• 3
    hedap 5.3.2017 13:28
    şaka değil gerçek
    bu da videonun altinda ki reklam :)
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 13:32
    :d hakikatı paylaşırım ben. hz.muhammed'i reddetmek allah'a inanmamak demektir. peygamber efendimizi elçi olarak görmemek yine allah'a inanmamak demektir. kur'an-ı kerim'in son kitap olduğuna,tüm dünyaya gönderildiğine inanmamak demek allah'a inanmamak demektir.

    bu yüzden yahudiler ve hristiyanlar müslüman olmak zorundadır.
    2
    hedap 5.3.2017 13:37 ~ 13:38
    evet haklisin.
    adamlar zamaninda cennetten arsa satıyormuş:)
    gecmislerinin ne olduğunu bildikleri halde reddetmeye devam ediyorlar.
    onlar allah in kalpleri korelmis olarak niteledigi insanlar.
    ne yapsan ne desen boş.
    ınanmamaya reddetmeye devam edecekler.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:24
    mobil veri olduğu icin videoyu izlemedim ama adamlar kuranı allahın gönderdiğine inanmıyor ki. eğer o dediğin şekilde olsaydı yani hristiyanlar kurani allahın gönderdiğini kabul etseler haklı ama onun dışında saçma. kurana inanıp diğer 3 kitap yalan diyen insanlar var
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:26
    hz.muhammed'in elçi olduğuna da inanmamak demektir kur'an'ın allah tarafından gönderildiğine inanmamak. ki hristiyanlığın temelinde bu vardır.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:29
    hayır ofsaytsiz. sen diyorsun ki hristiyanlar kuranin allahın kitabı olduğuna peygamberin gerçek olduğuna inanıyor ama ona tapmuyor yani dini yinede hristiyan diyorsun. bu saçma çünkü adamlar muhammedi yalancı görüyor. yani yeni bir din çıkıyor. sen ona inanmıyor peygamberine inanmıyorsun sonra o dinden biri çıkıp geliyor siz allahın kitabını reddettiniz diyor...
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:31
    hayır öyle birşey demedim ben. inanmıyolar diyorum hz.muhammed'i ve kur'an'ı inkar ediyolar diyorum.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:32
    ee tamam. bu durumda adamlar dinden çıkmıyor kendi düşüncelerine göre.
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:34
    allah özgür irade vermiş kendi aklına hareket et diye. önüne koyulan yemeği yemeden önce araştır diye. videoda bahsediyor zaten değiştirdikleri incilde bile hz.muhammed müjdeleniyor aslında fakat bunu şeytan diye kapatıyolar.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:37
    ızlemedim dedim zaten ama ben senin dediğinden bahsettim.
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:38
    allah'ın gönderdiklerini ve hz.muhammed'i reddetiklerini söyledim ben zaten farklı birşey demedim demişsem yanlış yazmışımdır.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:48
    sen o yazıyı nesnel düşünce gibi olarak söylüyorsun. ama nesnel değil öznel bir düşünce kuranin gerçek allahın 4. kitabı olduğu. adamlar muhammet yalancı diyor onlara göre böyle bir kitap allahın kitabı değil. çıkar onu aklından. sana göre öyle. yani öznel olarak adamlar müslüman olmak zorunda nesnel olarak değil.
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:50
    zaten ateist isen tüm kitaplar,allah yalan. onlara demiyorum. ama allah'ın varlığına ve hz.isa'ya inanıyosan kur'an'ın son kitap,hz.muhammed'in son peygamber olduğuna inanmalısın.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:53
    peki şimdi bir din çıksa biz allahın beşinci kitabiyiz dese inanmazsin değil mi? adamlarda kitaba değil o kitabın allahın kitabı olduğuna inanmıyor.
    1
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:55
    inanmam çünkü hz.muhammed veya kur'an'da başka kitap veya peygamberin geleceği yazmıyor. fakat hz.isa bunu diyor ve incilde de yazıyor. aradaki farkı anla.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 17:01
    verdiğim örnek içinde bulunduğun din ile alakali değil. anlaman açısından diyorum. eğer adam kuranin allahın kitabı olduğuna inanıyor ama yinede hristiyan ise haklısın ma adam son kitap kuran değil der ise dediğin saçmalık
    1
    ofsaytsizburak 5.3.2017 17:02
    son kitap kur'an değil demek kur'an'ın edebi zenginliğini reddetmektir. okusa zaten son kitap olduğunu anlar.
    1
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:57
    anladım dediğini, o zaman kur'an'ı okuyacak. ona göre karar verecek. gerçeği görecektir zaten.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 17:04
    peki sen neden tevrat veya incil ya da zebur okumadın? belki gerçek onlarda? adam neden kuran okumak zorunda ki
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 17:07
    incilin çoğunu okudum. gerçek olsa müjdelenenin şeytan olduğu yazmaz,bilime ters düşen ifade olmazdı.

