile çekmediler bugün oldukları seviyeye gelmeleri adına. yalnız nüfusu cidden az ve komşusu arjantin'e nazaran ayakları yere daha sağlam basıyor.

    kalmak için değil ama motosikletle gezmek adına gitmeye heves ettiğim coğrafya da bulunuyor. ha, bir de ütopik hayallerimiz vardı di mi..

    kendine gel muslera. sana ihtiyacımız var.
  • 1
    gameofthrones 12.3.2018 20:38
    iyi yolculuklar. tabi insan nerde mutlu olacağını düşünüyorsa, refah seviyesi yüksek bir yere gitmeli. sebepler gayet açık.
    1
    aliveli49elli 12.3.2018 20:40
    tşk
  • 2
    tangalicagatay 14.3.2018 22:21
    mehmet aydın sen misin?
    0
    pass 14.3.2018 22:22
    adam şerlok beyler, iz sürmüş
    0
    aliveli49elli 14.3.2018 22:23
    hehehehe çaktırma pnp