4
burası 'inci sözlük ' değil
ulan kufurbaz veled ile doldu ortalık adam gelmiş "ibretlik ayar" diye içerik ekliyor burasi inci sözlük değil amk binleri.

amk birbirlerine yanıt yazmaktan aciz picler kendilerini uyaran (pi: @oxygen) puvomuza küfür ediyor.

'neden'
'nefretediyorum' gibi gereksiz ve her daim puiv in değerli ve saygın yazarlarına saygısızlık yapanlar puivden yasaklanmalidir!

(pi: @neden)(pi: @nefretediyorum)

neden

bu 'nefretediyorum' isimli sözde yazar ise normal bir içeriğe-spoiler- demesi. o içeriği bulamadım bula arkadaş yorum atabilir. (pi: @mortal), (pi: @oxygen) ve diğer değerli puiv moderatorlerine ve yöneticilerine duyurulur. eger kişiler duzelmez veya egitimleri verilmez ise aksi takdirde bu kufurbaz kişiler yerine ben gitmek zorunda kalacağım.

8 eylül perşembe 2016
  • 0
    sewo 1 yıl önce
    sakin ol pukocum. zamanla düzelcekler ya puive adapte olcaklar yada sıkılıp gitcekler birden hunharca saldırmak yerine sakin olmak en güzel yol .

    8 eylül perşembe 2016 saat 15:43
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    kardeşim sinir oluyorum böyle saygısız kişilere. ulan birde "ibretlik atar" diye içerik ekliyorlar. bu arada tarih yazmama güldüm :d
    -1
    sewo 1 yıl önce
    easy boy bende ona ona güldüm karşılık verdim zaten:)
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    puvo bak sen kendini sevdirdin ama bu incici binler bizi imcici yazar filan saniyorlar
    0
    sewo 1 yıl önce
    fark ettim zaten mesaj kutumda mesajım eksik olmuyor çok mutluyum bin kalbe aynı sevgi bende de sizin için bulunuyor.
    lakin hak görmek lazım her davranışı yadırgıyamayız.inci dışından gelip küfürler yardıranlarda gelcek onlarada sen inciye git diyemezsin, sahip çıkıcaz onlara, yaptıklarının yanlış olduğunu formatı göstercez düzgün bir üslupla, uymadıkları taktirde dışlancaklarının --spoiler-- şekilde göstercez böylece daha sahiplenici bir sözlük olabiliriz.
    -1
    99lufucker 1 yıl önce
    incinin sikinin kılı olamazsın y a z ı k
  • 1
    oxygen 1 yıl önce
    ilgilenilecektir.
    1
    sewo 1 yıl önce
    tisikkirlir oxygen.
  • 2
    magic 1 yıl önce
    #puivdeorospuçocuğuistemiyorumbro
    1
    sewo 1 yıl önce
    okurdan gözlerim yandı.
    0
    zenith 1 yıl önce
    asudıosdsa ulan ya :)
  • 0
    magic 1 yıl önce
    bu arada yukarida bin kullanmissin puvo o inci sozluk sansurudur. sil lutfen sonra elestiri saapmasinlar
    1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    başka bir dil ve ideoloji bilmeyen cahiller oldukları için puvo alamazlar filan
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    dipnot:üyelere bin diye gözükmüyor dışardan gelenlere öyle gözüküyor
  • -1
    zenith 1 yıl önce
    +1 ini verdim puvo
  • 0
    gorkemm 1 yıl önce
    (pi: @rockefeller)
  • 2
    gaddarus 1 yıl önce
    (pi: @oxygen) i yedirtmeyiz...
  • -2
    neden 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    bakın uzun zamandır incide takiliyorum buraya geleli daha 6 saat oldu hemen alismami beklemeyin ordaki ortama alistim burayada alisirim ama zaman lazim(pi: @hello my friend) (pi: @oxygen)
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    bakacağız
  • 2
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    1.(pi: @oxygen) in dili yok mu? ya da elleri sakat mı?
    2.yani başka puiv üyelerine hakaret edilse senin için sorun yok yanlızca oxygen le ilgileniyosun?
    3.bu yalakalık ve prime girmez mi?
    4.burası inci değilse inci sansürünü de kullanma bi zahmet
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    1. 2. elimde bulunan örnek oxygen ve ben oxygeni kişilik olarak beğeniyorum eğer başkasının başkasına ettiği bir yorum göreyim onuda paylasirdim.

    3. acaba neden yalakalik yapayım ? zaten puive günlük muhabbet için giriyorum mod olsam ne olacak yada ne için yalakalik yaptığımı düşünüyorsanız o olmak için.

    4. mizahi olarak bin dedim ortamı tamamen germemek için canını sıkıyor ise engelle beni arkadaşım kimseye yağ cekmem.

    5. olarak bu yerden para kazanmiyorum ki daha fazla kazanmak için adam yalakaligi yapayım ? bana ikramiye mu verecek oxygen ?
    2
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    ortam için başlık açıp adamlara küfür ediyorsun germemek için mizah yapıyorsun?
    ben sana mod olmak için yalakalık yapıyorsun demedim ama şimdi şüphelenmeye başladım
    niye yalakalık yaptığının tam nedenini bir tek sen bilirsin sonuçta evine kamera mikrofon falan takmadım ;).
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    evi kontrol ediyorum ben dur hele :d
    0
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    oda da aynaya doğru gülümse
    0
    oxygen 1 yıl önce
    arkadaşlar neden böyle yapıyosunuz :(

    ben mizahtır diyerek es geçtim ama hellomyfriend dikkat etmiş. ayrıca birisine direk olarak küfretmiş -spoiler- diye. benim gözümden kaçmış. bu bir nevi ihbardır ve bana ihbar yapmanız beni rahatlatır. inanın başlıkları yorumları tek tek okumaya çalışıyorum bana yardım etmeniz benim işimi kolaylaştırır.

    hadi öpüşüp barışın hadi
  • 2
    tombalaci 1 yıl önce
    burası inci sözlük değil diyip inci sözlüğün sansürünü kullanmak... sen de yaylan artık bence.
    0
    ismail5412 1 yıl önce
    bu nick tanıdık geldi tombalaci necmi?
    0
    tombalaci 1 yıl önce
    necmi?
    0
    ismail5412 1 yıl önce
    neyse s.et
  • 1
    kolpacino 1 yıl önce
    hadi yaa
  • 1
    mortazeu55 1 yıl önce
    inci sözlük bitti be beyler 2.nesil hesabım vardı silik yedi yaş ortalaması 13 oldu ilk okullular anancılar türedi
  • 1
    ismail5412 1 yıl önce
    steam kodu dağıtırsan tabi hepsi üşüşür


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...