türkiye'de komünist devrim beklemek

    9
    karaatli 9.4.2020 23:00 ~ 17.4.2020 01:51
    sol devrimlerin artık sadece yarı somurge ve yarı feodal üretim ilişkilerine sahip 3.dünya ülkelerinde olacağını anlayamayn solcu davranışıdır.kendileri hala 70 ler de kaldığı için küresel politik analizler yapmayı beceremeyen romantik komünistlerimizden aksini beklemek zaten zor olurdu
  • 3
    asfalttakiruh 10.4.2020 16:33
    komünizm ve nasyonel sosyalizim ww2 de birbirini yedi ve bitti ama hala romantik hayalciler tarafından savaşı sürdürülüyor. stalingrad savaşında 1 saat bile dayanamayacak tatlısu solcuları yarım yamalak bilgili naziler klavye başında sallayıp duruyo birbirine. adamların kütük türkiyede ama hepsi berlinden moskovadan çıkıp gelmişler sanki komik durum
  • 0
    hedap 10.4.2020 20:37
    1
    lazcoder 21.4.2020 00:38
    senin de her şeye bi linkin var :d ama bu söze katılmıyorum. kendi ülke yönetmeyi becerememiş kriz var yanlış ve aptalca kararlar alıp sonunda ezik gibi istifa ediyor sovyetler dağılıyor. gelmiş sizde hâlâ komünist mi var diyor.
    1
    hedap 21.4.2020 00:53
    evde kalmaya başlayınca sosyal medyada çok fazla içerik görüyoruz haliyle link bol lazco:)
    hem siktir et gorbacovu sana bir şey olmasın