    okumak zorunda çünkü peygamberi hz.isa benden sonra biri daha gelecek demiş. Hz.muhammed acaba müjdelenen mi diye bakması lazım.
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 17:10
    kuranda oku diyor. allahın kitabını oku diyor. kuran gibi incil tevratta allahın kitabı değil mi? okumak zorundasın.
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 17:14
    incil ve tevrar kuran ile çelişir. incil ve tevrat allah'ın kelamı değildir değiştirilmiştir bu yüzden okumana gerek yoktur
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 17:15
    neyse motoru patlatmayalim iyi gunler :) int bitecek
    4
    oxygen 5.3.2017 13:37
    nerelere giriyosun hedap google reklamı sen nereye gidersen ona yönelik reklam gösterir :)
    2
    hedap 5.3.2017 13:39
    video da bahsettiği sözlerin gerçek olmadığını araştırıyordum.
    beni hemen açık kapı görüp yapistirdilar herhalde:)
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 13:40
    incilden bahsettikleri mi ?

    gerçekten var o sözler. hz.isa'yı son peygamber olarak göstermeye güçleri yetmemiş anca dipnot geçebilmişler :)
    2
    hedap 5.3.2017 13:58
    abi ilk defa böyle bir konuya denk geldim.
    hristiyan sitelerinde geziyorum. bunlar harbiden cok cahil ya verdikleri cevaplar ayni bizim kur'an ile değil de hadislerle müslüman olan kesimin cevapları gibi.
    müslümanlar hz muhammed in mujdelendigini kanitlamak için incil e tevrat a sarılıyor diyor biri.
    burda ki gibi hz muhammed in mujdelendigi bütün bilgileri vermiş.
    onları okumak bile yeterli geldi bana.
    yalnız dikkatimi çeken bir nokta var.
    hz isa her seferinde baba demiş.
    bu allah a şirk koşmak demek.
    allah a şirk kosmak adina allah a insan sıfatı yüklemek.
    aslinda asıl seytan kendileri. kendilerini gizlemek için tövbe hasa gelecek olan peygamberi seytan olarak nitelemeye calisiyorlar.
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 14:00
    hz.muhammed'in peygamber olduğunu kanıtlamak için incile tevrata gerek yokki koskoca kur'an var :)


    işte incil farklı yazılınca hz.isa'ya baba demeye tut müjdelenen kişiye şeytan demeye kadar her türlü şirk koşulmuştur allah'a.
    1
    hedap 5.3.2017 14:18
    bizde de şu hadislere bakarak musluman olanlar var.
    adam hadis de dinini değiştireni öldürün demiş, bu cahilde sorgusuz sualsiz inanmış.
    bunlar içimizdekiler daha tehlikeli.
    ...
    1
    ofsaytsizburak 5.3.2017 14:41
    malesef..
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:22
    ıslam dondun katlin helal adres ver kesen seni... sevap girem
    0
    hedap 5.3.2017 16:46
    sevap kazanacaksan neden olmasın:)
    -1
    hellomyfriend 5.3.2017 16:49
    ateizm döndün katlin helal adres ver kesem seni sevap girem hedap 😂
    0
    hedap 5.3.2017 16:55
    kurban bayramıni bekle. ıki kat bonus var:)
  • -1
    yepyeni 5.3.2017 15:07
    oohhooo bu nedir ya ? hayalhanem ne arkadaş. cübbeli videoları paylaşsan bundan iyi en azından biraz gülerdik.
    2
    ofsaytsizburak 5.3.2017 16:00
    sen de biraz az propaganda yapsan arkadaş ? doğruları reddetmekte ısrarcısınız.
    0
    yepyeni 5.3.2017 16:00
    kardeş şu videoyu paylaşıp benimle tartışma. git kumda oyna.