• 0
    yepyeni 10 ay önce
    maalesef bir jandarma ağır yaralı.
  • 2
  • 1
    pcghost 10 ay önce
    bu haberden çıkaracağımız bir er ve astsubaysanız bir siyasi sizden kat ve kat üstün durumda oluyor
  • 0
    nikotesla 10 ay önce
    dünyada yapılan en mantıksız terör saldırılarından biri. ulan embesiller kılıçtaroğluna ne diye saldırırsınız ? tahminime göre konvoyda askerler veya polisler olduğu için yapılmıştır. ayrıca bu embesil pkklılar böyle 1-2 yerde bomba patlatıp sağa sola saldırınca ne olacağını sanıyor ? "ooo bu saldırıdan sonra size doğuyu verelim k*rdanistan kurun" mu denileceğini bekliyor acaba ?
  • 0
    yondaimehokagesama 10 ay önce
    kılıçdaroğlu ölse ülke ne kaybeder? diye düşündüren haber
    0
    ofsaytsizburak 10 ay önce
    kemalistler erdoğanı suçlardı her zaman olduğu gibi bu konuda
    sonra da iç savaş
    -1
    yepyeni 10 ay önce
    teröristlerin yaptığını doğru bulmuş gibisiniz. yazdıklarınıza dikkat edin.
    0
    yondaimehokagesama 10 ay önce
    teröristlerin yaptığını doğru bulduğumu nereden çıkardın?
    0
    yepyeni 10 ay önce
    "ölse iyiydi" demeye getirmişsin.
    ya da ben yanlış anladım
    0
    yondaimehokagesama 10 ay önce
    kapasiten o kadar demekki çok yorma kendini
    0
    yepyeni 10 ay önce
    kılıçdaroğluna saldırı gerçekleşiyor
    devamında
    "kılıçdaroğlu ölse ülke ne kaybeder?"
    diyorsun.

    bu nedemek ?
    0
    klikpuv 10 ay önce
    aynen bencede yanlis bir soz olmus. kilicdaroglu olmedi ama biz bir seyimizi kaybettik. vicdan
    -1
    yondaimehokagesama 10 ay önce
    pkk nın hedef seçimi saçma diyorum.pkk kanalında çıkıp ilk 4 maddeyi değiştiririz diyen adamın ölmesi ülkeye çok zarar vermez
    0
    klikpuv 10 ay önce
    bu konuda haklisin ama yine de turkiyenin 4te1 nin destekledigi birinin o orospu cocuklari tarafindan oldurulmesi bana koyar
  • 0
    ofsaytsizburak 10 ay önce
    ülkeyi iç savaşa sokma çabalarından biri daha
  • 0
    klikpuv 10 ay önce
    olayi koruma farkediyor ve ordaki onlarca insanin hayatini kurtariyor.

    artik su cahil aklinizi kenara birakin ve siyasilerin koruma sayisini tartismayin.ısvicrede yasamiyoruz.
  • 0
    nikotesla 10 ay önce
    kılıçtaroğlu gibi vasıfsız bir insana yapılan bu saldırının amacı nedir ? diye de düşünmeden edemiyor insan. ama her ne olursa olsun kılıçtaroğlu'nun vefatı gibi bir olayda bağnaz olmayan herkes üzülecektir. biz siyasi arenalarda tartışsak, kavga etsek de, bu konuda yanındayız kılıçtaroğlu.


  • haberler

    haberlerin paylaşıldığı bölüm.

    63 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    sadurra

    canki
  • yapılabiliteler:


    - haber linkleri paylaşılabilir.

    - haber videoları, fotoğrafları paylaşılabilir.

    - haber yazıları paylaşılabilir.

    - yazarlar video ve fotoğraf destekli olarak kendi haberlerini paylaşabilirler.

    paylaşım yapılırken dikkat edilmesi gerekenler:

    - tarih vermekten çekinmeyin.

    - abartıya kaçmayan, açıklayıcı başlıklar kullanın. 

    - link paylaşımına ''yorum'' eklemek istediğinizde başlığa önce haberin ne olduğunu yazıp eğer yorumunuz kısaysa yorumunuzu parantez içerisinde belirtmeniz çok çok rica olunur. 

    örnek: kızılay avm'de şüpheli paket panik yarattı (nereye gidiyor lan bu ülke?) 

    yani başlığa ''ülke nereye gidiyor beyler?'' şeklinde sadece yorumunuzu yazmayın. gireceğimiz link'in ne olduğunu bilelim biz. 

    - ''ya kardeşim ben bir haber okudum, valla içim çok dolu, ben şuraya sayfalarca yardırmak istiyorum'' diyorsanız haberi ''yazı'' formatında paylaşın ve lütfen başlığınız haberin ''ne olduğunu'' söylesin. yazıda ise önce kaynağı belirtip ardından yorumunuza geçin.

    örnek:

    başlık: ''kızılay avm'de şüpheli paket panik yarattı''

    yazının ilk cümlesi: (kaynak) abuksabukhaber.com/haberler/ankara/avm/bomba

    yazının devamı: ya ben bu ülkeyi anlayamıyorum kardeşim...

    bunu neden istiyorum? çünkü bu bölüme giren kişinin ilk amacı ''haber'' okumak. o yüzden önce haberi okuyup sonra sizin yorumunuzu görmeli.


    - link'i paylaşıp içeriği ekledikten sonra sanki içeriği ekleyen siz değilmişsiniz gibi paylaşıma girip yorum yapmak da bir seçeneğiniz, siz bilirsiniz.


    uyarı: bölümle alakasız ve reklam kokan içerikler silinecektir. 








popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...